Урок на тему "Множення десяткових дробів"

Про матеріал

На цьому уроці уроку учні класу поділяються на 4 групи різних сфер життя, за допомогою чого школярі можуть зрозуміти користь математики у звичайному житті, допомагає у формуванні математичної компетентності дитини.

Перегляд файлу

Свято задачі

Тема: Множення десяткових дробів

Мета: навчити учнів розв’язувати задачі і вправи різних рівнів і різної складності, розвивати навички самостійно мислити, розвивати логічне мислення, виховувати наполегливість, кмітливість, інтерес до предмету.

Обладнання: картки-тести, сигнальні картки.

Хід уроку:

  1. Активізація пізнавальної діяльності.
  • Вступне слово вчителя

Сьогодні ми з вами проводимо підсумковий урок з теми «Множення десяткових дробів», а також повторимо «Додавання віднімання десяткових дробів». На уроці будемо розв’язувати багато цікавих задач, і тому епіграфом до нашого уроку буде вислів записаний на дошці:

«Щоб навчитися розв’язувати задачі, треба їх розв’язувати »

Урок назвемо «Свято задачі»

  • Учениця розказує вірш про задачі :

Хоч сідай та гірко плач –

Не люблю отих задач!

Ох! Замучили задачі!

Чи підручники погані,

Чи такий я безталанний?

Та усіх я обдурю -

В книжці відповідь знайду!

Скільки чашок, скільки ліжок 

Це ж простеньке завдання:

Ти додав слонів до кішок,

Перемножив на коня.

Дійсно, нескладна наука –

Була б відповідь як слід!

Вийшло: дід молодший внука

Аж на сорок дев’ять літ!

Типографські дві машини

Косять жито вісім днів.

Проїжджають щохвилини

Три десятих поїздів.

А до Марса – метрів триста

(Мудра в хлопця голова!).

Пів’хлопяти їде в місто,

З ним півмами. Ну й дива!

 

Мета розв’язувати не в отримані відповіді як думає дівчинка. Задачі розв’язують для того щоб ліпше засвоїти набуті знання і взагалі на задачу потрібно дивитися як на подію із життя.

І сьогодні ми це покажемо. Ми здійснимо мандрівку у незвичайну країну, у якій без знання математики не обійтись. А назву цієї країни ви самі відгадаєте в кінці уроку.

Уявіть собі діти, що у нашому місті зовсім немає дорослих. Лише діти. Вони керують заводами, банками, працюють на ринку та в магазинах. Це доволі важко. Оскільки знань у вас для цього замало. Але ж спробувати так хочеться!

Давайте спробуємо це перевірити. Помандруємо вулицями нашого міста, станемо на цьому уроці банкірами і бізнесменами, підприємцями і простими покупцями.

До подорожі допускаються лише ті учні які добре знають теорію.

  1. Усне опитування теоретичного матеріалу (робота з сигнальними картками)

1 група

2 група

3 група

4 група

0,4 + 0,3

0,4 *0,3

0,4 * 10

0,04

4 + 0,3

4 * 0,3

4 * 0,1

0,3

0,04 + 0,3

0,04 * 0,3

0,04 * 1000

30%

4 - 0,3

0,004 * 0,03

0,4 * 0,01

300%

 

Запитання до кожної групи.

На які правила написані приклади?

  1. Письмове повторення матеріалу

У кожного на парті лежить квиток у подорож, заповнивши його ви побачите, представниками якої установи ви себе відчуєте.

1 група (Приватбанк)

2 група (Водоканал)

3 група (Енергоатом)

4 група (Ринок)

Міністерство кожної організації прислало для своїх робітників задачі.

Перше куди ми потрапили це в банк.

Зупинка «Приватбанк»

Економіст

Вкладник поклав до Приватбанку 15000 грн під 6% річних, а до банку «Аваль» 15200 грн під 5% річних. У якому банку у платника буде більше грошей через рік?

Чому так, але % більший у банку «Аваль»?

Зупинка «Водоканал»

Інженер

На водоочисних станціях для очищення води застосовують хлорне вапно, яка кількість хлорного вапна, необхідна для хлорування 1000см 3води, якщо на 1 см 3 води треба 0,001 г хлору.

Зупинка «Енергоатом»

Головний бухгалтер

Одна кіловат-година електроенергії коштує 0,15 грн. Якщо кожен учень нашої школи збереже 1 кіловат, то на яку суму буде збережено електроенергії учнями школи за місяць.

Зупинка «Ринок»

Підприємець

Який прибуток отримує Іван Петрович що торгує помідорами на ринку за ціною 20 грн за кг, якщо купує їх на оптовому ринку за ціною 15,5 грн за кг. Щодня він продає 20 кг.

  1. Підсумок уроку

Отже мандрівка добігла кінця. Чи здогадались якою країною ми манрували?

  1. Розвязування кросворду з ключовим словом ЕКОНОМІКА
  2. Які економічні терміни ви пригадали ? (прибуток, процент, оптова ціна, дохід)

З цими поняттями ви часто будете зустрічатись у житті. Навчіться ними вільно користуватись, адля цього необхідно знання з математики без неї як бачите ні на ринку, ні в банку, ні в магазині не обійтись.

  1. Домашнє завдання

Обчисли дохід сім’ї Іваненко за вересень місяць, якщо відомо що батько отримує заробітну плату 4475,5 грн, мама 4398,5 грн, старший син, студент, отримує стипендію у розмірі 1300 грн. Як зміниться дохід сім’ї Іваненко, якщо батькові збільшили заробітню плату на 1400,5 грн, а Андрій за відмінні успіхи у навчанні буде отримувати стипендію у розмірі 1800 грн.

 

 

 

docx
Додано
18 березня 2018
Переглядів
789
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку