Урок на тему: "Множення і ділення натуральних чисел"

Про матеріал
Урок узагальнення і систематизації знань, умінь, навичок учнів на тему: "Множення і ділення натуральних чисел"
Перегляд файлу

 

Тема:  Множення і ділення натуральних чисел

 

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів із теми «Множення і ділення натуральних 
            чисел»; сформувати вміння розв'язувати задачі, що передбачають виконання множення
            і ділення натуральних чисел; розвивати мислення, увагу, пам'ять;  виховувати активність 
           та охайність, старанність, пізнавальний інтерес до предмету .

 

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань

Хід уроку

 

І. Організаційний етап

 

Привітання.  Створення позитивного настрою

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання
 

Вправа №323 «Заповни таблицю»
 

Ділене

Дільник

Неповна частка

Остача

253

17

14

15

283

21

13

10

99

13

7

8

 

Вправа №326

 

1180 : 120 = 9(ост.100)

Відповідь:9

 

ІІІ. Оголошення теми уроку, постановка мети, мотивація для роботи.

 

ІV.  Актуалізація опорних знань.

 

Виконання тестових завдань

 

1. Подай у вигляді степеня добуток 14∙14∙14

А. 314

Б. 14*3

В. 143

 

2. Щоб знайти невідоме ділене, треба…

А. Частку поділити на дільник

Б. Частку помножити на дільник

В. Частку додати до дільника

 

3. Щоб знайти невідомий доданок треба ...

А. до суми додати відомий доданок

Б. від суми відняти відомий доданок

В. від добутку відняти відомий доданок

 

4. Щоб знайти невідомий від'ємник, треба ...

А. від зменшуваного відняти різницю

Б. до зменшуваного додати різницю

В. від різниці відняти зменшуване

 

 

5. У виразі  ,

А. показник степеня

Б. основа степеня

В. степінь

6. Щоб знайти невідомий дільник, треба…

А. Ділене поділити на частку

Б. Частку помножити на ділене

В. Частку поділити на дільник

7. Щоб знайти невідомий множник, треба…

А. Добуток помножити на відомий множник

Б. Добуток поділити на відомий множник

В. Від добутку відняти відомий множник

8. Обчисли

А. 225

Б. 215

В. 30

 

V.  Закріплення знань, умінь та навичок.

 

Гра «Хто швидше»  (Учні витягують картки із завданнями)

 

      94 – 58      73 – 29       38 + 27      38 + 46

             :  4             : 11            : 13           : 14

             · 6              · 16           ·  17            · 16

            + 36          + 21          – 18             – 29

       _______     _______     ______      ______

  

Гра «Політ у космос»

Виграє та команда, яка першою розв’яже всі завдання

 

 

 

 

 

VІ. Фізкультхвилинка

 

VІІ. Розв'язування задач

 

1. Відстань між двома пристанями рухаючись за течією катер проходить за 2 години та рухаючись проти течії за 3 години. Знайдіть яку відстань пройшов катер за весь час, якщо власна швидкість катера дорівнює 15 км/год, а швидкість течії  становить 2 км/год.

 

 

2. Одна рослина будяка дає за 1 рік 35000 насінин, що в 5 разів більше, ніж дає васильок,
і в 3 рази менше, ніж дає полин. Скільки насіння дає одна рослина василька і одна рослина полину окремо?

 

 


VІІІ. Підсумок уроку.  Рефлексія

 

    Продовжи речення «Сьогодні на уроці я навчився…»

 

     Що вам  найбільше сподобалося на уроці?

    

ІX. Домашнє завдання    Піготуватись до контрольної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 жовтня 2020
Переглядів
738
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку