Урок на тему: "Моя Україна. Що я розкажу про Україну друзям з Європи"

Про матеріал

Розробка інтегрованого уроку для 1 класу. Тиждень "Ми - українці, ми - европейці". Урок розроблено за програмрю Р.Б.Шияна. Розробка уроку містить очікувані результати навчання.

Мета: формувати поняття учнів про Батьківщину як спільний дім українського народу, про усвідомлення своєї приналежності до України, власної ролі в житті суспільства, поглибити знання про столицю нашої держави, узагальнити знання про державні та народні символи України та традиції українців, популяризувати надбання українського народу, використовуючи рекламу, як спосіб розповсюдження інформації. Сприяти розвитку спостережливості, мислення, уяви, пам'яті, активності.

Перегляд файлу

ЯДС 1 клас

Тема: Моя Україна. Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи?

 

Мета: формувати поняття учнів про Батьківщину як спільний дім українського народу, про усвідомлення своєї приналежності до України, власної ролі в житті суспільства, поглибити знання про столицю нашої держави, узагальнити знання про державні та народні символи України та традиції українців, популяризувати надбання українського народу, використовуючи рекламу, як спосіб розповсюдження інформації. Сприяти розвитку спостережливості, мислення, уяви, пам’яті, активності.

Розвивати мовлення, творчі здібності, словниковий запас учнів. Виховувати громадянські й патріотичні почуття: любов до Батьківщини, гордість за свій народ, повагу та шанобливе ставлення до традицій українського народу.

Навчати слухати співрозмовника. Навчати взаємодії в групах.

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи?

Очікувані результати:

 

-З увагою сприймає репліки учителя й однокласників й доречно реагує на інформацію в діалозі.

-Уважно вислуховує співрозмовника, висловлює свій погляд, не ображаючи інших.

-Представляє загальні відомості про Україну.

-Надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність.

-Працює з іншими дітьми у групі для навчання.

-Визначає послідовність кроків для виконання навчального, ігрового чи дослідницького завдання.

-Організовує робоче місце для навчання з урахуванням умов у школі.

-Створює в групі прості медіапродукти (стіннівка, колаж тощо) з допомогою вчителя / вчительки, враховує мету й аудиторію.

-Зголошується до виконання різних ролей у грі, навчанні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перебіг уроку:

 

  1. Організаційний момент. Емоційне налаштування.

 

1.Куточок настрою. Емоційне налаштування

 По тому, як ви розмістили зранку свої сигнальні картки у  куточку настрою, розумію, що всі розпочинають цей день на позитиві.

Тож вперед, до успіху у нашому навчанні!

  1. Щоденні новини

Все в довкіллі я згадаю,

З добрим ранком привітаю

Землю нашу барвінкову,

Рідну солов’їну мову.

Милу серцю Україну —

Рідну нашу Батьківщину!

3.Актуалізація опорних знань з минулого уроку.

Вправа «Мікрофон»

-Давайте пригадаємо, як звучить тема нашого тижня.

« Ми українці. Ми- європейці».

  •  -То в якій країні ми живемо?
  • -Чи належить Україна до Європи?
  • -Які Європейські країни запам*ятали?

-Так як розмова на нашому попередньому уроці йшла про те, що Україна належить до Європи. Давайте пригадаємо з якими європейськими країнами вона межує.

-Хто є дружніми сусідами нашої держави?

- Погляньте на мапу. (карта чи слайд)

Це Польща, Словаччина, Угорщина, Румунія, Молдова.

 

  1. Оголошення теми.

-Щоб визначити тему уроку пограємо у гру шифрувальник

-Сьогодні на уроці ми продовжимо вести розмову про нашу Батьківщину.

Тому, тема уроку звучить так:

«Моя Україна. (і проблемне запитання цього уроку)Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи?»

Завдання  сьогоднішнього уроку:

- повторити та узагальнити знання про нашу країну( адже ми вже багато чого знаємо про нашу Батьківщину);

-пригадати чим славиться наша рідна земля;

-знайти спосіб, як донести цю інформацію до друзів з Європи.

-Чи зрозумілі вам тема та завдання уроку? (звор. зв.- пальчик)

3.Мотивація навчальної діяльності.

–Діти, а для чого нам взагалі розповідати про Україну іншим людям?

-Так, тим паче, що наша Батьківщина знову переживає у своїй історії дуже нелегкі часи, адже ми боримося за нашу свободу та незалежність.

- Тому ми маємо розповісти всьому світу який ми доброзичливий,  миролюбивий та гостинний народ, що має свою чудову культуру, звичаї та традиції, про красу рідної землі, про неповторну державу. Наше серце. Україну. А підтвердження цьому є у нашій пісні.

 5. Давайте про це разом заспіваємо.(фізхвилинка)

6. Робота по темі та меті уроку

Сюрпризний момент.

-Діти, а ще я маю для вас сюрприз!

-Ви ж полюбляєте сюрпризи чи не так?

-Хочете дізнатися який?

Це відеопрвідомлення від вашого однокласника Нікіти, який зараз тимчасово проживає в Польщі, в країні, що і межує з Україною і навчається з нами дистанційно.

-Пропоную переглянути це повідомлення та уважно послухати, про що він нам розкаже.

Перегляд відеоповідомлення.

 

-Привіт друзі! Дуже сумую за вами. Я зараз разом з мамою проживаю в Польщі, в місті...(назва міста). Тут гарно, але свою країну Україну я люблю понад усе. В...(назва міста) у мене вже з*явилися польські друзі. Я їм дуже часто розповідаю про мою Батьківщину, яка в нас чудова та красива країна. Допоможіть мені, будь ласка, зробити так,  щоб про нашу рідну Україну, про звичаї нашого народу дізналося більше людей, які проживають тут, за кордоном. Щоб вони захотіли приїхати та побачити красу нашої з вами рідної землі. З нетерпінням буду чекати від вас повідомлення. Хай усім щастить!

Обговорення.

-Чи сподобався вам наш з Нікітою сюрприз?

- З яким проханням він до нас звернувся?

 

-Так, допомогти йому поширити інформацію про нашу Україну, щоб більше людей, мешканців Європи, дізналося про неї та прагнули завітати до нас у гості.

-Погоджуємося допомогти йому?

-Авжеж, адже Україна це наша спільна домівка!

-Які у  вас будуть пропозиції? Що ми можемо для цього зробити?

 

- Пригадайте з минулого уроку української мови, завдяки чому можна поширювати інформацію? Що ми з вами створювали? (рекламу)

-Якою має бути  реклама, щоб вона зацікавила людей?(цікавою, корисною, яскравою).

-А давайте спробуємо створити рекламний плакат про нашу Україну та допоможемо Нікіті реалізувати його та наш задум.

 

 Створення плаката.

-Я вже дещо підготувала для нас.

-Погляньте ось на цей плакат.

-Що є основою нашої реклами?(карта)

-Прочитайте, будь ласка надписи. Якою інформацією ми поділимося?

-державні символи, бо кожну країну впізнають саме по ним;

-народні символи-душа нашої країни;

-українські страви-у кожної країни є особливості у приготуванні їжі;

-національний одяг українців-традиційне вбрання, що має кожна країна.

7. Групова робота.

-Пропоную вам зараз  відчути себе у ролі:

-істориків-знавців державної сиволіки,

-народознавців,

-експертів з кулінарії,

- дослідників моди.

Спробуйте виконати цю роботу в саме таких групах.

Пригадаймо на початку правила роботи в групах.

Яке завдання виконуватиме кожна група - ми оберемо методом жеребкування.(картки за кольором)

 

Зелений колір- історики (досліджуємо державні символи)

Червоний колір- народознавці(досліджуємо нарозні символи)

Жовтий колір(кулінари- досліджуємо національну кухню)

Фіолетовий- модельєри( досліджуємо національний одяг)

 

Відповідно до кольору ви отримаєте бокс з усім необхідним матеріалом: це набір малюнків, поле для розміщення малюнків та клей.

Завдання: серед усіх поданий малюнків, вам потрібно обрати ті, що відповідають вашому завданню та наклеїти на поле.

Будьте уважні, щоб не потрапити в пастку, бо у когось буде завдання з хитринкою!

Обговоріть, хто з учасників групи буде презентувати роботу, щоб наша робота була злагодженою та організованою.

Роботу ми виконуємо за певний час, тому слідкуйте за пісочним годинником.

 

Чи зрозуміле завдання? (пальчик вгору, пальчик вниз)

 

8.Виконання групової роботи. Презентація робіт. Обговорення.

- Чудовий вийшов плакат?

-Впоралися ми з завданням?

А що можливо, ще ми б могли додати до нашого плакату?

-Що є серцем кожної країни?(столиця)

-Як називається столиця України?

-Пропоную до перегляду відеопрезентацію нашої столиці.

-Будьте уважні, щоб поділитися потім своїми враженнями.

- Перегляд відео про Київ- столицю нашої держави.

-Бесіда після перегляду.

 

9.Підсумок уроку.

-Чи сподобається нашому Нікіті така реклама?

-Уявіть, що ви проживаєте в іншій країні.

-Чи зацікавила б вас країна Україна? Чи  захотіли  б ви її відвідати,  якщо б побачили таку рекламу?

-Отже, ми обов*язково надішлемо повідомлення та фото нашої роботи вашому однокласнику та згодом дізнаємося чи сподобалася наша робота його друзям та чим зацікавила.

10.Рефлексія.

-Чи досягнули ми мети уроку?

- З яким настроєм ви закінчуєте роботу?(пальчик вгору- вниз).

-Які знання покладемо в наш рюкзачок знань сьогодні?(слайд)

11. Оцінювання.

Самооцінювання: -

Оцініть своє старання на уроці, влучивши в нашу навчальну мішень.

Взаємооцінювання:

-Який комплімент ви б зробили своєму товаришу за роботу на уроці.

-Моє оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 червня 2023
Переглядів
490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку