Урок на тему: "Одяг, який я люблю."

Про матеріал

Урок сприяэє розвитку навичок говоріння, аудіювання. Тренувальні вправи на граматику токож включені в урок.

Перегляд файлу

 

 

УРОКДЛЯ 5-го КЛАСУ НА ТЕМУ

«Одяг, який я люблю»

       Мета:

  • навчальна:
  • активізувати лексичний матеріал у мовленні з теми «Одяг»;
  • повторити, опрацювати та ввести в активний словник учнів фактичну лексику з теми «Одяг» на рівні фраз і висловлювань;
  • формувати мовну компетенцію учнів;
  • удосконалювати навички аудіювання, читання, діалогічного та монологічного мовлення;
  • розвивальна:
  • розвивати уміння і навички самостійної роботи;
  • розвивати інтелектуальні та пізнавальні здібності;
  • розвиватирізні типи пам’яті – слухову, зорову, оперативну, тривалу, увагу, уяву;
  • виховна:
  • виховувати толерантне ставлення до однокласників, уміння працювати в парі та групі;
  • виховувати культуру співбесіди, зацікавленість у розширенні своїх знань, загальну культуру учнів;
  • викликати в дітей бажання вчитися та вивчати іноземну мову.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання:предметні малюнки, презентація, проектор, ноутбук, екран ,підручник, дошка.

Форми работи: фронтальна, парна, групова, індивідуальна.

 

 

ХІД УРОКУ

 

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

 

1. Привітання(створення ситуації успіху на уроці).Введення в іншомовну атмосферу.Обговорення діалогу

2.    Організація класу

  • лексична зарядка

Т: Children, look at the screen of the computer. We are going to listen and sing “The clothing song”

(звучить пісня, всі співають).

  • лексична зарядка

( діти слухають і повторюють слова з теми Clothes – Talking Flashcards)

 

 

 

 

 

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

 

Т: Children, today we are going to speak on the topic “Clothes”as much as possible and memories the new words. We are going to do a lot of different things. So, let’s start the main part of our lesson!

 

1. We wear different clothes according to the occasion and different situations. You can see those examples or items and you need to find correct group for them. The pictures below will help you.

 

 2.Grammar time. З’єднати речення і назву гр. часу.

 

 3.Перекласти речення вчителя.

Робота з роздатковим матеріалом. Вставте «do or does».

 

 4.Reading. Читання текстів та перевірка їх розуміння.

Say True or False.

 

  1. Фізкультхвилинка . Look at your classmates and remember their clothes. Then  try to   guess who will be described when you turn back. Учні описують будь-кого за схемою: This boy/girl is wearing… now. Who is this?

 

  1.  Listening. Робота з підручником.Ex.2, p. 38.

 

  1.  Speaking.I can wear…. on my ….

 

  ІV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

 

1. Домашнє завдання придумати нову шкільну форму( написати та намалювати її).

2. Виставлення оцінок.

  1. Підбиття підсумків уроку

 

T: We are coming to the end of the lesson. I am pleased with your work. I am happy to say we have done a good bit of work today. You get good marks. The lesson is over. See you next time. Good bye!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
27 березня 2020
Переглядів
503
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку