Урок з англійської мови для 5 класу "Одяг на різні смаки"

Про матеріал
Мета: • Навчальна: закріпити лексику з теми «Одяг», активізувати вживання часових форм дієслів, вчити застосовувати на практиці набуті знання з теми. • Розвиваюча: продовжувати формувати навички правильної вимови звуків, навички читання, письма, діалогічного та монологічного мовлення, розвивати креативне мислення, уяву та пам’ять, розвивати уміння ефективно працювати в групах. • Виховна: виховувати зацікавленість у вивченні англійської мови та виховувати взаємну доброзичливість, толерантність, виховувати культуру поведінки у магазині. Тип уроку: систематизація та узагальнення знань Форма проведення: урок Обладнання: відео фізкультхвилинки, картки для роботи в групах, комп’ютер, доступ до інтернету.
Перегляд файлу

Конспект уроку з англійської мови

для 5 класу

«Одяг на різні смаки»

 

 

 

 

 

Андрієць О. М.

 

Тема: Одяг

Підтема: Одяг на різні смаки

Мета:

  • Навчальна: закріпити лексику з теми «Одяг», активізувати вживання часових форм дієслів, вчити застосовувати на практиці набуті знання з теми.
  • Розвиваюча: продовжувати формувати навички правильної вимови звуків, навички читання, письма, діалогічного та монологічного мовлення, розвивати креативне мислення, уяву та пам’ять, розвивати уміння ефективно працювати в групах.
  • Виховна: виховувати зацікавленість у вивченні англійської мови та виховувати взаємну доброзичливість, толерантність, виховувати культуру поведінки у магазині.

Тип уроку: систематизація та узагальнення знань

Форма проведення: урок

Обладнання: відео фізкультхвилинки, картки для роботи в групах, комп’ютер, доступ до інтернету.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

І. Організаційна частина

1.Привітання. (використання пісні)

T: Good morning, children. I’m glad to see all of you. Take your seats and let’s sing our “Hello” song.

Діти співають пісню “Hello, Good morning” із відео “Magic English” частина 1.

2. Позитивне налаштування на урок. (прийом “Комплімент»)

T: First of all let’s make good mood before our lesson and give smth lovely to each other. (Учні за вчителем повертаються один до одного і говорять компліменти одне одному. Наприклад: «Ти чудово виглядаєш», «Тобі личить ця сорочка/колір/сукня», « У тебе гарні туфлі»).

T: You look so nice.

P1: This shirt fits (suits) you.

P2: You’ve got nice shoes.

3. Перевірка домашнього завдання. (бліц-опитування за ланцюжком)

Учні по-черзі описують свій одяг або одяг свого товариша.

4. Тема та мета уроку. (використання малюнка, опис , бесіда)

T: look at the picture and tell what do you see?

P: a shop

T: What shop is it?

P: clothes shop

T: What is the girl doing?

P: She is buying a dress.

T: So, how do you think what we’re going to speak about today?

Cl: shopping clothes

T: Yes, of course. The theme of our today lesson is “Clothes to you taste”.

T: How do you think what we’ll do at the lesson?

Cl: sing songs, read, write, do exercises, learn new words, speak about friends.

T: You are right. During our lesson you will:

  • Repeat the words on topic “Clothes”
  • Practise using grammar forms of the verbs
  • Practice making dialogues.

II. Основна частина.

  1. Фонетична зарядка  “Скоромовка»)

Let’s practice the sounds [ð] [w]

T: Let’s prepare our tongues and tell toung twister  Whether the weather be hot, whether the weather be cold”.  

 

  1. Мовленнєва зарядка (“Загадки»)

T: Listen to the riddles and guess them.

-you put it on when the weather is hot

-when it rains

-when it snows

-you go swimming

-go to a birthday party

-go to school

-go for a walk to the park

-go to the cinema

-go to play football

3. Тренування граматики («Перетвори речення») письмо

Учні діляться на 3 варіанта. 1 варіант утворює речення «Я вдягнений зараз». 2 варіант – «Я зазвичай вдягаю». 3 варіант «Я вдягав вчора».

4 Фізкультхвилинка

5. Говоріння

1. Утворити міні-діалоги за поданими ситуаціями, використовуючи вирази попередніх уроків.

А) попросіть більший/менший розмір;

Б) запитайте, скільки коштує сукня;

В) запропонуйте допомогти покупцю;

Г) запитайте, чи є інший колір.

2.  Утворити діалог («Знайди відповідність»)

Учні працюють у групах (парах). Скласти діалог, розставивши

репліки у правильному порядку. Пари зачитують діалоги, які вони утворили.

  1. Утворити власні діалоги за зразком.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Домашнє завдання.  (метод «Проектів», інструктаж)

T: розбити учнів на групи по 3 чоловіки. Скласти питання для опитування, опитати групу людей (не менше 5), презентувати свої результати у класі.

Рефлексія («Закінчи речення»)

Я знаю…

Я вмію…

Я вивчив…

  1. Підсумки уроку і виставлення оцінок.
  2. Прощання

T:

 

CL:

 

 

 

T:

 

The lesson is over.

Stand up! Stand still!

Now is the time

For merry play,

No more English

For today.

Thank you for your attention! Have a nice day!

Goodbye!

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
27 березня 2020
Переглядів
1115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку