Урок на тему "Початкові уявлення про Інтернет" для 2 класу з Інформатики

Про матеріал
Конспект уроку для учнів 2 класу з предмету Інформатика на тему "Початкові уявлення про Інтернет"
Перегляд файлу

 

 

Тема уроку.     Початкові уявлення про Інтернет.

 

Мета:

  навчальна: формувати уявлення про Інтернет;

  розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення;

  виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

 Ключові компетентності відповідно до Нової української школи:

  спілкування державною мовою;

  математична грамотність (уміння застосовувати математичні (числові та геометричні) методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності);

  інформаційно-цифрова компетентність (передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні);

  уміння навчатися впродовж життя (здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (власного і колективного), зокрема через ефективне керування ресурсами та інформаційними потоками, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою навчальну траєкторію, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя);

  соціальна і громадянська компетентність (уміння працювати з  іншими на результат)

   Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

   Форми роботи: індивідуальна, групова, фронтальна (колективна).

   Інтерактивні методи навчання: мозковий штурм, метод «Так чи ні», метод     

     «Асоціативний кущ».

  Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація, друковані   

       зошити,  картки з малюнками пристроїв.

 Програмне забезпечення: браузер.

 

 

 

Хід уроку

  І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  •  
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1.               Що таке інформація? (це новини, знання про події, предметах, явищах, це щось нове)
  2.               Як людина сприймає інформацію?

      За допомогою органів чуття:

  • очі (зорова інформація),
  • вуха (слухова інформація),
  • ніс (нюхова інформація),
  • шкіра (руки) (дотикова інформація),
  • язик (смакова інформація)

 

  1.               Гра «Знайди пару» (роботи в парах)

Учитель. Наступне завдання виконуємо в парах. У вас на партах лежать конверти з картинками пристроїв для роботи з інформацією. Я зараз буду називати ці пристрої, а ви мені будете показувати картинку (один учень – картку, другий - назву).

Учитель. Добре, молодці! А тепер давайте зупинимося на стаціонарному комп’ютері. Пригадаємо, з яких частин він складається!

Учитель. Молодці! (На дошці з малюнків формуємо стаціонарний комп’ютер)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. У деяких з вас на партах ще є букви. Вийдіть, будь ласка, до мене  дітки  зі своєю буквою.

Якщо скласти букви в правильному порядку, то отримаємо назву теми сьогоднішнього уроку.

(діти шикуються і отримують слово «ІНТЕРНЕТ»)

(на дошці потім прикріплюємо слово «Інтернет»)

Учитель. А що ви знаєте про Інтернет?

Відповіді дітей. ……..

Учитель. Добре. Отже, тема сьогоднішнього уроку «Знайомство з Інтернетом».

ІV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальної презентації

  

 

 

 

 

 

 

 VІ. Фізхвилинка

VІІ. Формування вмінь та навичок

Гра «Так чи ні»

Учитель. Для повторень правил техніки безпеки у кабінеті інформатики, ми з вами пограємо. Для цього нам  знадобляться  сигнальні фішки.  Дістаньте їх.

Учитель. Я буду зараз читати правила, а ви, якщо з ними згоді, показуєте зелене світло, якщо не згодні, то червоне.

  1.          Заходити  до комп’ютерного класу слід натовпом, штовхаючи один одного та з брудним взуттям (Ні).
  2.          Якщо ти не встиг доїсти бутерброд – не хвилюйся: просто поклади його за монітор, а в кінці уроку дожуєш. (Ні)
  3.          У комп’ютерному класі забороняється ударяти по клавіатурі, просто так натискати клавіші. (Так)
  4.          Якщо з комп’ютером сталось щось неладне, чи він просто перестав працювати – потрібно посмикати за задній шнур, або разок добряче стукнути системний блок. (Ні)
  5.   Сидіти за комп’ютером треба рівно та так, щоб відстань від очей до 

     монітора була 50-60 см. (Так)

  1.   До екрану монітора доторкатися можна тільки пальцем. (Ні)

Учитель. Молодці! А тепер будемо працювати за комп’ютером. Виконувати вправу в Інтернеті на закріплення знань з теми «Клавіатура».  Сідаємо на свої місця.

Робота за комп’ютером

Вправи для очей

VIII. Рефлексія. Підсумок уроку

Учитель. Я в Інтернеті знайшла цукерки настрою та гостинну тарілку. Якщо вам цікаво було на уроці, розфарбуйте цукерку у будь-який колір, крім чорного. А якщо на уроці не подобалося, то чорним.

Розфарбовуємо цукерки.

Хто розфарбував, несіть до дошки, ми її приклеїмо до тарілочки.

Я бачу, вам урок сподобався, цукерки всі яскраві та різнокольорові.

Дякую за роботу! Приємного дня! Урок закінчено!

Збираємо речі.

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 жовтня 2023
Переглядів
401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку