Урок на тему: "Програми та інструменти для створення простих зображень та текстів"

Про матеріал

Поширений конспект уроку з теми "Програми та інструменти для створення простих зображень та текстів". В ньому Ви знайдете описані детально всі етапи уроку, примітки для вчителя. Згідно програми на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ (2 клас, пілотний проект)

Перегляд файлу

Урок №9. Програми та інструменти для створення простих зображень

та текстів.

Мета:

  • навчальна: ознайомити з програма для створення зображень, текстів. Закріпити правила поведінки в кабінеті інформатики;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Paint, MS Word, WordPad, Блокнот.

Хід уроку

І. Організаційний етап

 Всі почули ми дзвінок,

 Він покликав на урок.

 Кожен з нас приготувався,

 На перерві постарався.

 Зараз сядуть лиш дівчата,

 А за ними і хлоп'ята.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Доброго дня, шановні діти. Розпочинаємо дев'ятий урок інформатики. Сьогодні ви дізнаєтесь багато чого цікавенького та закріпите набуті знання на практиці.

Гра-ланцюжок «Від уроку я очікую…»

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Наведи приклади об'єктів, їхні властивості та значення цих властивостей.

2. Наведи приклади об'єктів, однакових за формою.

3. Наведи приклади об'єктів, однакових за кольором.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми познайомимось з програмами для створення зображень та текстів.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Намальований об'єкт, текст з описом об'єкта, розрахунки об'єкта – все це інформаційні об'єкти.

Інформаційні об’єкти можуть бути представленя у різних формах. Наприклад: у формі малюнку чи у формі тексту і т.д.

Для створення і редагування графічних зображень використовують як комп'ютерні програми, так і спеціальні пристрої, такі як графічний планшет.

З допомогою презентації ви ознайомитесь з графічним редактором Paint. Також ми з'ясуємо, які програми існують для створення та редагування тексту.

Існують дуже багато різних програм для створення та редагування зображень. Ось деякі з них – Paint, TuxPain, Photoshop.

Можливості останньої програми ви будете вивчати в старших класах, а зараз я лише продемонструю, на що вона «здатна».

На наступному уроці ми ознайомимось детально з програмою Paint. Це програма і для створення, і для редагування графічних об'єктів – зображень.

Окрім програм графічних редакторів існує ще спеціальний пристрій для створення зображень – графічний планшет (демонструю відеоролик на екрані).

А зараз настала черга ознайомитись з програмами для створення текстів.

Відкрийте, будь ласка, підручники і роздивіться будь-який фрагмент тексту. Текст має колір, шрифт, розмір, розташування відносно малюнку і т.д.

Цей текст був створений у текстовому редакторі – тобто проргамі, для створення і редагування тексту. Таких програм є безліч. Найбільш поширеними є: MS Word, WordPad, Блокнот (на презентації ознайомлюю дітей з інтерфейсом названих програм).

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

Цікавинка

До уваги учнів я представляю коротенький відеоролик, на якому висвітлені можливості використання смарт-годинника AppleWatch.

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

 Робота з програмою «Сходинки» –  вправа «Розібрані малюнки».

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

Робота з картками.

Бесіда за питаннями:

  1. Які ви запам'ятали графічні редактори?
  2. Назвіть відомі вам текстові редактори?
  3. Ваше враження від уроку…
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Хмара Людмила Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 грудня 2018
Переглядів
3957
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку