Тема «Рослини»
Урок № 4
Тема: Рухи рослин.
Визначення термінів і понять: ростові рухи, самостійні рухи, гігроскопічні
рухи.
Створити схеми:
Рухи рослин Значення «біологічного годинника»
_______ _______ _______ __________ __________
Встановити відповідність між рослинами та видами рухів
Рослини |
Рухи |
||
А |
мімоза соромлива |
1 |
кошики нахиляються в бік сонця |
Б |
тюльпан |
2 |
опускання листочків при дотику |
В |
соняшник |
3 |
розкривання квіток при перенесенні з холоду в тепло |
Г |
венерина мухоловка |
4 |
листки – пастки реагують на дотик |
|
|
5 |
розкривання сухих плодів |
Встановити послідовність механізму приваблювання, утримання та
перетравлювання комах росичкою круглолистою
А прилипання комах до крапель Б крапельки рідини вкривають листки
В виділення травного соку Г всмоктування продуктів травлення
Г згортання пластинки листка
Біологічний диктант
Тестовий контроль
Із запропонованих варіантів відповідей виберіть один правильний:
А Чарлз Дарвін Б Карл Лінней
А 8 год Б 10 год В 12 год
закриваються вранці
А матіола Б нагідки В картопля
А 15 год Б 17 год В 20 год
А ромашка Б конюшина В нарциси
плодів
А ростові Б самостійні В гігроскопічні