Урок на тему "School"

Про матеріал
Конспект уроку у 1 класі за підручником "Smart junior" 1 Мітчела.На даному уроці повторилися всі ЛО, вивчені з даної теми.
Перегляд файлу

Тема:  Школа

Мета: повторити ЛО,вивчені на минулих уроках,повторити цифри від 1 до 5, розширювати кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами; розширювати загальний кругозір учнів; вдосконалювати якість слухового сприймання, розвивати фонематичний та інтонаційний слух учнів, здатність до імітації; вдосконалювати роботу пам’яті: збільшувати обсяг довготривалої пам’яті (лексичний запас учня), слухової короткочасної пам’яті, оперативної пам’яті (вибір мовних засобів), зорової пам’яті; розвивати мовленнєву реакцію, готовність до участі в спілкуванні; усного мовлення;

 виховувати розуміння важливості оволодіння англійською мовою і потреби користуватися нею як засобом спілкування; прищеплювати почуття поваги до народу англійської мови та до британської національної культури; виховувати культуру спілкування

Обладнання: підручник з англійської мови для 1 класу «Smart junior» Г.К. Мітчел ; тематичні картки із шкільних предметів(ручка,олівець,книга,лінійка,затирачка), картки із зображенням англ. алфавіту, мультимедійна дошка,зображення Маші, пластилін.

Хід уроку

   I.Початок уроку:

1.Організація класу

Good morning,children.(діти відповідають віршиком)

 I’m glad to see you to.

How are you, Кate? How are you Ann?

2. Оголошення теми і мети уроку:

Сьогодні ми з вами повторимо всі слова, які вивчили, а також трішки пограємо.

3. Мовленнєва фонетична зарядка

Зараз я буду показувати вам букви, а ви повинні їх назвати.(Картки із буквами B, A, D, C, E). Repeat after me.

А зараз вам необхідно їх поставити в алфавітному порядку(учні по черзі переставляють картки)

II. Основна частина уроку:

  1. Повторення ЛО, вивчених на минулих уроках.

А зараз ми з вами повторимо слова, які вивчали. Я буду показувати вам малюнки, а ви повинні назвати (показую малюнки,а діти називають)

Now, close your eyes. (Діти закривають очі, а я прибираю будь-який один малюнок. Діти повинні сказати, чого не вистачає)

 2.Закріплення ЛО:

А зараз ми з вами пограємо у хованки. Але ховатися будете не ви, а картки з малюнками. Учні закривають очі, а вчитель по класу ховає картки. Після цього діти шукають картки і називають ті малюнки,що знайшли і їхню кількість.

3. Фізхвилинка (Baby shark)

4. Ой, хто це?(показую малюнок Маші з портфелем)

Скажіть, а чи знаєте ви,куди зібралася Маша?(діти здогадуються по малюнку, що вона зібралася до школи)

Маша йде до школи і їй треба зібрати портфель. Але вона розуміє лише англ. мову. Нам треба назвати лише ті предмети, які потрібні для школи.

(На дошці безліч предметів, треба залишити лише ті, які потрібні для школи і їх назвати англ. мовою)

5. Гра «Зроби шкільні предмети»(діти з пластиліну роблять різні шкільні предмети»

III. Заключна частина

  1. Підведення підсумків

Що вам найбільше сподобалося?

Що було найлегше?

А що було найскладніше?

  1. Прощання

The lesson is over. Good buy.

 

 

 

 

docx
Додано
11 січня 2020
Переглядів
774
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку