Тема уроку: Сім’я. Розвиток навичок граматики. Особові займенники he, she.
Мета уроку: практикувати англійські імена представляючи хлопчиків і дівчаток; вводити особові займенники в однині; розвивати навички аудіювання, практикувати у використанні вивчених фраз, складанні та розігруванні міні-діалогів. Формувати навички вміння працювати в парах; вміння реагувати на репліку вчителя чи однокласника; увагу, пам'ять, мислення. Виховувати культуру спілкування, формувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, аудіо-додаток, смайлик Сем-маріонетка ,білі аркуші паперу, картки
ХІД УРОКУ:
І. Організаційний момент. Введення в англомовну атмосферу:
1. Привітання.
T.: – Good morning!
Ps.: – Good morning!
T.: – How are you?
Ps.: – Fine, thanks!
T.: – Are you ready for the lesson?
Ps.: – Yes, we are
2.Фонетична зарядка.
Переглянути членів сім'ї, використовуючи картки.
Розставити учнів по великому колу. Роздати картки із зображенням сім’ї (випадковим чином по колу).
Пояснити учням за допомогою карток, що вони повинні сказати: "Hi. My name is … Meet my … " згідно члену сім'ї на картці.
3. Фізкультхвилинка.
Учитель пояснює, що його команди мають виконувати ті, до кого він звертається: “ boys” – хлопчики, “ girls” – дівчатка.
T: Stand up, girls!
T: Stand up, boys! Etc.
ІІ. Основна частина уроку
Smiley:
This is Jim.
He is a boy.
This is Jane.
She is a girl.
Потім бере листівку з дівочим персонажем і каже :" This is Liz. She is a girl." Заохочуйте учнів повторювати за вами з кожним персонажем.
Вчитель називає імена хлопчиків і дівчаток випадковим чином. Ваш учень
повинен використовувати відповідний займенник “ He " чи "She" і сказати відповідну пропозицію: “He is a boy.” or “She is a girl.” Використовувати англійські імена, які учні вивчали під час уроків (Лу, Сью, Сем, Макс, Мері, Гаррі, і, Мег, то, Фред, Емілі, Ден, Джим, Джейн). Ввести два нових імені для хлопчиків: Lee and Tom.
Вчитель прикріплює плакат № 13 до дошки і пояснює теми, які будуть слухати хлопчики і дівчатка. Вони випадуть самі. Усміхнений Сем продемонструє, як представити комусь дітей. І учні повинні слідувати Сему, щоб представити дітей, яких вони чують.
Відтворити Audio (доріжка Unit-3-Les_5-2) і показати відповідний символ на плакаті.
Boy: I am a boy. My name is Tom.
Smiley: This is Tom. He is a boy.
Girl: I am a girl. My name is Vic.
Smiley: This is Vic. She is a girl.
Boy: I am a boy. My name is Harry.
Smiley: This is Harry. He is a boy.
Girl: I am a girl. My name is Mary.
Smiley: This is Mary. She is a girl.
Girl: I am a girl. My name is Meg.
Smiley: This is Meg. She is a girl.
Boy: I am a boy. My name is Lee.
Smiley: This is Lee. He is a boy
Намалювати фігуру дівчини і фігуру хлопчика. Вкажіть на форму дівчини і скажіть: " ‘Shе is Mary.”
Відтворення Audio (track Unit-3-Les_5-2) знову пауза після кожного рядка для учнів повторити. Роблячи це, вкажіть на кожну дитину, яка представлена.
(робіть це за годинниковою стрілкою). Всі учні повинні представити один одного, використовуючи відповідне займенник ("він" або ’вона.)
III. Заключна частина уроку
Продовжуйте з іншими іменами.
Підсумок уроку.
- At home you ask your parents what are their names.
- OK. Say me, please. What did you remember at our lesson?
- The lesson is over. Good – bye!