Урок на тему "Страви різних країн світу"

Про матеріал
Метою даного уроку є ознайомлення учнів з різноманітними стравами світу. На уроці розвиваємо вміння читання, говоріння, аудіювання, збільшуємо словниковий запас, виховуємо інтерес до вивчення англійської мови.
Перегляд файлу

Тема: Іжа різних країн світу

Мета:

  • Навчальна: презентувати новий лексичний матеріал за темою; формувати навички вживання нових лексичних одиниць і граматичних явищ; удосконалювати компетенції читання, аудіювання й усного мовлення; удосконалювати вміння будувати своє мовне висловлювання, мовну поведінку адекватно до цієї специфіки.
  • Розвивальна: уважно стежити за презентованою інформацією, ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; розвивати різні типи пам'яті; учити логічно висловлювати думки.
  • Виховна: виховувати вміння сконцентруватися, слухати інших, формувати доброзичливу атмосферу в класі.

Обладнання: картки за темою «Іжа різних країн світу», пластмасові овочі та фрукти, риба.

 

Хід уроку

І. Greeting

T: Good morning, children!

Ps: Good morning, teacher!

T: Take your places.

II. Warm up

T: Answer my questions, please!

  • What's your name?
  • What's your surname?
  • How old are you?
  • Where do you live?
  • How are you today?
  • Who is absent today?

III. Homelesson check

T: What was your hometask for today?

  • I'll check it when I'll take your copybooks.

IV. Presentation

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

T: Today we'll speak about dishes from around the world!

  1. Введення нових лексичних одиниць.

T: Listen and repeat.

  • What can you see here?

We see deryny. Repeat: deryny. (puntas de filete from Mexico, barramundi from Australia…)

  1. Робота в словниках.

T: Open your vocabularies and write down these new words.

     4.  Робота в підручнику.

T: Now, please open your books (Ex. 1, p.81, Smart Junior)

Let's listen this text, then read and translate.

T:   What food can you see on the table?

What’s your favourite Ukranian dish?

Учні працюють в групах і розповідають про свої улюблені страви української кухні.

  1. «Малюємо і розповідаємо»

T: Guess, please, draw your favourite dish and tell about it.

V. Practice

1. Morning exercises.

T: I see you are tired. Let's rest. So, stand up and make a circle. Let's sing together.

Діти виконують рухи під пісню «Hokey-pokey».

2. Group work.

T: You are two teams. Your task is to guess what you put into your dish. I made ingredients  for the first team and ingredients for the second team.

Один учень зачитує інгредієнти страви від імені своєї команди.

3. Відгадування загадок.

T: Let's play a puzzle game «What am I?» (діти відгадують загадки про овочі та фрукти).

VI. Ending the lesson

T: Let's repeat what new words have we learnt today.

(Deryny, puntas de filete, barramundi …)

 

T: Did you like our lesson?

    What was interesting for you at our lesson?

    What was difficult for you today?

VII. Hometask

T: Your hometask for the next time is to learn new words.

T: The lesson is over. Good bye!

 

 

docx
Додано
21 жовтня 2021
Переглядів
1023
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку