Тема: «Технології опрацювання мультимедійних даних»
Навчально-освітня мета уроку: визначити роль електронних медійних засобів у житті людини; ознайомити з технологіями опрацювання мультимедійних даних; формувати вміння створювати, редагувати, форматувати інформаційні продукти;
Формування предметних компетентностей: розвивати логічне мислення, пам’ять, словниковий запас, увагу; Формувати вміння працювати як самостійно так і в парі; виховувати інтерес до інформатики, естетичний смак, повагу до думки оточуючих, організовувати своє робоче місце, планувати свої дії, доводити роботу до кінця; орієнтуватися в часі та раціонально його використовувати; здатність учня орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; вміння добувати, осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел.
Формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою, вміння вчитися, інформаційна компетентність, соціальна та громадянська компетентність.
Обладнання: відеоредактор Windows 10 , картки із завданнями, роздаткові матеріали.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Добрий день! Черговий, чи є відсутні на уроці? Погляньте один на одного, на наших гостей, відчуємо себе часточками колективу, краю, держави, Всесвіту. Усміхніться і з цим промінчиком добра, що заіскрився на ваших обличчях ми і розпочнемо урок.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Білл Гейтс сказав: «Насолоджуйтесь тим, що ви робите і ви ніколи в своєму житті не будете працювати.»
То ж нехай ці слова про наполегливість стануть девізом нашого уроку та девізом всього вашого життя.
ІІІ. Постановка теми уроку.
Для того щоб з’ясувати тему нашого уроку подивіться на дошку та розгадайте ребус.
(Технології опрацювання мультимедійних даних)
Отже, запишіть тему уроку «Технології опрацювання мультимедійних даних».
Мета нашого уроку:
ІV. Формування теоретичних навичок
«Кожна людина має право на свободу переконань і на вільне їх виявлення; це право включає свободу безперешкодно дотримуватися своїх переконань та свободу шукати, одержувати й поширювати інформацію та ідеї будь-якими засобами й незалежно від державних кордонів» (Загальна Декларація прав людини, ст. 19)
Через ЗМІ ми найчастіше можемо спостерігати реалізацію мультимедійних процесів. На минулому уроці було задано випереджувальне домашнє завдання ,яке стосувалося визначення найбільш прiорітетних ЗМІ вашого оточення, отож зараз надамо слово Сороці Соломії
Соціологічне опитування
Засоби масової інформації набули нових функцій і виступають як форум, що сприяє соціальній взаємодії та спілкуванню.
Доступність ЗМІ, зокрема Інтернету, сприяє підвищенню обізнаності людей, розширенню доступу до інформації.
Нині при отриманні інформації надається перевага інтернет-виданням, супутниковому телебаченню, блогам і соціальним медіа.
Гра «Мікрофон»
Фонотека сучасних мультимедійних продуктів сягає надвеликої кількості, всі файли неможливо зберігати на одному комп’ютері. Для зберігання та користування відео- та аудіо ресурсами існують спеціальні сервіси. Мультимедійні файли можна зберігати на «хмарному диску», розповсюджувати електронною поштою та публікувати на спеціалізованих Інтернет-сервісах чи в соціальних мережах. Скажіть а який найбільший у світі відео сервіс в Інтернеті? (You Tube).
Я не дарма запитала про You Tube, адже сьогодні на уроці ми з вами створимо відео, яке на наступному уроці під час продовження вивчення нашої теми ми маємо розмістити саме на цьому відео сервісі.
V. Фізкультхвилинка
Перегляд презентації про програму Відеоредактор.
VI. Формування практичних навичок
Інструктаж з БЖД.
В другій половині січня та на протязі лютого припадає багато пам’ятних дат пов’язаних з нашою Батьківщиною та її народом. Давайте згадаємо їх.
Скажіть, а яка дата лютого місяця пов’язана з інформатикою
То ж сьогодні в кожного з вас буде завдання створити короткий відеоролик на 2-3 хвилини на одну з тем, що стосується пам’ятних дат які ми назвали.
В кожного з вас біля комп’ютерів знаходиться інструктивна картка відповідно до якої потрібно працювати (Додаток 1). Та на робочому столі комп’ютера в папці відео знаходяться матеріали для відеофільму.
Учні виконують завдання на протязі 10 хвилин
Потім декілька учнів по бажанню презентують свою роботу.
Яку роль відіграють електронні медійні засоби у твоєму житті?
Вправа для очей (учні роблять самостійно)
VII. Підбиття підсумків уроку. Оголошення балів.
Молодці! Ви гарно справилися з завданням. А зараз пропоную оцінити ваш відеоролик, як ви вважаєте на якому рівні ви попрацювали. Пропоную поставити лайк якщо ви працювали на високому рівні та дизлайк якщо на середньому.
А тепер задумайтеся кожен з вас: чи все ви зрозуміли на уроці? Чи виникали у вас якісь труднощі? Чи багато помилок ви зробили? Подивіться на екран та доповніть речення.
Я дізнався ...
Я навчився ...
Я зрозумів, що можу ...
Мені сподобалося ...
Для мене стало новим ...
Мене здивувало ...
Мене надихнуло ...
«Майбутнє за вами - сучасними дітьми. Ви набагато досконаліші, бо маєте доступ до інформації. Мудріші, але вам ще бракує життєвого досвіду. Та все одно вам під силу вирішувати життєві проблеми. А задача наставників – підтримати вас на цьому шляху».
VІІІ. Домашнє завдання
Робота над фільмом ще не завершена, адже останньою сходинкою буде розміщення його на власному каналі You Tube. Тому також вашим завданням додому буде створити свій власний You Tube-канал за інструктивною карткою.