Урок на тему "Використання мережі Інтернет для навчання."

Про матеріал
Мета уроку : Вчити використовувати мережу Інтернет для навчання; повторити алгоритм написання електронного листа поглибити знання учнів про написання листа; виробляти навички складання електронного листа; удосконалювати вміння редагувати текст, виправляти лексичні й граматичні помилки в тексті; розвивати мовлення, критичне мислення, уяву дітей; вчити порядності, доброті, відповідальності за свої дії та вчинки. Тип уроку: комбінований. Інтегрування: інформатика, українська мова.
Перегляд файлу

Тема. Використання мережі Інтернет для навчання.

Мета: Вчити використовувати мережу Інтернет для навчання; повторити алгоритм написання електронного листа

поглибити знання учнів про написання листа; виробляти навички складання електронного листа; удосконалювати вміння редагувати текст, виправляти лексичні й граматичні помилки в тексті; розвивати мовлення, критичне мислення, уяву дітей; вчити порядності, доброті, відповідальності за свої дії та вчинки.

Тип уроку: комбінований.

Інтегрування: інформатика, українська мова.

Обладнання: алгоритм написання електронного листа, зразки  електронної пошти, ікона Св. Миколая, кольорові фішки.

Випереджаючі завдання: підготувати розповіді про Св. Миколая, спеціальний символ @.

                               Перебіг уроку

І. Організаційно-мотиваційний момент.

Учитель укр. мови.

 Нумо, діти, підведіться!

 Всі приємно посміхніться.

 Продзвенів уже дзвінок,

 Сьогодні в нас незвичайний урок:

 У казку сьогодні ми зробимо крок,

  Із казкою ви зустрічались не раз,

  І знову вона завітає до нас.

Казка не лише розважає, а й навчає. Чому? (діти відповідають).

Наша казка вчитиме вас порядності, доброті, відповідальності за свої дії та вчинки.  А ще сьогодні ми з вами  удосконалимо вміння правильно складати лист, редагувати його. А учитель інформатики вас навчить використовувати ресурси Інтернету  для написання листа.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Бесіда.

1. Пригадаймо, які ви знаєте види листів?

2. Що таке електронний лист?

3. Чи знаєте ви правила мовного етикету при написанні електронного листа?

ІІІ. Освоєння навчального матеріалу з теми.

  1. Пояснення учителя інформатики.

Є сайти та спеціальні програми, використовуючи які, можна спілкуватися з друзями в режимі он-лайн, тобто миттєво. Ти вводиш з клавіатури своє повідомлення й одразу ж отримуєш відповідь від співрозмовника. Таке спілкування називається чат.

Усе більше й більше людей користуються електронною поштою.

 Електронна пошта призначена для того, щоб люди могли обмінюватися електронними листами.

А ще для того, щоб обмінюватися електронними листами, потрібно мати електронну поштову скриньку. Електронна поштова скринька міститься на сайті (поштовому сервері) і має свою адресу.

Адреса (емейл) електронної скриньки складається з трьох частин.

 (Учитель демонструє електронну скриньку -  перша частина — текст, що характеризує власника скриньки (ім’я користувача, або логін), друга частина — спеціальний символ @, третя частина — адреса сайта). Наприклад, luda200809@ukr.net. Як ви гадаєте, чия це електронна адреса?

-Зверніть увагу на символ @. Він має назву «Собачка», «Равлик». Але в кожній країні він має свою назву.

 

  1. Випереджаюче завдання.

 (учні розповідають про символ).

 

  1. Мотивація до написання електронного листа.

Учитель інформатики.

 

А зараз ми з вами напишемо електронний лист, але адресат буде незвичайний, а казковий. А кому буде відправлений лист, дізнаєтесь по його емейлу (Св. Миколай).

У кожного з вас на робочому столі знаходиться документ, який має назву «Пароль». У ньому  написано електронну адресу, на яку ми будемо відправляти наш лист. Хто ж з вас здогадався, кому призначений  лист?

 (відповіді дітей).

Учитель укр. мови.

 - А що ви знаєте про Святого Миколая?

 (учні розповідають про Св. Миколая, учитель доповнює).

 

Святий Миколай Чудотворець, за стародавніми переказами, жив у Малій Азії багато століть тому, в III-IV столітті нашої ери. Народився він в сім'ї благочестивих батьків, і з народження відрізнявся своєю добротою, співчуттям і безкорисливістю. Він завжди допомагав усім, кому може і чим може – це унікальний приклад чесноти , якої варто повчиться кожному.

  • Що ти хочеш отримати в нагороду за добре життя на землі? - запитав Господь у Миколая, коли після смерті його душа постала перед престолом Всевишнього. 

    - Нічого не хочу, - відповів Миколай, тільки дозволь мені, Боже, хоч інколи сходити з неба на землю і відвідувати дітей, яких я дуже сильно люблю. 

    - Я знав, що ти про це попросиш. Ти зможеш це робити.

 Щороку, в день своїх іменин, сходитимеш на землю. 


З того часу в ніч з 18-го на 19-те грудня Миколай ходить по землі і розносить добрим дітям подарунки. Своїм прикладом він і нас заохочує чинити добро для ближніх і дуже радіє, коли і дорослі, і діти йому в цьому допомагають. 

Святий Миколай  своїми молитвами лікує всілякі недуги, допомагає у скрутні хвилини,  оберігає подорожуючих на суші і на морі, відганяє від них біду. Він  знайшов своє щастя у тому, щоб служити Богові і дарувати радість людям. 

Його знають і шанують в цілому світі, до нього моляться і просять про опіку, йому пишуть листи і запрошують у гості! Бо він - святий Миколай Чудотворець. 

4. Робота з текстами учнів.

-Отже, ми сьогодні напишемо листа Святому Миколаю.

-Як називають того, хто надсилає лист (адресант).

-Того, хто отримує (адресат).

-Хто буде святий Миколай? Адресат чи адресант?

- Удома ви написали текст про своє хобі та про власне бажання.

(Декілька учнів зачитують тексти, учитель звертає увагу на те, що електронний лист повинен складатися з 2-3 речень, разом з учнями редагують текст).

 

  1.  Написання електронного листа.

Учитель інформатики.

Отже, скопіюйте адресу та відкрийте вкладку браузера. Перед вами ваша електронна скринька, з якої ми і будемо відправляти лист. 

Вставте скопійовану адресу  у поле «КОМУ», заповніть поле «Тема»  (Лист Миколаю) і на робочому полі ми починаємо працювати.

(Учні пишуть відредаговані тексти-листи Миколаю, учителі допомагають).

  1. Динамічна пауза (Вправа для очей).
  2. Проблемна ситуація.

 А тепер відправимо наш лист. Клацніть мишкою на полі «Надіслати».

Молодці! Як ви вважаєте, коли Миколай отримає ваші листи. Чому?

 

Отже, якій  пошті ви б надали перевагу: електронній чи звичайній?

 

Хто вважає, що листи краще надсилати електронною поштою, підніміть червоні фішки. А хто надає превагу звичайній пошті – зелені .

 

5. Зустріч дітей із Св. Миколаєм.

(Звучить музика, стук у двері, заходить Миколай).

  • Діти, хто це?

Святий Миколай.

  Любі  друзі,  щиро  всіх  вітаю! 

  І для  кожного  із  вас гостинчик  маю.

  Хто був добрим, не сварився,

   І з увагою учився,

   Чемним був і був слухняним

   Подарунок враз дістане.

   Любі мої дітки. Я отримав від вас листи. Дякую вам за ваші старання.

 І тому приніс вам гостинчики (роздає дітям цукерки).

Ваші бажання я обовязково виконаю.

     А зараз час  прощатись,  далі  вирушаю…

Ідіть  завжди  дорогою  добра,  я  ж  оберігатиму  всіх  вас  від  зла!

ІІІ. Підсумок уроку.

VI. Оцінювання.

Отже, підійшов до кінця наш урок. Ми всі з вами сьогодні гарно попрацювали. Настав час оцінити вашу роботу.

V. Рефлексія.

Що нового ви дізналися на уроці? Чим зможете поділитися з друзями?

Як  оціните нашу роботу?  Чи заслужили ми гостинчик від Св. Миколая?

VI. Домашнє завдання.

 Повторити звертання, відмінки іменників (укр. мова).

Виписати 2-3 назви сайтів, які ми зможемо застосувати для навчання.

 

 

 

docx
Додано
18 липня 2019
Переглядів
1021
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку