Розробка інтегрованого уроку
з Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
для учнів 1 класу
на тему: « Вода. Виготовлення рибки»
2018р. листопад
Тема. Вода. Виготовлення сюжетної казкової композиції «Золота рибка».
ХІД УРОКУ
1. Привітання
- Нумо, дітки, підведіться!
Всі приємно посміхніться.
Пролунав уже дзвінок,
Починаємо урок!
II. Повідомлення теми і мети уроку
http://autta.org.ua/ua/materials/
material/F-zkulthfilinka--Rayduga-/ Руханка «Веселка»
- Як називають веселку? Дорога, що нею янголи ходять з неба по воду
- Пригадайте або хто знає, коли з’являється веселка? ( коли пройде дощ)
- Так, діти після дощу. Та звичайно веселку можна побачити не лише після дощу: вона утворюється біля водоспадів, фонтанів.
- Дощ – це краплинки чого ?(Води) слайд
Справді, дощ це краплинки води. І сьогодні ми говоритимемо про воду.
Знайомство з крапелькою води
Сонячне проміння натрапило на дощові краплі. І з яскравої усмішки веселки народилася маленька крапелька – Капітошка. Слайд
Помандруємо з краплинкою? Слайд .
Якою буває вода
Наша краплинка постійно щось досліджує. У неї є навіть своя лабораторія. Тихенько відчиняємо двері та уважно слухаємо.
Рідкий стан. Вода в прозорій склянці. Перелийте її зі склянки в склянку. Яка це вода — тверда чи рідка? (Рідка.) Такий стан води називається рідкий.
Твердий стан. Лід. Діти доторкніться до нього. Який він — рідкий чи твердий? (Твердий.) А де утворюється лід? (У холодильнику, коли холодно надворі, вода замерзає). Такий стан води називається твердий.
Пароподібний стан. Ви, напевно бачили, як кипить вода. Що відбувається з водою. (Випаровується, її стає менше, вода булькає, утворюється пара). Вода перейшла з рідкого стану в газоподібний.
(психологічне розвантаження учнів)
Слово вчителя: «Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який він.
Раптом піднявся вітер. (Тертя долонь.)
Невдовзі починає крапати дощ. (Клацання пальцями.)
Він посилюється. (Плескання в долоні.)
Починається справжня злива. (Плескання по стегнах.)
А ось і град— справжня буря, гримить грім. (Тупотіння ногами.)
Але що це? Буря стихає. (Плескання по стегнах.)
Дощ поступово припиняється. (Плескання в долоні.)
Вже тільки рідкі краплі падають на землю. (Клацання пальцями.)
Стихає навіть вітер. (Потирання долонь.)
А ось і сонце! (Руки вгору.)»
Вода як розчинник.
Для чого потрібна вода? Зображення на екрані. Складіть речення.
ІV. Фізкультхвилинка (танок «танцювала риба з раком»)
Створення проблемної ситуації.
3) Не працюй тупими ножицями і ножицями з ослабленим шарнірним кріпленням.
Практична робота учнів.
Допомагаю індивідуально. Використовую поточний інструктаж.
VІІІ. Підсумки уроку. Метод “Мікрофон”
В якому стані може перебувати вода?
До нових зустрічей.