Урок на тему: « Вода. Виготовлення рибки»

Про матеріал
Розробка інтегрованого уроку з Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ для учнів 1 класу на тему: « Вода. Виготовлення рибки»
Перегляд файлу

 

 

 

Розробка інтегрованого уроку

з Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

для учнів 1 класу

на тему: « Вода. Виготовлення рибки»

 

                                                                           

 

 

 

 

 

 

2018р. листопад

Тема. Вода. Виготовлення сюжетної казкової композиції «Золота рибка».

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

1. Привітання

-   Нумо, дітки, підведіться!

Всі приємно посміхніться.

Пролунав уже дзвінок,

Починаємо урок! 

  • Сьогодні до нас на урок завітали гості. Привітайте їх у нашому класі.

II. Повідомлення теми і мети уроку

http://autta.org.ua/ua/materials/

material/F-zkulthfilinka--Rayduga-/  Руханка «Веселка»

- Як називають веселку? Дорога, що нею янголи ходять з неба по воду

- Пригадайте або хто знає, коли з’являється веселка? ( коли пройде дощ)

- Так, діти після дощу. Та звичайно веселку можна побачити не лише після дощу: вона утворюється біля водоспадів, фонтанів.

-  Дощ – це краплинки чого ?(Води) слайд

Справді, дощ це краплинки води. І сьогодні ми говоритимемо про воду.  

Знайомство з крапелькою води

Сонячне проміння натрапило на дощові краплі. І з яскравої усмішки веселки народилася маленька крапелька – Капітошка. Слайд

  • Подивіться, яка маленька крапля води! ( Слайд )
  • Визирнуло з-за хмар яскраве сонечко. Слайд
  • А, коли достатньо сонечко прогріє землю крапельки знову вирушать у свою незвичайну подорож. Слайд

Помандруємо з краплинкою?  Слайд .

  • Дмухнув вітер і полетів Капітошка   Слайд

Якою буває вода

Наша краплинка постійно щось досліджує. У неї є навіть своя лабораторія. Тихенько відчиняємо двері та уважно слухаємо.

Рідкий стан. Вода в прозорій склянці. Перелийте її зі склянки в склянку. Яка це вода — тверда чи рідка?  (Рідка.) Такий стан води називається рідкий.

Твердий стан. Лід. Діти доторкніться до нього. Який він — рідкий чи твердий?  (Твердий.) А де утворюється лід?  (У холодильнику, коли холодно надворі, вода замерзає). Такий стан води називається твердий.

        Пароподібний стан. Ви, напевно бачили, як кипить вода. Що відбувається з водою. (Випаровується, її стає менше,  вода булькає, утворюється пара). Вода перейшла з рідкого стану в газоподібний.

  • Запитання для обговорення:
  • То у якому стані перебуває вода під час дощу? (В рідкому.)
  •  Який стан води — град? (Твердий.)
  • Руханка «Австралійський дощ»

(психологічне розвантаження учнів)

Слово вчителя: «Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який він.

Раптом піднявся вітер. (Тертя долонь.)

     Невдовзі починає крапати дощ. (Клацання пальцями.)

Він посилюється. (Плескання в долоні.)

Починається справжня злива. (Плескання по стегнах.)

А ось і град— справжня буря, гримить грім. (Тупотіння ногами.)

Але що це? Буря стихає. (Плескання по стегнах.)

Дощ поступово припиняється. (Плескання в долоні.)

Вже тільки рідкі краплі падають на землю. (Клацання пальцями.)

          Стихає навіть вітер. (Потирання долонь.)

          А ось і сонце! (Руки вгору.)»

 

Вода як розчинник.

  • Краплинка привела нас до свого друга  Мурчика, який солить воду. Як гадаєте, що буде з сіллю, якщо її всипати у воду. (Вона розчиниться.). давайте перевіримо. У кожної групи є склянки з чистою водою і різні речовини: розчинні у  воді(цукор, сіль), нерозчинні (пісок, рис), Проведіть досліди з дітьми, показавши, які з речовин вода розчиняє, а які — ні. Запропонуйте охочим озвучувати, що вони бачать. Скажіть, що є речовини, які повністю розчиняються у воді (сіль, цукор); які не розчиняються (рис, пісок). Вода щось розчиняє, а щось — не розчиняє.

Для чого потрібна вода? Зображення на екрані. Складіть речення.

  • Слайд   …..Я хочу пити.
  • Капітошка довго мандрував і потрапив до океану. Слайд Діти, уявіть, що ми опустилися глибоко під воду. ( На дошці – імітація морського дна водоростями).

ІV. Фізкультхвилинка (танок «танцювала риба з раком»)

Створення проблемної ситуації.

  •    Припливла хижа акула і розлякала всіх риб. Залишилася лише одна золота рибка. А чому вона не злякалась акули? ( Бо вона чарівна). А що вміє робити золота рибка? ( Вона виконує бажання). Але сьогодні золота рибка просить вас виконати її бажання. Їй дуже самотньо на морському дні, і вона просить вас допомогти їй знайти собі сусідок, а для цього треба виконати аплікацію «Золота рибка». Допоможемо? Отож, до роботи!
  1. Послідовність виконання роботи.
  •    У вас на партах лежить основа для аплікації та заготовка.
  •    C:\Users\Админ\Desktop\1 клас фото\DSCN0834.JPG    C:\Users\Админ\Desktop\1 клас фото\DSCN0836.JPG
  •    Скласти заготовку навпіл та вирізати червоні і жовті кружечки.
  •    C:\Users\Админ\Desktop\1 клас фото\DSCN0837.JPG    C:\Users\Админ\Desktop\1 клас фото\DSCN0838.JPG
  •    Кожен кружечок зігнути навпіл.
  •    Із червоних кружечків викласти хвіст, рот, плавники і приклеїти їх до основи.
  •    Жовті кружечки – це луска. Їх наклеювати послідовно  від зазначеної лінії вздовж тулуба.
  •    Домалювати око.
  •    C:\Users\Админ\Desktop\1 клас фото\DSCN0840.JPG
  1. Повторення правил роботи з ножицями.
    1. Користуйся ножицями із заокругленими краями.
    2. Клади ножиці на стіл так, щоб вони не виступали за край стола.

      3)  Не працюй тупими ножицями і ножицями з ослабленим шарнірним кріпленням.

  1. Під час роботи слідкуй за лінією розрізу.
  2. Під час різання притримуй матеріал лівою рукою так, щоб пальці були в стороні від леза.
  3. Не тримай ножиці кінцями вверх.
  4. Не залишай ножиці розкритими.
  5. Передавай ножиці товаришу тільки в закритому вигляді, тримаючи їх за робочу частину.

Практична робота учнів.

Допомагаю індивідуально. Використовую поточний інструктаж.

  1. Виставка робіт.

C:\Users\Админ\Desktop\Фото школа\1 клас фото\DSCN0905.JPG     

 

 

VІІІ. Підсумки уроку. Метод “Мікрофон”

В якому стані може перебувати вода?

  • Чи можуть тварини, рослини та люди жити без води?
  • Хто подорожував з Вами?
  • Кого зустріли на морському дні? Бажання від рибки: Щоб діти були уважними!

До нових зустрічей.

 

 

doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 лютого 2023
Переглядів
188
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку