Урок на тему "Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення. Складання задачі за даним виразом

Про матеріал
Дана розробка уроку - це урок-подорож на закріплення вивченого матеріалу. Де в ігровій формі діти подорожують, щоб врятувати королеву Математику. Їм доводиться долати різні перешкоди, у вигляді прикладів та задач. Але вони рятують королеву і у казкове королівство приходить Новий рік.
Перегляд файлу

Тема: Вправи i зада.ч{ на засвовння таблиць изоження д±лення. Складання задач± за даним виразом. Задач} на дг: одного i Йзних ступениђ в.

Мета:imageвм±ння д±тей розв"язува.ти приклади на табличнг випадки множення i д? лення; вчити д±тей обирети i обгрунтовувати при image задач; форл,т вати обчислювальнг навички — правильн{сть та швидк@ть; повторити склад числа, знаходження невђдомих: доданка, хножника,image

Розвивати лог±чне мислення.

3MiCT уроку

1. Орган±зацђя њласу.

Сьогодн± у нас незвичайний урок. Прилет±ла наша стара знайома

Мудра Сова. ось що вона розповела. А потчула вона це в JIici image прилетгли до нас з далеко: Гйвноч± .

Пригода ця трапилася в кратн± Математичн± числа. Королева

Математика 3i сво!ми друзями числами готувалися до эустр$й Нового року. Та раптом сильний в±тер, в imageзакружляли велик? сн±жинки з”явилася Сн±гова Королева.

1й не сподобалося, що У! не запросили на свято. вона imageвс±м помститися. Сн±гова Королева. вс}х заморозила, а Королеву Математику забрала в сва палац. тепер, поки не буде зв±льнена %ролева Математика — Новий pik не прийде. imageзац±я опорних знань.

— Д±ти, спробувмо врятувати Королеву Математики iimage

Щоб врятувати Королеву треба все що вчили пригадати.

Тод± потрђбно 60 до Нового року залишилось мало часу. А волод±ння Королеви дуже далеко. У нас на шлюС буде багато перешкод та випробувань.

— А куди ж нам ±ти?

Спочатку треба визначити напрямок по яко!рът будемо Ки.image

imageimage[Ра “ Видзач маршрут“ imageдошки 2 учн± , вони визначають курс, зашифрований прикладами. до кожного прикладу в З image,але т±льки одна правильна. Ст 4?Иками показ. шлях.33

image


image3124

           14 7• 6+338+5                          20х1            33

Стрђлки вяазують на Пгвн±ч. Вирушаемо.

2. Обчислити ”ланцюжки" приклац±в, а вгдповђд} додати.

        — Попереду густ± та                        лгси, висок± гори та глибок± рови.

     Щоб      перейти, треба обчислити “лонцюжки"image

                               image            56: В              10:5              43—7

-25

                      +8                                               +20

image

З. Повторення таблиць и-юження та д±лення складу числа 13. — Ось ми до по!демо потягом. Кпе щоб зайти в потяг зайняти свое мгсце, треба дати правильну на приклад, що е записаний у вас на квитку. /У дјтей на партах лежать квитки i3 прикладами на ш-юження imageд±лення/.

— А тепер image зручнгше, д±станыге сво! записнички — це зошити, вони нам знадобляться в дороз± для 3arwciB чогосъ нового.

— Запиш±ть числа i м±сяць сьогодн±шнього дня. imageв±дкривають зошити деклачють в±рш/ Зошит я в±дкриваю, Навскоси його кладу.

Ручл.т , я ось так тримаю.

Сдду р±вно, не з±гнусь. До роботи я берусь!

— Яке сьогодн± число?

— Яке це число?/одноцифрове чи двоцифрове/ — З яких двох чисел воно-можэ складатися?

4.      Коли Сн±гова Королева викрала Математику, то imageзачарувала-

— Хто такђ друз± Математики? /числа/

           — Запиш±ть числа          найменшого до найб±льного.

Хна дошц± сн±жинки i3 pf зними числами/.

5.      ДЁти, поки ви писали, до мене image пров±дник i передав цей конверт. Кпе не сказав кого в±н. Давайте прочитазмо цей лист. /Учитель читав задечу./

До Нового рожу залишилося 2 тижн± З дуй. Ск±льки всього дн±в залишилося до Нового року?

— Отже, нас попереджають, що потрЕноimage

б. Ось так image ми пђд” !хали до узбереия океану. Але BiH незвичайний, а математичний. В imageплавають не риби, а слова imageта. числа. Давайте прочитаемо .

image

— Яка довжина двох акул?

— На скИьки ме гцйв акула менша imageкита?

— У ск±льки раз±в дельф±н менший imageакули?

     —                       задачу за виразом про морськ± imageта черепашки.

7.        зкультхвилинка.

Руки вперед, в замок.

Руки вверх, потягнулися.

Руки незад, прогнулися.

       Руки на, парту,            вки поклад±ть на руки, imageзакрийте.

— Уяв±ть, що ми пливемо на великому кра.сен± кораблж Вода голуба—голуба аж cBiT>1Tbcfi. А на image з“ являеться oc rrpiB.

III. Вивчення нового MaTepia.ny.

Остр±в мае назву, але вона заш4ована. Прочитайте, поставивши числа в порядщ,т зростання,

А П З А Ч Т

2     3 1 4 5 6image

imageнайменшого, доimage

В. Робота над задачами.

Ми не зможемо пливти дал±, поки не розв“яжемо задач± .

image 593 /с.97/

Анал±з задач±.

imageПрочитайте задачу.

image на частини прочитайте частинами.

      З. Чи можемо зразу дати                       на запитання задач±? Чох.у?

4. Що говориться в         про масу Ёндички? 5.Лку оберемо д±ю, щоб знайти масу    Чоху?

б. Що запитузться в задач??

7. То якою д±вю знадцемо масу 9 Ёндичок? Запиийть розв"язок у зошитах.

image пертою д±вю? другою д±ею?

1.Прочитайте задат, image на частини.

2. Прочитайте 0iQerv1i частина задач±.

З. Чи можемо зразу дати image на запитання? Чо:џ?

4. Що говориться в задач± про:другий верста.т? —А тепер розглянемо таблицю до задач± .

image

За год                                             Час                        Всього тканини

image

image

       ?,на З                                      9                                  56 М

image

Розв"язок записати самост±йно .

ЛУ. Молодц±. Ви справились i3 задачами. Нарешт± ми п±дпливазмо до волод±нь Сн±гово! Королеви.

Ке вона. не хоче image Королеву Математику i приготувала для вас гше випробування.

1.         Вона тримав в руках картки i3 пропущеними числами, imageХ. Ви повинн± назвати I.xi image числа i розв"язати pi вняння. Ддя кожного ряду окремо р±вняння.

2.         imageПрочитайте ребуси.image

3.3аповн±ть ц±кавий квадрат.

 

 

 

в

18

4

 

 

 

 

 

12

 

 

У.П±дсумок уроку.

Гарно image працювали, старалися ytiHi. Подолали BCi imageперешкоди врятували Королеву Математику. Тепер придце до Них Новий pik. А незабаром до нас.

— Щ) ми робили наimage

image

pdf
Додано
18 вересня 2022
Переглядів
209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку