Тема: Вправи i зада.ч{ на засвовння таблиць изоження д±лення. Складання задач± за даним виразом. Задач} на дг: одного i Йзних ступениђ в.
Мета:вм±ння д±тей розв"язува.ти приклади на табличнг випадки множення i д? лення; вчити д±тей обирети i обгрунтовувати при задач; форл,т вати обчислювальнг навички — правильн{сть та швидк@ть; повторити склад числа, знаходження невђдомих: доданка, хножника,
Розвивати лог±чне мислення.
3MiCT уроку
1. Орган±зацђя њласу.
Сьогодн± у нас незвичайний урок. Прилет±ла наша стара знайома
Мудра Сова. ось що вона розповела. А потчула вона це в JIici прилетгли до нас з далеко: Гйвноч± .
Пригода ця трапилася в кратн± Математичн± числа. Королева
Математика 3i сво!ми друзями числами готувалися до эустр$й Нового року. Та раптом сильний в±тер, в закружляли велик? сн±жинки з”явилася Сн±гова Королева.
1й не сподобалося, що У! не запросили на свято. вона вс±м помститися. Сн±гова Королева. вс}х заморозила, а Королеву Математику забрала в сва палац. тепер, поки не буде зв±льнена %ролева Математика — Новий pik не прийде. зац±я опорних знань.
— Д±ти, спробувмо врятувати Королеву Математики i
Щоб врятувати Королеву треба все що вчили пригадати.
Тод± потрђбно 60 до Нового року залишилось мало часу. А волод±ння Королеви дуже далеко. У нас на шлюС буде багато перешкод та випробувань.
— А куди ж нам ±ти?
Спочатку треба визначити напрямок по яко!рът будемо Ки.
[Ра “ Видзач маршрут“ дошки 2 учн± , вони визначають курс, зашифрований прикладами. до кожного прикладу в З ,але т±льки одна правильна. Ст 4?Иками показ. шлях.33
3124
14 7• 6+338+5 20х1 33
Стрђлки вяазують на Пгвн±ч. Вирушаемо.
2. Обчислити ”ланцюжки" приклац±в, а вгдповђд} додати.
— Попереду густ± та лгси, висок± гори та глибок± рови.
Щоб перейти, треба обчислити “лонцюжки"
56: В 10:5 43—7
+8 +20
З. Повторення таблиць и-юження та д±лення складу числа 13. — Ось ми до по!демо потягом. Кпе щоб зайти в потяг зайняти свое мгсце, треба дати правильну на приклад, що е записаний у вас на квитку. /У дјтей на партах лежать квитки i3 прикладами на ш-юження д±лення/.
— А тепер зручнгше, д±станыге сво! записнички — це зошити, вони нам знадобляться в дороз± для 3arwciB чогосъ нового.
— Запиш±ть числа i м±сяць сьогодн±шнього дня. в±дкривають зошити деклачють в±рш/ Зошит я в±дкриваю, Навскоси його кладу.
Ручл.т , я ось так тримаю.
Сдду р±вно, не з±гнусь. До роботи я берусь!
— Яке сьогодн± число?
— Яке це число?/одноцифрове чи двоцифрове/ — З яких двох чисел воно-можэ складатися?
4. Коли Сн±гова Королева викрала Математику, то зачарувала-
— Хто такђ друз± Математики? /числа/
— Запиш±ть числа найменшого до найб±льного.
Хна дошц± сн±жинки i3 pf зними числами/.
5. ДЁти, поки ви писали, до мене пров±дник i передав цей конверт. Кпе не сказав кого в±н. Давайте прочитазмо цей лист. /Учитель читав задечу./
До Нового рожу залишилося 2 тижн± З дуй. Ск±льки всього дн±в залишилося до Нового року?
— Отже, нас попереджають, що потрЕно
б. Ось так ми пђд” !хали до узбереия океану. Але BiH незвичайний, а математичний. В плавають не риби, а слова та. числа. Давайте прочитаемо .
— Яка довжина двох акул?
— На скИьки ме гцйв акула менша кита?
— У ск±льки раз±в дельф±н менший акули?
— задачу за виразом про морськ± та черепашки.
7. зкультхвилинка.
Руки вперед, в замок.
Руки вверх, потягнулися.
Руки незад, прогнулися.
Руки на, парту, вки поклад±ть на руки, закрийте.
— Уяв±ть, що ми пливемо на великому кра.сен± кораблж Вода голуба—голуба аж cBiT>1Tbcfi. А на з“ являеться oc rrpiB.
III. Вивчення нового MaTepia.ny.
Остр±в мае назву, але вона заш4ована. Прочитайте, поставивши числа в порядщ,т зростання,
А П З А Ч Т
найменшого, до
В. Робота над задачами.
Ми не зможемо пливти дал±, поки не розв“яжемо задач± .
593 /с.97/
Анал±з задач±.
Прочитайте задачу.
на частини прочитайте частинами.
З. Чи можемо зразу дати на запитання задач±? Чох.у?
4. Що говориться в про масу Ёндички? 5.Лку оберемо д±ю, щоб знайти масу Чоху?
б. Що запитузться в задач??
7. То якою д±вю знадцемо масу 9 Ёндичок? Запиийть розв"язок у зошитах.
пертою д±вю? другою д±ею?
1.Прочитайте задат, на частини.
2. Прочитайте 0iQerv1i частина задач±.
З. Чи можемо зразу дати на запитання? Чо:џ?
4. Що говориться в задач± про:другий верста.т? —А тепер розглянемо таблицю до задач± .
За год Час Всього тканини
Розв"язок записати самост±йно .
ЛУ. Молодц±. Ви справились i3 задачами. Нарешт± ми п±дпливазмо до волод±нь Сн±гово! Королеви.
Ке вона. не хоче Королеву Математику i приготувала для вас гше випробування.
1. Вона тримав в руках картки i3 пропущеними числами, Х. Ви повинн± назвати I.xi числа i розв"язати pi вняння. Ддя кожного ряду окремо р±вняння.
2. Прочитайте ребуси.
3.3аповн±ть ц±кавий квадрат.
|
|
|
|
в |
18 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
У.П±дсумок уроку.
Гарно працювали, старалися ytiHi. Подолали BCi перешкоди врятували Королеву Математику. Тепер придце до Них Новий pik. А незабаром до нас.
— Щ) ми робили на