Мета: виховувати інтерес до свята Hellowen на уроках з математики; закріпити навички додавання і віднімання двоцифрових чисел, вміння розв'язувати задачі на дві дії; знаходження периметра; креслення відрізків; розвивати математичне мовлення.
Обладання: відео та аудіо-супровід, роздатковий матеріал.
ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Під готичну, містичну музику тематично одягнуті діти заходять до класу, сідають на свої місця. Їх зустрічає вчитель-вампір:
1. Творча робота над задачею.
Скелети-наречені на своє весілля запросили білих та чорних скелетів. Наречений запросив 35 чорних скелетів, а наречена на 10 білих скелетів менше. Скільки всього гостей запросили скелети-наречені?
2. Хвилинка каліграфії
— Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.
2; 4; 6; 8; 10; ...
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА ДЛЯ ОЧЕЙ
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на нашому «темному» уроці ви покажете мені, як у світі живих, ви закріпили навички додавання і віднімання двоцифрових чисел.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Математичний диктант
• Суму чисел 25 і 7 зменшити на 12.
• 65 зменшити на суму чисел 18 і 4.
• Різницю чисел 60 і 12 зменшити на 15.
• 48 збільшити на різницю чисел 42 і 30.
2. Завдання на визначення периметра квадрата.
Мій братик Дракула дуже хоче спати, та не може подушку правильну у труну обрати, щоб зручно було спати. Допоможіть знайти периметер правильної подушки, якщо сторони для подушки у труні 5 см.
Учні коментують, як виконали обчислення.
3. Завдання на визначення та накреслення довжини відрізка.
Наш веселий Джек, дуже любить летючих мишей. У нього є великі і маленькі летючі миші. Довжина крил великих летючих мишей 10 см, а маленьких на 5 см коротша. Джек хоче, щоб ви визначили, яку довжину крил мають маленькі летючі миші? Накресліть довжину крил великих та маленьких летючих мишей.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
(стукіт у двері, у клас забігають Відьма та Чучело)
4.Усне додавання двоцифрових чисел з преходом через розряд.
Вчитель-вапмір, чучело та відьма по одному задають дітям приклади. Кожен учень піднімаючи руку, зі свого місяця дає відповідь заданому прикладу.
5. Розв'язування логічних задач
• Двоє відьмочок саджали кропиву, а одна — бур’ян. Що саджала Лола, якщо Зізі з Рірі й Рірі з Лолю саджали різні рослини? (Кропиву)
• У трьох братів-привидів 9 зошитів, причому в молодшого на 1 зошит менше, а в старшого на 1 зошит більше, ніж у середнього. Скільки зошитів у кожного? (У молодшого — 2, у середнього — 3, у старшого — 4)
• Графу Дракулі подарували на день народження діжку з кров’ю 7 л. Коли Граф Дракула випив половину діжки, то маса діжки з кров’ю дорівнювала — 4 л. Скільки літрів крові було в діжці спочатку? (7 - 4 = 3; 3 + 3 = 6)
VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ
Вчитель 2-А касу Краснопьорова К.М.