Урок-свято Halloween

Про матеріал
Урок-свято Halloween Мета: виховувати інтерес до свята Hellowen на уроках з математики; закріпити навички додавання і віднімання двоцифрових чисел, вміння розв'язувати задачі на дві дії; знаходження периметра; креслення відрізків; розвивати математичне мовлення.
Перегляд файлу

 

Мета: виховувати інтерес до свята Hellowen на уроках  з математики; закріпити навички додавання і віднімання двоцифрових чисел, вміння розв'язувати задачі на дві дії; знаходження периметра; креслення відрізків; розвивати математичне мовлення.

 

Обладання: відео та аудіо-супровід, роздатковий матеріал.

 

 

ХІД УРОКУ

 

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Під готичну, містичну музику тематично одягнуті діти заходять до класу, сідають на свої місця. Їх зустрічає вчитель-вампір:

  • Доброго Хеллуінського ранку, мої маленькі друзі! Як багато Вас зібралось!!! Ви мабудь здивувались, куди це ви потрапили? Ви потрапили в моє Королівство, королівство скелетів, вампірів й інших химер…Просто так, вам звідси не піти. Щоб повернутись додому, вам потрібно буде пройти складний, математичний тест. Лише дійсно розумні й кмітливі діти можуть повернутись у світ живих, а хто не справиться, перетвориться на мого слугу, будь-яку химеру. Чи хочете ви тут залишитись назавжди і служити мені??? (відповіді дітей)

C:\Users\пс\Desktop\Фотозвіт І семестр\Хелуін\IMG_20171027_154710.jpgC:\Users\пс\Desktop\Фотозвіт І семестр\Хелуін\IMG_20171027_085732.jpg

  • Тоді я починаю перевірку!

 

1. Творча робота над задачею.

 

Скелети-наречені на своє весілля запросили білих та чорних скелетів.  Наречений запросив 35 чорних скелетів, а наречена на 10 білих скелетів менше. Скільки всього гостей запросили скелети-наречені?

  • Хто зможе з вас вирішити цю задачу? Прошу, не соромтесь (один учень вирішує задачу біля дошки, інші діти у зошитах разом з вчителем).

  

  

  • Молодці, ви виконали моє перше завдання!

 

2. Хвилинка каліграфії

— Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.

2; 4; 6; 8; 10; ...

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА ДЛЯ ОЧЕЙ

 

 

 

 

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

 

— Сьогодні на нашому «темному» уроці ви покажете мені, як у світі живих, ви закріпили навички додавання і віднімання двоцифрових чисел.

 

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

 

1. Математичний диктант

 

• Суму чисел 25 і 7 зменшити на 12.

• 65 зменшити на суму чисел 18 і 4.

• Різницю чисел 60 і 12 зменшити на 15.

• 48 збільшити на різницю чисел 42 і 30.

 

2. Завдання на визначення периметра квадрата.

Мій братик Дракула дуже хоче спати, та не може подушку правильну у труну обрати, щоб зручно було спати.  Допоможіть знайти периметер правильної подушки, якщо сторони для подушки у труні  5 см.

 

Учні коментують, як виконали обчислення.

 

3. Завдання  на визначення та накреслення довжини відрізка.

 

Наш веселий Джек, дуже любить летючих мишей. У нього є великі і маленькі летючі миші. Довжина крил великих летючих мишей 10 см, а маленьких на 5 см коротша. Джек  хоче, щоб ви визначили, яку довжину крил мають маленькі летючі миші? Накресліть довжину крил великих та маленьких летючих мишей.

 

 

  • Молодці! Які ви розумні, думаю, що можу відпустити вас додому. Ви мені показали, як гарно вивчаєте у світі живих математику! Але, спочатку давайте трохи відпочинемо!

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

(стукіт у двері, у клас забігають Відьма та Чучело)

  • Чучело.  Ваше найтемнішество! Не відпускайте цих дітей!!! Вони ще  не готові повернутись додому.
  • Відьма. Ці маленькі перевертні,не всі завдання виконали!
  • Вчитель-вампір. Як ви наважились сюди увірватись! Хто вам дозволив. І чому це вони не готові? В чому справа???
  • Відьма. Ці маленькі та смачненькі діточки, приклади не вміють рахувати!
  • Чучело. Так, не вміють! Задачі, периметри то все таке…кожен вміє рахувати! А чи усно вони приклади можуть вирішити? Ви перевіряли, ваше найтемнішество?
  • Вчитель-вампір.  Ні такого завдання, я діткам не давала! Добре перевірмо їх!

 

4.Усне додавання двоцифрових чисел з преходом через розряд.

Вчитель-вапмір, чучело та відьма по одному задають дітям приклади. Кожен учень піднімаючи руку, зі свого місяця дає відповідь заданому прикладу.

  • Чучело. Які розумні діти!!! Всі приклади на відмінно вирішили!
  • Відьма. А, я вважаю, що ці маленькі обіди…тобто діти, ще не готові. Ось вам такі задачі:

 

5. Розв'язування логічних задач

 

• Двоє відьмочок саджали кропиву, а одна — бур’ян. Що саджала Лола, якщо Зізі з Рірі й Рірі з Лолю саджали різні рослини? (Кропиву)

 

• У трьох братів-привидів 9 зошитів, причому в молодшого на 1 зошит менше, а в старшого на 1 зошит більше, ніж у середнього. Скільки зошитів у кожного? (У молодшого — 2, у середнього — 3, у старшого — 4)

 

• Графу Дракулі подарували на день народження діжку з кров’ю 7 л. Коли Граф Дракула випив половину діжки, то маса діжки з кров’ю дорівнювала — 4 л. Скільки літрів крові було в діжці спочатку? (7 - 4 = 3; 3 + 3 = 6)

 

                           

  • Відьма. ОГО!!! Які ж ви смачно-розумні! Ні, вас їсти я не буду! Правильно Ваше Високосте, їх ми можемо цілком відпускати додому. Ці діти гідні йнадалі вчитись у школі світу живих!
  • Вчитель-вампір. А за те, що так гарно працювали, ви отримаєте на згадку солодкі мої вам привітання.

 

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

  • Чого навчалися на нашому темному уроці?
  • Яке завдання здалося складним?
  • Чи задоволені ви своїм результатом?
  • Що найбільше вам сподобалось? Який у вас зараз настрій?
  • Ви молодці! А зараз, час вам додому повертатись, і про нас не забувайте, в наступному році ми знову до вас прийдемо й знову ваші знання перевіремо. Тож, не розслабляйтесь, продовжуйте так само гарно вчитись та працювати!

 

 

 

 

 

 

Вчитель 2-А касу                                     Краснопьорова К.М.

docx
Додано
20 вересня 2022
Переглядів
254
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку