Урок на тему "Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 4. Складання задач за коротким структурним записом. Урок – мандрівка. « Маленькі помічники Діда Мороза.»"

Про матеріал
Розробка уроку містить цікаві форми роботи, які дозволять учням в ігровій формі засвоїти навчальний матеріал.
Перегляд файлу

Тема. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 4. Складання задач за коротким структурним записом.

Урок – мандрівка.   « Маленькі помічники Діда Мороза.»

Мета:

  • закріплювати навички додавати і віднімати число 4;
  • вправляти учнів в обчислювальних навичках;
  • вчити дітей складати і розв’язувати задачі;
  • ознайомити учнів з коловими прикладами;
  • через цікаві вправи розвивати інтерес до предмета, кмітливість, увагу, спостережливість;
  • сприяти формуванню в учнів елементів логічного мислення; математичної мови;
  • виховувати в учнів інтерес до традицій  святкування Нового року; співчуття і  бажання допомагати оточуючим.

Обладнання : мультимедійна дошка, ноутбук, магнітні планшети з наборами цифр, плакат із зображенням ялинки, розмальовки -картки, цеглинки ЛЕГО, цеглинки для самооцінювання.

 

Хід уроку.

І. Організація класу.

                    Пролунав дзвінок,

                    починаємо урок.

Діти, в народі говорять: „Добрий гість – дому радість”.                                                                                                 Подаруйте нашим гостям усмішку і  вітальну пісеньку.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Напередодні Нового року на північному полюсі багато справ. Дід Мороз і його помічники  з   усіх сил намагаються встигнути приготувати подарунки усім діткам .  Та у  цього року багато старанних слухняних діток. І тому Дід Мороз  не встигає  вчасно  підготувати і роздати  подарунки.  (АУДІОЛИСТ)

ІІІ. Усна- лічба.

1.Розминка ( магнітні планшети) Робота в парах.

  • Скільки днів у тижні. (7)
  • Скільки існує пір року(4)
  • Скільки зимових місяців.(3)

-Скільки ялинок ти бачиш.(5)

  • Скільки ніг у двох оленів?( 8)
  • Скільки рогів у трьох оленів? (6)

ІV. Закріплення вивченого матеріалу з використанням ігрових завдань.

  1. Каліграфічна хвилинка.

Запишіть отримані числа  у порядку зростання від найменшого до найбільшого.

3,4,5,6,7,8

Відповідь: слайд маршрут подорожі на зірочках.  Зірочки із завданнями, якщо всі виконаємо – допоможемо Дідові Морозу вчасно доправити подарунки.

  1. Порівняння виразу і числа

Завдання зірочки 3.  Допоможи  ельфам -пустунам. Вони розсипали всі подарунки і тепер не знають

Розподіли подарунки ( цеглинки лего)

 

'

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Ознайомлення з коловими прикладами.                                                                              Завдання зірочки  4 . Дід Мороз потрапив у біду, через глобальне потепління                підтанули  льоди у Північно- Льодовитому океані, а олень відмовляється летіти, йому боязно перелітати океан, необхідна  ваша допомога. Щоб провести санки Діда Мороза безпечним шляхом , збудуємо   крижаний міст, а кожна крижана плита з'являтиметься, коли буде розв'язано  приклад. (приклади записуємо в зошит)

( на слайді  приклади вишиковуються у місток.)

Фізкультпауза

4. Робота над задачами.    

1) Колективне складання і розв'язування задач.                                                                Завдання зірочки  5.( фронтально)

Зазирнемо як тим часом  люди готуються зустрічати Новий рік

Підручник № 1 .  Складаємо і розв’язуємо  задачі .

  1. Робота в групах.  Зірочка 6   Розв’яжи     задачу.

І група.             ІІ група.         ІІІ. Група  

На ялинці було  - 3  іграшки    Дівчаток -  2               У  ящику було  9  іграшок

Повісили  - 4 іграшки               Хлопчиків -  на 4  більше.  На ялинку повісили – 4

Стало ?                                       Скільки хлопчиків?                                 Залишилось - ?

Гімнастика для  очей

5. Перевірка обчислювальних умінь учнів. Індивідуальна робота за картками.

Завдання  зірочки 7   На дошці плакат з ялинкою.                                                                   Новий рік ось, ось настане, а у нас чогось не вистачає. Що  завжди прикрашають у кожній оселі напередодні Нового року . І ми також прикрасимо ялиночку, а щоб підсилити новорічний настрій, іграшки виготовимо самі.

.Самостійна робота (картки- розмальовки)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6) Робота з геометричним матеріалом.

Завдання  зірочки  8.   Дід Мороз розніс усі подарунки , але  у нього залишилося два подаруночки, та він не пам'ятає за якими саме адресами їх потрібно доставити. Якщо ми знайдемо яка фігура у  5-му завданні   зайва – ми дізнаємось у який будиночок потрібно  доправити подарунок. (підручник  вправа 5)

 

Рефлексія.

  1. Цеглинки ЛЕГО. Оціни свою роботу на уроці.
  2. Червоний – мені на уроці не сподобалось.
  3. Жовтий – на уроці мені сподобалось.
  4. Зелений – на уроці  мені дуже сподобалось.

2) Гра «Мікрофон»

- Чи сподобалась вам наша мандрівка? Чи задоволені ви? Чим саме?

- Що найбільше сподобалось? До якого свята ми готувалися?

- Яке завдання було найлегшим? Яке найбільше сподобалось?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 грудня 2021
Переглядів
307
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку