Урок "Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання та віднімання"

Про матеріал
закріплювати навички табличного додавання й віднімання; удосконалювати навички розв’язання математичних виразів; повторити назви компонентів дій додавання і віднімання; уміння творчо працювати над задачею; розвивати логічне мислення, творчу уяву; вміння працювати в групі; виховувати креативність дружелюбність .
Перегляд файлу

                       Урок математики в 1класі

Тема уроку: Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання та віднімання.

Мета: закріплювати навички табличного додавання й віднімання; удосконалювати навички розв’язання математичних виразів; повторити назви компонентів дій додавання і віднімання;  уміння творчо працювати   над задачею; розвивати  логічне  мислення, творчу уяву; вміння працювати в  групі; виховувати креативність дружелюбність .

                                             Хід уроку

І. Організаційний момент

  1.Привітання

 Любі діти, у наш клас

Завітали гості щирі.

Привітайте в добрий час

Гостей посмішкою й миром!

   Щоб урок пройшов не марно,

 Треба сісти рівно й гарно,

  І довкола озирнутись,

  І сусіду посміхнутись,

 А щоб знання здобути

 Треба уважним бути.

 2. Мотивація навчальної діяльності, створення психологічного настрою

- Сьогодні урок математики у нас буде незвичайний. Ви любите подорожувати? Тоді я пропоную здійснити подорож на узбережжя Антарктиди. (слайд) Антарктида – це  суворий край, постійно вкритий величезними льодовиками. Температура повітря в деяких місцях досягає 90 градусів морозу. Навіть металеві речі ламаються в цих умовах, не витримуючи холодів. Лише на узбережжі цього суворого краю мешкають тварини, що харчуються рибою, якої багато в океані. Це такі тварини, як білі ведмеді, моржі, тюлені.

3. Повідомлення мети уроку.

- А ще сьогодні на уроці ми дізнаємося про найбільшого водоплавного птаха на планеті. Зробити це зможемо, якщо використаємо свої знання з математики.(слайд з темою) Отже, подорожуючи, ми виконуватимемо різні вправи на засвоєння таблиць додавання й віднімання, а також розв’язуватимемо задачу.

ІІ. Актуалізація набутих знань та їх застосування

  1.Фронтальне опитування

-Увага на екран! Ви помітили, що все навколо вкрито снігами, дмуть холодні вітри? Чи зможемо ми здолати всі труднощі? Перевіримо це за допомогою гри «Мікрофон»

- Назвати число, що передує числу 8.

- Яке число отримаємо, коли додамо один?

- Назвати сусідів числа 6.

- назвати третій день тижня.

- Число 5 збільшити на 4.

-Число 8 зменшити на 3.

- Ви молодці! Тепер я бачу, що холоди нам не страшні.

2. Робота в групах

-Ось ми і дісталися того місця, де можна спостерігати за дивовижним птахом.

- Нічого не розумію! Що сталося? Птаха немає! Мабуть, він злякався нас і сховався. Але нам потрібно дізнатися, що це за птах. Якщо виконаємо завдання, то з’ясуємо, чим  він харчується .

- Яку виконуємо дію, щоб знайти суму?

- Яку виконуємо дію, щоб знайти різницю?

Попрацюйте в групах. Візьміть, будь ласка картки. Уважно подивіться на завдання.

  • Яку дію виконує І група?(слайд)
  • Яку дію виконує ІІ група?(слайд)
  •  Вам необхідно заповнити таблицю, а цифри розташувати у порядку спадання. Коли ви це зробите, у вас складеться слово.

Доданок

4

4

5

4

3

3

Доданок

5

4

2

2

2

1

сума

м

о

л

ю

с

к

 

4 – к; 5 – с; 6 – ю; 7 – л; 8 – о; 9 – м

 

Зменшуване

10

8

6

4

5

9

Від’ємник

3

3

3

2

4

9

Різниця

м

о

л

ю

с

К

 

  1. к; 1 – с; 2 – ю; 3 – л; 5 – о; 7 – м

 

Отже, чим харчується цей птах? Увага на екран.

 

Фізкультхвилинка

  У дорозі всі стомились,

Адже добре потрудились.

Тож давайте для розрядки

Зробимо фізкультзарядку. (слайд відео)

 

3 Розв’язування задачі

Поки ми  з вами відпочивали вітер приніс нам листа.

Давайте всі разом прочитаємо його.

 

                                                        Любі діти!

Якщо розв’яжете задачу, отримаєте ще одну важливу інформацію про птаха, який мешкає в Антарктиді.

Ну що виконаємо це завдання?

Але спочатку давайте пригадаємо з яких частин складається задача.(слайд)

Подивіться на екран. Послухайте задачу.

    Морж з’їв 6 рибин, а тюлень на 3 рибини менше. Скільки рибин з’їв тюлень?

  • Що нам відомо в умові задачі?
  • Що означає на 3 менше?
  • Що ми знаходимо в задачі?

 Задачу розв’язали, молодці. А ось інформація. Уважно послухайте і спробуйте запам’ятати. ( слайд)

 4. Робота в парах.

- нам нарешті час дізнатися як виглядає цей птах. Попрацюємо в парах. Ми складемо фотопортрет цього птаха.(слайд) На кожній парті є конверт з геометричними фігурами. Вам потрібно з сусідом правильно розкласти зображені частини тіла цього птаха.

- хто здогадався, що це за птах?(пінгвін)

- Молодці діти!

А зараз я пропоную вам переглянути мультфільм про цього птаха.

 

Підсумок уроку

Ось ми і дізналися, яким є найбільший водоплавний птах на планеті.

 Гра «Мікрофон»

  • Що нового дізналися на уроці?
  • Що найбільше вам сподобалося?
  • Мені було приємно працювати з такими здібними учнями!
  • Дякую Вам за урок!

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 грудня 2021
Переглядів
340
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку