Урок на тему " Всі дії з десятковими дробами"

Про матеріал
Урок на тему " Дії з десятковими дробами" проводиться в ігровій формі по закінченню вивчення всіх дій з десятковими дробами.
Перегляд файлу

Тема . Дії над десятковими дробами. Розв’язування вправ і задач.

 

Мета. Забезпечити умови для закріплення вмінь учнів і навичок учнів виконувати дії над десятковими дробами, розв’язувати рівняння і задачі; повторити і систематизувати знання учнів про десяткові дроби                     ( розпізнавання, читання, порівняння, округлення). Сприяти розвитку загально-навчальних умінь (аналізувати, розрізняти, проводити аналогію), логічного мислення, кмітливості, пізнавального інтересу, уваги, навичок цілепокладання, самоконтролю, рефлексії. Впливати на виховання само мотивації, взаємодопомоги, відповідальності.

 

Тип уроку: Закріплення вивченого матеріалу.

Матеріали: дидактичні картки, інформаційні пакети, карта подорожі.

 

Хід уроку

І. Етап орієнтації. Визначення та покладання мети уроку.(5 хв)

     Продзвенів дзвінок,

Починаємо урок.

                 Стали рівно, підтягнулись,

        І про мене не забули.

           Привіталися з гостями.

                      Сіли. Вирушаємо за знаннями.

  • Покажіть за допомогою смайликів свій настрій. У мене настрій хороший, бо ………
  • Є учні в яких настрій поганий, з чим це пов’язано?
  • Прозвітуйте консультанти про виконання домашнього завдання.
  • Отож сьогодні ми будемо подорожувати по країні десяткових дробів. Подивіться на наш маршрут подорожі і познайомтеся з назвами портів, у яких ми побуваємо.

 

 

Маршрут 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Але для того, щоб розпочати нашу подоріж, ви повинні придбати квитки. Для цього ви пригадайте, що ми вже вміємо робити з десятковими дробами?

Десяткові дроби: 

  • впізнавати
  • читати
  • записувати
  • порівнювати
  • округлювати
  • додавати
  • віднімати
  • множити
  • ділити

 

(учні купують квитки)

- Отже. Ви пригадали все, що вивчили про десяткові дроби. І тема уроку

Дії над десятковими дробами. Розв’язування вправ і задач.

-Яку ж мету ви можете поставати перед собою на цей урок?

 

ІІ. Етап проектування (2 хв)

  • Сьогодні ми подорожуємо, працюючи в командах(групах).
  • ( учні в групах вибирають капітана, секретаря, доповідача), нагадую про інформаційні пакети для допомоги учням.
  • Розпочинаємо подоріж.

 

ІІІ. Етап реалізації (30 хв)

  1. Порт Усна лічба (5 хв)

Щоб зайти в порт потрібно відгадати загадку.

На базарі їх не купиш

На дорозі не знайдеш

Їх не зважиш на терезах

І ціни не підбереш. (знання)

2,5:5                                  2,8:7                    4,9:7

+2,3                                    *5                         *10

*10                                     -0,4                       :2

-7,9                                      +2,4                     -0,5

65,1                                       4                          3

2. Порт Кмітливість (

 

Загадка

Був він довго невідомий,

З казки став усім знайомий.

Він веселий і сміливий,

Він відважний і умілий,

З царства овочів прийшов.

Приклади всі розв’яжіть

І,як звуть його скажіть.

Завдання на картках.

Розв’яжіть приклади, переставте місцями отримані числа в порядку зростання і прочитайте ,як звати цього героя

О                  8,4*100

І                    3,84*10

Ц                  5,365-4,275

У                  6.48+5,13

Б                    2,4+4,1

И                  3,28-1,17

Н                 3,8*100

Л                 2,65*10      

3. Порт Рівність (5 хв)

          Щоб зайти в цей порт розшифруйте ребуси 

100ляр                  с3ж             е100нія                100рона

Один учень з кожної групи розв’язує рівняння біля дошки, всі інші на місцях.

(40,73-х):5,9=4,7               3,5(х-8,38)=16,17      4.9+(х-11,5)=6,4

Х=13                                        х=13                           х=13

 

 

Цікаві факти про число 13

( «чортова дюжина», 13 в Англії)

 

4. фізкультхвилинка (2 хв)

5.Бухта Геометрична (5-6 хв)

Щоб зайти в бухту впізнайте геометричну фігуру.  (паралелепіпед)

Задача

Знайдіть об’єм фігури, вимірявши при цьому його виміри (довжину, ширину, висоту)

(колективна робота в групах)

- Поясніть, як ви виконували цю задачу і який вийшов результат.

Підсумок виконання цього завдання.

 

6. Порт Точних обчислень (10 хв)

Питання.

Хвалився мільйон, що він велике число, а 0 – нічого, порожнє місце. Як знищити мільйон однією дією?

 

Завдання №961(1)

(робота з підручником)

Самостійне виконання завдання учнями з подальшою взаємоперевіркою. ( Також учні можуть перевірити правильність розв’язання , відкривши конверти в яких лежить картка з виконаним завданням)

 

7. Порт Уважність (3 хв)

 Цікаві задачки

1).  Півень, стоячи на одній нозі важить 5 кг. Скільки буде важити він стоячи на двох ногах?      

2). Юрко зібрав 6 кг паперу, а Тарас у 2 рази більше. Скільки зібрав паперу Богдан?

3) Який знак потрібно поставити між числами 8 і 9,щоб отримати число більше за 8, але менше за 9.

4) У сім'ї в кожного з 6 братів є по сестрі. Скільки дітей в сім'ї?

 Повідомлення домашнього завдання. (2 хв)

№962

№996(для бажаючих, хто любить математику)

Підсумок уроку. Рефлексія. (3 хв)

- Отже сьогодні на уроці ми закріпили тему  …………………., для цього виконували такі завдання           ……………………………. …..

Закінчіть речення :

Своєю роботою на уроці я ……….

Працювати мені на уроці було……

-А зараз командири груп заповнюють таблиці, оцінюючи роботу кожного учня.

 

Прізвище ім'я

Правильність

виконання

завдань

Активність

на уроці

самостійність

Взаємо-допомога

оцінка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
510
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку