УРОК на тему : " Які органи у квіткової рослини"

Про матеріал
Розробка уроку представлена у вигляді розгорнутого плану із зазначенням основних етапів уроку, форм та методів його проведення
Перегляд файлу

УРОК  на тему:

« Які органи у квіткової рослини»

у пропедевтичному інтегрованому курсі

« Пізнаємо природу» 5 класу НУШ

Мета: ознайомити учнів з основними частинами тіла квіткової рослини; сприяти засвоєнню нових понять і термінів;

розвивати уяву і логічне мислення школярів, виховувати прагнення до пізнання нового, сприяти розвитку почуття бережливого ставлення та любові до природи;

допомогти учням розвивати свої найкращі  моральні якості та творчі здібності.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Форми та прийоми роботи: бесіда з класом, розгадування біологічного інтерактивного кросворда « Будова рослини», перегляд  комп’ютерної презентації.

Обладнання: таблиця, фото різних квіткових рослин,  комп’ютерна презентація, електронний підручник, картки – пазли, схема « Будова квіткової рослини»

                                    Хід уроку

І. Організація класу.

 Створення емоційного настрою учнів.

 На дошці розміщено яскраві фото різних квіткових рослин: троянди, проліски, нарциса, волошки, тюльпана, лілії, кульбаби, тощо. Учитель пропонує розглянути фотографії і обрати учням будь – яке з них, а потім пояснити, які асоціації викликають у них обрані фото. Чому обрана саме ця рослина? Що їм відомо про неї?

Вступне слово учителя.

ІІ. Оголошення теми і мети уроку.

ІІІ. Вивчення теми.

  1. Пояснення будови квіткової рослини з використанням презентації
  2. Робота з електронним підручником: виділити головне, у зошит написати нові поняття і терміни.
  3. Робота в парах.

Учні працюють з картками – пазлами , знаходять відповідність нового поняття і визначення до нього. Наприклад: квітка – генеративний орган., листок – бічна частина пагона.

  1.  Інтерактивна вправа. Розгадай кросворд « Будова рослини»   (https://learningapps.org/26058404)
  2. Рефлексія.
  1. Що нового я дізнався сьогодні на уроці?
  2. Що мене найбільше вразило?
  3. Чи можу я тепер прокоментувавти  схему« Будова квіткової рослини»?
  4. Чи змінилися показники на шкалі моїх успіхів на кінець уроку?

6.   Оцінювання роботи учнів.

7.  Домашнє завдання:

1. Опрацювати матеріал за підручником.

2. Підготувати міні – проєкт у вигляді лепбуку про рослину, яку учні    презентували на початку уроку;

 3. До обраного фото знайти вірші, прислів’я, загадки, додати цікаву інформацію та оформити на власний розсуд.

 

docx
Додано
28 лютого 2023
Переглядів
1359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку