УРОК на тему:
« Які органи у квіткової рослини»
у пропедевтичному інтегрованому курсі
« Пізнаємо природу» 5 класу НУШ
Мета: ознайомити учнів з основними частинами тіла квіткової рослини; сприяти засвоєнню нових понять і термінів;
розвивати уяву і логічне мислення школярів, виховувати прагнення до пізнання нового, сприяти розвитку почуття бережливого ставлення та любові до природи;
допомогти учням розвивати свої найкращі моральні якості та творчі здібності.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Форми та прийоми роботи: бесіда з класом, розгадування біологічного інтерактивного кросворда « Будова рослини», перегляд комп’ютерної презентації.
Обладнання: таблиця, фото різних квіткових рослин, комп’ютерна презентація, електронний підручник, картки – пазли, схема « Будова квіткової рослини»
Хід уроку
І. Організація класу.
Створення емоційного настрою учнів.
На дошці розміщено яскраві фото різних квіткових рослин: троянди, проліски, нарциса, волошки, тюльпана, лілії, кульбаби, тощо. Учитель пропонує розглянути фотографії і обрати учням будь – яке з них, а потім пояснити, які асоціації викликають у них обрані фото. Чому обрана саме ця рослина? Що їм відомо про неї?
Вступне слово учителя.
ІІ. Оголошення теми і мети уроку.
ІІІ. Вивчення теми.
Учні працюють з картками – пазлами , знаходять відповідність нового поняття і визначення до нього. Наприклад: квітка – генеративний орган., листок – бічна частина пагона.
6. Оцінювання роботи учнів.
7. Домашнє завдання:
1. Опрацювати матеріал за підручником.
2. Підготувати міні – проєкт у вигляді лепбуку про рослину, яку учні презентували на початку уроку;
3. До обраного фото знайти вірші, прислів’я, загадки, додати цікаву інформацію та оформити на власний розсуд.