ТЕМА.Закріплення додавання і віднімання чисел в межах 20.
МЕТА: формувати предметні компетентності і узагальнити знання учнів з теми «Додавання і віднімання чисел в межах 20»; вдосконалювати вміння розв’язувати задачі, знаходити значення математичних виразів, розвивати критичне мислення,вміння швидко орієнтуватись в завданнях.Виховувати любов до України.
Тип уроку: закріпленнязнань, умінь і навичок.
Форма проведення: урок – подорож.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.
Вч. –Розхпочнемо ж урок, часу не гаючи,
І радість ми пізнаємо, лиш труднощі долаючи.
ІІ. СТВОРЕННЯ СИТУАЦІЇ УСПІХУ
А запорукою успіху є усмішка.Тож передайте свою усмішку один одному, поверніться до наших гостей, подаруйте їм. Адже усмішка:
-прикрашає обличчя;
-підвищує настрій;
-сприяє добрим стосункам з оточуючими;
-допомагає знайти нових друзів;
-і навіть деколи допомагає здійснювати бажання.
То ж гарненьковсісідаймо,
І урок розпочинаймо.
У нас сьогодні незвичайний урок.А що це буде за урок ви дізнаєтесь, виконавши завдання « Дешифрувальник»
-Вам потрібно розташувати числа в порядку зростання і утворити речення.
45 29 63 12 56 78 4 99 37 96 100 82
4 ма
12 те
29 ма
37 тич
45 на
56 по
63 до
78 рож
82 Ук
96 ра
99 ї
100 ною
ІІІ.Актуалізація опорних знань.Повідомлення теми і завдань уроку.
І сьогодні ми здіснимо віртуальну подорож на Волинь.Я хочу сьогодні познайомити вас трішки з краєм,який дуже дорогий моєму серцю.Ми будемо подорожувати на захід нашої країни і доведемо, що в нашій школі навчаються розумні і кмітливі діти, які люблять Україну і навчатимуться добре, аби згодом принести користь своїй державі і прославити її науковими здобутками.
Маршрут подорожі:
МАТЕМАТИЧНИЙ ЗАМОК.
МУДРИЙЛІС.
ПОЛЯНА ТВОРЧОСТІ
ГЛИБОКЕ ОЗЕРО.
1.Хвилинка каліграфії.
Почнемо ми нашу мандрівку із запису в зошитах.Число 30.
Число 30 означає спокій в почуттях, розраду в любові до чогось. Цифра 3 – це любов до чогось. Цифра 0 –це символ спокою. Хто народився в цей день – спокійні,тихі, сповнені внутрішньої гідності,завжди прагнуть до миру.
2. Мозковий штурм.
Вирушаємо на захід, в місто Луцьк.
Ми наближаємось доМАТЕМАТИЧНОГО ЗАМКУ.
Це Луцький замок Любарта.Він був побудований ще в 10 столітті і має дуже багато таємниць.Казковий настрій з’являється одразу перед мурами замку: перед очима вмить пролітають примчалі з середньовіччя лицарі, що вогнем і мечем боронили свою землю. Цей замок ввійшов до переліку «Семи чудес України».
Біля замку нас чекає лицар, він приготував такі завдання:
Висота п’ятиярусноїв’їзної вежі становить …….. метрів
++
-
+
_
+ + = метрів.
ІV. Основна частина.
Волинь – це край лісів і озер. Тому наш маршрут до Мудрого лісу.
Ми наближаємося до зупинкиМУДРИЙ ЛІС.У Волинських лісах живе дуже багато різних тварин.Нас зустрічає Олень.Олень – одна з найбільш граціозних і витончених тварин на нашій планеті.А чи знаєте ви, яка вага самого маленького оленя на планеті?
А ще олень просить вас допомогти йому порівняти вирази, не обчислюючи їх значення
Завдання «Порівняй вирази»:
6+7 8+712-8 12-5
11-3 12-314-9 14-6
9+4 6+417-9 12-9
Ви гарносправилисяіззавданням, тожвирушаємодалі
ПОЛЯНА ТВОРЧОСТІ.
Восени у Волинських лісах дуже багато грибів.
- Нас чекаєБілочка. Вона приготувала цікаву задачу.
Білочка знайшла 7 білих грибочків і 6 лисичок. 4 грибочки вона засушила. Скільки грибочків залишилось засушити?
І ще одне завдання від Білочки:знайти значення виразів зі змінною.
р + 9, р=5,р=8
8+а, а=4, а=6
V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ.
А тепер ми вирушаємо до озера Світязь— це найглибше озеро в Україні.Найбільша глибина його 58 метрів.Озеро має прозорість води до 8 метрів.Вода має високий вміст срібла, це позитивно впливає на шкіру людини, а ще рани і подряпини загоюються швидше. Біля ГЛИБОКОГО ОЗЕРА нас чекаєЗайчик. Він знайшов біля озера скарби. І просить нас допомогти відкрити скрині.
За зразком обчислити і записати відповіді на ключиках.
У кожного з вас на парті є геометричні фігури. Виберіть одну із них, яка вам більше подобається.
Круг – доброзичливі, турбуються про інших, але іноді не рішучі, люблять розмовляти, у них широке коло друзів.
Квадрат – мають акуратний, підтягнутий вигляд, завжди в порядку робоче місце, трудолюбиві, дотримуються правил поведінки.
Трикутник – мають модний зовнішній вигляд, прагнуть до лідерства, влади, нетерплячі, люблять насолоду.
Прямокутник – всім цікавляться, уникають конфліктів, люблять губити свої речі, зате постійно знаходять своїх друзів.
А тепер візьміть квадрат (1 ряд), прямокутник (2 ряд), трикутник (3 ряд), виміряйте їх сторони і знайдіть периметр.
Молодці! Ми відвідали , показали які ми розумні, сильні і мудрі діти.
VІ. ПІДСУМОК УРОКУ.
Я усімвдячна за активну роботу на уроці. Сподіваюся, урок залишиться у вашійпам’ятінадовго, бо на вас чекає сюрприз.
Наші учні спритні й дужі,
І кмітливі вони дуже,
Що вже нам було робити?
Треба всіх нагородити.
МешканціВолині передали нам скарбничку, з якоївиотримаєтенагородуза свою роботу на уроці.