Урок на тему: "ЗАКРІПЛЕННЯ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ В МЕЖАХ 20"

Про матеріал
Урок з математики для 2 класу на тему: "ЗАКРІПЛЕННЯ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ В МЕЖАХ 20".
Перегляд файлу

ТЕМА.Закріплення додавання і віднімання чисел в межах 20.

МЕТА: формувати предметні компетентності і узагальнити знання учнів з теми «Додавання і віднімання чисел в межах 20»; вдосконалювати вміння розв’язувати задачі, знаходити значення математичних виразів, розвивати критичне мислення,вміння швидко орієнтуватись в завданнях.Виховувати любов до України.

Тип уроку: закріпленнязнань, умінь і навичок.

Форма проведення: урок – подорож.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

Вч. –Розхпочнемо ж урок, часу не гаючи,

І радість ми пізнаємо, лиш труднощі долаючи.

ІІ. СТВОРЕННЯ СИТУАЦІЇ УСПІХУ

А запорукою успіху є усмішка.Тож передайте свою усмішку один одному, поверніться до наших гостей, подаруйте їм. Адже усмішка:

-прикрашає обличчя;

-підвищує настрій;

-сприяє добрим стосункам з оточуючими;

-допомагає знайти нових друзів;

-і навіть деколи допомагає здійснювати бажання.

То ж гарненьковсісідаймо,

І урок розпочинаймо.

У нас сьогодні незвичайний урок.А що це буде за урок  ви дізнаєтесь, виконавши завдання       « Дешифрувальник»

-Вам потрібно розташувати числа в порядку зростання і утворити речення.

45    29    63   12   56   78    4   99   37    96    100   82

4 ма

12 те

29 ма

37 тич

45 на

56 по

63 до

78 рож

82 Ук

96 ра

99 ї

100 ною

ІІІ.Актуалізація опорних знань.Повідомлення теми і завдань уроку.

І сьогодні ми здіснимо віртуальну подорож на  Волинь.Я хочу сьогодні познайомити вас трішки з краєм,який дуже дорогий моєму серцю.Ми будемо подорожувати на захід нашої країни і доведемо, що в нашій  школі навчаються розумні і кмітливі діти, які люблять Україну і навчатимуться добре, аби згодом принести користь своїй державі і прославити її науковими здобутками.

Маршрут  подорожі:

МАТЕМАТИЧНИЙ ЗАМОК.

МУДРИЙЛІС.

ПОЛЯНА ТВОРЧОСТІ

ГЛИБОКЕ ОЗЕРО.

1.Хвилинка каліграфії.

Почнемо ми нашу мандрівку із запису в зошитах.Число 30.

Число 30 означає спокій в почуттях, розраду в любові до чогось. Цифра 3 – це любов до чогось. Цифра 0 –це символ спокою. Хто народився в цей день – спокійні,тихі, сповнені внутрішньої гідності,завжди прагнуть до миру.

2. Мозковий штурм.

Вирушаємо на захід, в місто Луцьк.

Ми  наближаємось доМАТЕМАТИЧНОГО ЗАМКУ.

Це Луцький замок  Любарта.Він був побудований ще в  10 столітті і має дуже багато таємниць.Казковий настрій з’являється одразу перед мурами замку: перед очима вмить пролітають примчалі з середньовіччя лицарі, що вогнем і мечем боронили свою землю. Цей замок ввійшов до переліку «Семи чудес України».

Біля замку  нас чекає лицар, він приготував такі завдання:

  • Як називаються компоненти при дії додавання?
  • Як знайти невідомий доданок?
  • Як називаються компоненти при дії віднімання?
  • Як знайти невідоме зменшуване?
  • Як знайти невідомий від’ємник?
  • Як порівняти два числа?
  • Що таке периметр многокутника?
  • Щоб потрапити до замку, нам потрібно порахувати висоту п’ятиярусної в’їзної вежі.

Висота п’ятиярусноїв’їзної вежі становить …….. метрів

++

 

-

+

 

                                  _

 

      +                       +                  =                       метрів.

 

ІV. Основна частина.

Волинь – це край лісів і озер. Тому наш маршрут до Мудрого лісу.

Ми наближаємося до зупинкиМУДРИЙ ЛІС.У Волинських лісах живе дуже багато різних тварин.Нас зустрічає Олень.Олень – одна з найбільш граціозних і витончених тварин на нашій планеті.А чи знаєте ви, яка вага самого маленького оленя на планеті?

 

 

 

А ще олень просить вас допомогти йому порівняти вирази, не обчислюючи їх значення

Завдання «Порівняй вирази»:

6+7     8+712-8    12-5

11-3   12-314-9    14-6

9+4    6+417-9      12-9

Ви гарносправилисяіззавданням, тожвирушаємодалі

ПОЛЯНА ТВОРЧОСТІ.

Восени у Волинських лісах дуже багато грибів.

- Нас чекаєБілочка. Вона приготувала цікаву задачу.

Білочка знайшла 7 білих грибочків і 6 лисичок. 4 грибочки вона засушила. Скільки грибочків залишилось засушити?

І ще одне завдання від Білочки:знайти значення виразів зі змінною.

р + 9, р=5,р=8

8+а, а=4, а=6

 

V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ.

А тепер ми вирушаємо до озера Світязь— це найглибше озеро в Україні.Найбільша глибина його 58 метрів.Озеро має прозорість води до 8 метрів.Вода має високий вміст срібла, це позитивно впливає на шкіру людини, а ще рани і подряпини загоюються швидше. Біля ГЛИБОКОГО ОЗЕРА нас чекаєЗайчик. Він знайшов біля озера скарби. І просить нас допомогти відкрити скрині.

За зразком обчислити і записати відповіді на ключиках.

 

У кожного з вас на парті є геометричні фігури. Виберіть одну із них, яка вам більше подобається.

Круг – доброзичливі, турбуються про інших, але іноді не рішучі, люблять розмовляти, у них широке коло друзів.

Квадрат – мають акуратний, підтягнутий вигляд, завжди в порядку робоче місце, трудолюбиві, дотримуються правил поведінки.

Трикутник – мають модний зовнішній вигляд, прагнуть до лідерства, влади, нетерплячі, люблять насолоду.

Прямокутник – всім цікавляться, уникають конфліктів, люблять губити свої речі, зате постійно знаходять своїх друзів.

А тепер візьміть квадрат (1 ряд), прямокутник (2 ряд), трикутник (3 ряд), виміряйте їх сторони і знайдіть периметр.

Молодці! Ми відвідали , показали які ми розумні, сильні і мудрі діти.

VІ. ПІДСУМОК УРОКУ.

Я усімвдячна за активну роботу на уроці. Сподіваюся, урок залишиться у вашійпам’ятінадовго, бо на вас чекає сюрприз.

Наші учні спритні й дужі,

І кмітливі вони дуже,

Що вже нам було робити?

Треба всіх нагородити.

 

МешканціВолині передали нам скарбничку, з якоївиотримаєтенагородуза свою роботу на уроці.

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 грудня 2022
Переглядів
533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку