Урок на тему: "ЗАКРІПЛЕННЯ ПРИЙОМУ ЗАГАЛЬНОГО ВИПАДКУ ВІДНІМАННЯ ОДНОЦИФРОВОГО ЧИСЛА ВІД ДВОЦИФРОВОГО. ЗНАХОДЖЕННЯ ПЕРИМЕТРУ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ДВІ ДІЇ".

Про матеріал
Урок з математики для 2 класу на тему: "ЗАКРІПЛЕННЯ ПРИЙОМУ ЗАГАЛЬНОГО ВИПАДКУ ВІДНІМАННЯ ОДНОЦИФРОВОГО ЧИСЛА ВІД ДВОЦИФРОВОГО. ЗНАХОДЖЕННЯ ПЕРИМЕТРУ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ДВІ ДІЇ".
Перегляд файлу

ТЕМА. ЗАКРІПЛЕННЯ ПРИЙОМУ ЗАГАЛЬНОГО ВИПАДКУ ВІДНІМАННЯ

ОДНОЦИФРОВОГО ЧИСЛА ВІД ДВОЦИФРОВОГО. ЗНАХОДЖЕННЯ ПЕРИМЕТРУ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ДВІ ДІЇ.

 

МЕТА: закріпити навички загального випадку віднімання одноцифрового числа від двоцифрового, знаходити периметр геометричних фігур, розв’язувати задачі на дві дії. Розвивати математичні уміння та навички при розв’язуванні прикладів та задач, логічне мислення, пам'ять, увагу, спостережливість. Виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

Тип уроку: закріплення знань, умінь і навичок.

Форма проведення : урок – екскурсія

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

Вч. - Любі діти! До нас на урок завітали гості. Привітаймо їх.

ІІ. СТВОРЕННЯ СИТУАЦІЇ УСПІХУ

У вас є дуже гарні усміхнені сонечка. Подивіться на них. Усміхніться. А тепер усміхніться один одному. Я хочу щоб з таким гарним настроєм ви працювали увесь урок. Коли ми будемо працювати з гарним настроєм, то досягнемо гарного успіху під час роботи.

То ж гарненько всі сідаймо,

І урок розпочинаймо.

Сьогодні у нас незвичайний урок. Запрошую усіх дітей та гостей вирушити на екскурсію в Карпати. Ми постараємося підкорити Говерлу. Адже ми сьогодні веселі туристи. Наша мандрівка буде цікавою. Але, перш ніж вирушити в похід, пограємо в гру: «Можна-не можна».

- Саджати квіти, рослини (можна)

- Охороняти рідкісні рослини (можна)

- Ламати гілки дерев (не можна)

- Обдирати кору дерев (не можна)

- Рвати багато квітів (не можна)

- Обгороджувати мурашники (можна)

- Збивати гриби ногами (не можна)

- Підгодовувати птахів (можна)

- Милуватися красою природи (можна).

Ми відвідаємо дуже цікаві місця, адже щоб підкорити Говерлу потрібно потрібно пройти нелегкий шлях.

Маршрут екскурсії:

МАТЕМАТИЧНЕ ПІДНІЖЖЯ.

МУДРИЙ ЛІС.

ПОЛЯНА ТВОРЧОСТІ

ГІРСЬКА ВЕРШИНА.

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.

Сьогодні ми повинні закріпити уміння віднімати одноцифрове чило від двоцифрового, знаходити периметр геометричних фігур, розв’язувати задачі, тобто проявити свою кмітливість, увагу, пам'ять, творчу натуру.

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

Ми розпочинаємо нашу екскурсію з МАТЕМАТИЧНОГО ПІДНІЖЖЯ.

На цій зупинці нас чекає Зайчик, він приготував такі завдання:

  • Як називаються компоненти при дії додавання?
  • Як знайти невідомий доданок?
  • Як називаються компоненти при дії віднімання?
  • Як знайти невідоме зменшуване?
  • Як знайти невідомий від’ємник?
  • Як порівняти два числа?
  • Що таке периметр многокутника?

Заєць – тварина дуже боязка, адже має багато ворогів. Тому за добу він ненадовго засинає аж ……..

                      +                   +

                                                         

                                             -

                                                             

                                                 +

                                  _

 

                                                 +                       -                   =                       разів.

 

ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ ПРИЙОМУ ЗАГАЛЬНОГО ВИПАДКУ ВІДНІМАННЯ ОДНОЦИФРОВОГО ЦИСЛА ВІД ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ.

Ми наближаємося до зупинки МУДРИЙ ЛІС.  Нас зустрічає Лисичка. Вона просить порахувати, яка в неї довжина хвоста.

 

 

 

Гра «Який поставити знак»:

40-5   35                            34-8    26

50-2   49                            40-8    31

60-3   47                            90-8    81

Ви гарно справилися із завданням, тож вирушаємо далі

ПОЛЯНА ТВОРЧОСТІ.

- Нас чекає Білочка. Вона приготувала цікаву задачу.

Білочка знайшла 17 білих грибочків і 6 лисичок. 4 грибочки вона засушила. Скільки грибочків залишилось засушити?

І ще одне завдання від Білочки. Розв’яжіть рівняння.

Х – 6 = 34

40 – Х = 32

Х + 7 = 24

V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ.

І ось ми на вершині Говерли. Зупинка ГІРСЬКА ВЕРШИНА., де на нас чекає Ведмедик.

У кожного з вас на парті є геометричні фігури. Виберіть одну із них, яка вам більше подобається.

Круг – доброзичливі, турбуються про інших, але іноді не рішучі, люблять розмовляти, у них широке коло друзів.

Квадрат – мають акуратний, підтягнутий вигляд, завжди в порядку робоче місце, трудолюбиві, дотримуються правил поведінки.

Трикутник – мають модний зовнішній вигляд, прагнуть до лідерства, влади, нетерплячі, люблять насолоду.

Прямокутник – всім цікавляться, уникають конфліктів, люблять губити свої речі, зате постійно знаходять своїх друзів.

А тепер візьміть квадрат (1 ряд), прямокутник (2 ряд), трикутник (3 ряд), виміряйте їх сторони і знайдіть периметр.

Молодці! Ми підкорили Говерлу, показали які ми розумні, сильні і мудрі діти.

VІ. ПІДСУМОК УРОКУ.

Я усім вдячна за активну роботу на уроці. Сподіваюся, урок залишиться у вашій пам’яті надовго, бо на вас чекає сюрприз.

Наші учні спритні й дужі,

І кмітливі вони дуже,

Що вже нам було робити?

Треба всіх нагородити.

 

Мешканці Карпат передали нам скарбничку, з якої ви отримаєте нагороду за свою роботу на уроці.

VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. №359, 360.

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 жовтня 2022
Переглядів
179
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку