Тема: Знайомство.
Мета:
— Ознайомити з формами привітання й прощання та закріпити їх уживання в усному мовленні.
— Ознайомити учнів з підручником та його героями.
— Ввести вирази класного вжитку Sit down/Stand up!, Look!, Listen!, Let's play!
— Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови, формувати навички письма.
— Розвивати пам'ять.
— Виховувати усвідомлення важливості вивчення англійської мови
Тип уроку: сприймання нового матеріалу.
Обладнання: відеопривітання, електронна фізкультхвилинка, презентація.
УРОК 1 (1-В)
Тема: Знайомство.
Мета:
— Ознайомити з формами привітання й прощання та закріпити їх уживання в усному мовленні.
— Ознайомити учнів з підручником та його героями.
— Ввести вирази класного вжитку Sit down/Stand up!, Look!, Listen!, Let's play!
— Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови, формувати навички письма.
— Розвивати пам'ять.
— Виховувати усвідомлення важливості вивчення англійської мови
Тип уроку: сприймання нового матеріалу.
Обладнання: відеопривітання, електронна фізкультхвилинка, презентація.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙМАННЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1.Привітання. Поздоровлення з початком нового навчального року.
Т: Hello, boys and girls! Здрастуйте, хлопчики та дівчатка! І am Alina Ruslanivna. Тепер ви учні першого класу. Вітаю вас на уроці англійської мови! Sit down, please! (Жестом пропонує учням сісти.)
2.Знайомство з метою та завданнями навчання в 1-му класі.
Т: Сьогодні ми починаємо вивчати англійську мову. На наших уроках буде багато цікавого. Ви вивчите багато англійських слів, літери англійського алфавіту, навчитеся розповідати про себе, свою родину та своє життя англійською мовою. Це дозволить вам спілкуватися з людьми з інших країн, знаходити нових друзів. Але для цього треба добре постаратися на уроках англійської мови. Уважно слідкуйте за моїми командами на уроці, і за жестами намагайтеся самостійно здогадатися, що вони означають, а в кінці уроку, ми перевіримо, як уважно ви слухали.
3.Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Сьогодні на уроці ми познайомимося з героями нашого підручника та навчимося вітатися й прощатися англійською. Let's start our lesson! Почнемо наш урок!
4.Уведення в іншомовну атмосферу.
1) Бесіда з учнями.
Т: Діти, а ви знаєте, навіщо нам потрібна англійська мова? Скажіть, будь ласка, якою мовою ви спілкуєтеся вдома — з матусею, татусем? Так, ви говорите українською. А з друзями? Теж українською! Ми говоримо українською, бо ми живемо в Україні (показує Україну на карті).
Ось прапор України (показує малюнок із прапором України). Але в світі існує багато різних країн, де люди спілкуються іншими мовами. Наприклад, у Німеччині говорять німецькою, в Італії — італійською, у Франції — французькою, у Великій Британії — англійською. їв Сполучених Штатах Америки теж говорять англійською. (Називаючи країну, показує її прапор.) Look! Діти, дивіться, хто до нас завітав (дістає іграшкового Тедді)*.
Це Міккі Маус. Він приїхав з Америки й говорить англійською (показує Велику Британію на карті).
Якщо ви хочете потоваришувати з Тедді, вам треба навчитися розмовляти англійською.
2) Робота з картками (НО).
Т: Look! Подивіться на малюнки із зображенням прапорів на дошці і скажіть прапори України, Великої Британії чи Сполучених Штатів Америки на цій картці.
3) Робота з картками (НО).
Т: Look! Подивіться на малюнки із зображенням прапорів на дошці і розфарбуйте прапори України, Великої Британії та Сполучених Штатів Америки на своїх картках.
Учитель роздає дітям картки (НО). Вони розфарбовують прапори, дивлячись на малюнки прапорів цих країн на дошці. Учитель контролює правильність виконання завдання, переміщуючись класом.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА
Гра "Де говорять англійською?". Т: Now let's play. А зараз давайте пограємо. Stand up! (Жестом пропонує учням підвестися Якщо я покажу вам прапор країни, де говорять англійською, вам треба плеснути в долоні двічі, а якщо я покажу прапор країни, де говорять українською, вам треба плеснути в долоні один раз. (По черзі показує дітям прапори України, Великої Британії, США.)
1) Відпрацювання «секретних англійських звуків» [ h ], [ g ], [ w ], [ t ], [ d ], .
Т: Вони відрізняються від наших тим, що вимовляються з придихом (вправи з люстерком, з долонею, з листочком)
2) Практикування мікродіалогів вітання-прощання з казковим героєм та в парах.
Т: Тепер давайте спробуємо привітатися з нашем героєм тією ж мовою, що й він сам.
1) Гра «Сонечко»
Т: Подивіться на малюнки на дошці. Що ви бачите? Назвіть ці частини дня. Як ми вітаємося в кожній частині дня однаково чи по-різному? В англійській мові вони теж мають свої назви:
morning – ранок; afternoon – день, evening – вечір, night – ніч
Т: Щоб привітатися в ту чи іншу частину дня, треба додати лише одне маленьке слово перед одним із цих. Це слово «Good»
Good morning, Good afternoon, Good evening , Good night.
2)Фізкультхвилинка
Т: Діти показують руками рух сонця протягом дня (morning – руки збоку справа, afternoon – руки вгору, evening – руки збоку зліва, night – руки опущені)
5. Бесіда за підручником.
Т: Подивіться на наш підручник. Чи вам він до вподоби? У ньому багато малюнків? А чи можна писати в підручнику? No. Звісно, що ні. Для цього у вас будуть спеціальні робочі зошити.
2) Впр. 1 (с. 4).
Т: А тепер давайте познайомимося з героями нашого підручника. Розкрийте його на сторінці
Т: На другій картинці ми бачимо Теда, хлопчика та дівчинку, які вітаються з їх друзями (указує на малюнок). Що вони кажуть? Hello! Привіт! (Звертається до дітей.) Hello! Привіт! Ps: Hello!
Т: Подивіться на малюнок на сторінці 4 (показує відповідну сторінку). Ви бачите хлопчика (указує на хлопчика). Вкажіть на хлопчика. Його звуть Тім. Repeat please. Повторіть, будь ласка: Tim. Учні повторюють.
Т: Також ви бачите дівчинку (указує на дівчинку). Покажіть дівчинку. її звуть Ліз. Repeat, please. Повторіть, будь ласка: Liz. Що вони роблять? Вони вітаються Вони говорять: "Hello!" Вони говорять: "Ні!" Repeat, please: "Hello! Hi!" Повторіть будь ласка: "Hello, Liz!" — "Hi, Tim!" Учні повторюють нові слова по кілька разів.
6.Розвиток умінь мовлення.
1) Гра «мікрофон»
Т: Діти практикують поєднання вітання зі знайомством (- Good afternoon. - Good afternoon. - What is your name? – My name is…)
Т: Repeat. Повторіть; "Goodbye, children!" — "Bye, Teddy!"
2)Рольова гра.
Учні в парах інсценують ситуацію прощання і кажуть один одному: "Goodbye! Bye!"
3)Фізкультхвилинка
- А зараз перевіримо чи запам’ятали ви команди, які я називала протягом уроку.
(stand up, sit down, Look, let's play)
ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
1. Рефлексія
Т: Розкажіть що ми вчили сьогодні на уроці. Які слова ви запам’ятали, чи можете ви навчити цим словам?
2. Прощання
- The lesson is over, thank you, good bye! / Урок закінчено, дякую вам, до побачення!