1 клас Навчання грамоти
Урок Читання
Тема Звук [ф]. Мала буква ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами.
Мета ознайомити учнів з малою буквою ф, навчити друкувати її, закріплювати вміння
робити звуковий аналіз слів; удосконалювати навичку читання, уміння добирати
заголовок до тексту; формувати компетентності спілкування державною мовою;
виховувати інтерес до фотографування.
ХІД УРОКУ
І ВСТУПНА ЧАСТИНА
Добрий день! В добрий час!
Рада, діти, бачить вас!
Ви почули всі дзвінок ?
Він покликав на урок.
Кожен з вас приготувався-
На перерві постарався.
Зараз сядуть всі дівчатка,
А за ними і хлоп’ятка.
-До якого міста ми мандрували на попередньому уроку ?
-Утворіть словосполучення, прочитайте їх.
По
За їхав до Києва
Ви з
При
-Яким видом транспорту мандрували?
ІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА
1.Робота за букварем (ст.54)
1) Бесіда за малюнком.
-Біля чого стоять букви?
-Що на вашу думку ,робитимуть букви біля фонтану ?
2) Гра ‘’Впіймай звук’’
‘’Ф’’-це буква, ‘’фа’’-це нота ,що лунає із фагота.
З флейти-ніжно і піано, голосно- фортепіано.
Філігранна, феєрична, буква просто фантастична!
Хочеш фокус розгадати, флору, фауну вивчати,
Гарно грати у футбол, розрізняти фук і фол.
Фіналістом завжди бути, фініш першим перетнути?
То ж потрібно потрудитись, у навчанні не лінись!
4) Завдання Читалочки
5) Гра ‘’Добери кінцівку’’ (робота над чистомовкою Щебетунчика)
* Добирання кінцівки кожного речення;
* Читання чистомовки ( ланцюжком та хором, прискорюючи темп
читання)
Фізкультхвилинка
Раз, два, три, чотири- Два- присіли. (Присідають )
Наші руки, ніби крила. На рахунок: раз, два, три
( Діти змахують руками.) Пострибаєм разом ми.
Полетіли, полетіли. А скажу : чотири, п’ять -
Раз- присіли, Наші ніжки побіжать.
-Про кого йдеться в тексті ?
-Що робив Федько ?
-Які фотографії розглядав Федько ?
-Яка фотографія йому подобається?
-Про що мріє Федько ?
3) Читання тексту ланцюжком (кожен учень читає одне речення)
4) Вибір заголовка тексту.
4. Робота в друкованому зошиті ( ст. 75)
ІІІ ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
-Яку букву вивчали на уроці ?
-Який звук вона позначає ?( [ф ] )
- Що ви знаєте про цей звук?
2. Рефлексія
Вправа ‘’Стань у позу’’
-Якщо вам сподобалося, підведіть руки вгору.
-Якщо у вас виникали складнощі- поставте руки в боки.
-Дякую за роботу!