Урок Навчання грамоти Буква ''еф''

Про матеріал
Ознайомити учнів з малою буквою ф, навчити друкувати її, закріплювати вміння робити звуковий аналіз слів; удосконалювати навичку читання, уміння добирати заголовок до тексту; формувати компетентності спілкування державною мовою .
Перегляд файлу

1 клас  Навчання грамоти

Урок  Читання

Тема  Звук  [ф]. Мала буква ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами.

Мета ознайомити учнів з малою буквою ф, навчити друкувати її, закріплювати вміння  

           робити звуковий аналіз слів; удосконалювати навичку читання, уміння добирати

           заголовок до тексту; формувати компетентності спілкування державною мовою;

           виховувати інтерес до фотографування.

                                           ХІД  УРОКУ

І   ВСТУПНА ЧАСТИНА

  1. Організація класу

 Добрий день! В добрий час!

Рада, діти, бачить вас!

Ви почули всі дзвінок ?

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався-

На перерві постарався.

Зараз сядуть всі дівчатка,

А за ними і хлоп’ятка.

  1. Гра ‘’Утвори словосполучення’’

-До якого міста ми мандрували на попередньому уроку ?

-Утворіть словосполучення, прочитайте їх.

          По

          За                      їхав                                   до                            Києва

          Ви                                                                 з

          При

-Яким видом транспорту мандрували?

 

ІІ   ОСНОВНА ЧАСТИНА

         1.Робота за букварем (ст.54)

                    1) Бесіда за малюнком.

                        -Біля чого стоять  букви?

                       -Що на вашу думку ,робитимуть букви біля фонтану ?

                    2) Гра ‘’Впіймай звук’’

                        ‘’Ф’’-це буква, ‘’фа’’-це нота ,що лунає із фагота.

                          З флейти-ніжно і піано, голосно- фортепіано.

                          Філігранна, феєрична, буква просто фантастична!

                          Хочеш фокус розгадати, флору, фауну вивчати,

                          Гарно грати у футбол, розрізняти фук і фол.

                           Фіналістом завжди бути, фініш першим перетнути?

                           То ж потрібно потрудитись, у навчанні не лінись!

                   4) Завдання Читалочки

                    5) Гра ‘’Добери кінцівку’’ (робота над чистомовкою Щебетунчика)

                           * Добирання кінцівки кожного речення;

                           * Читання чистомовки ( ланцюжком та хором, прискорюючи темп

                               читання)

          Фізкультхвилинка

                   Раз, два, три, чотири-                                          Два- присіли. (Присідають )

                   Наші руки, ніби крила.                                        На рахунок: раз, два, три

                  ( Діти змахують руками.)                                     Пострибаєм разом ми.

                  Полетіли, полетіли.                                               А скажу : чотири, п’ять -

                  Раз- присіли,                                                           Наші ніжки побіжать.

  1.  Робота над текстом (ст.55 )
  1. Читання тексту вчителем.
  2. Бесіда за змістом тексту.

-Про кого йдеться в тексті ?

-Що робив Федько ?

-Які фотографії розглядав Федько ?

-Яка фотографія йому подобається?

-Про що мріє Федько ?

                     3) Читання тексту ланцюжком (кожен учень читає одне речення)

                     4) Вибір заголовка тексту.

         4.  Робота в друкованому зошиті ( ст. 75)

 ІІІ   ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

  1. Бесіда

        -Яку букву вивчали на уроці ?

        -Який звук вона позначає ?( [ф ] )

        - Що ви знаєте про цей звук?

         2.  Рефлексія

                     Вправа ‘’Стань у позу’’

                       -Якщо вам сподобалося, підведіть руки вгору.

                       -Якщо у вас виникали складнощі- поставте руки в боки.

                      -Дякую за роботу!

docx
Додано
12 березня 2023
Переглядів
113
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку