Урок Навчання грамоти (читання) "Знайомство з літерою Г"

Про матеріал
Картка складена як підручник - зошит. Завдання виконуються на листочку (розфарбувати, обвести, зробити звуковий аналіз слів), читання різнокольорових складів, слів, з'єднати малюнок-слово для усвідомленого читання). Картка використовувалась у роботі.
Перегляд файлу

C:\Users\Marina\Desktop\жива нежива.png

Робота з карткою «Знайомство з літерою Г.  Вчити читати слова з новою буквою»

Мета (навчальна):  познайомити з новою буквою, вчити впізнавати її серед інших, робити звуковий аналіз слів та записувати їх,  вчити самостійно читати слова та речення, познайомити з спільнокореневими словами (без використання термінів), визначити чим вони відрізняються, що є спільним.

Розвивати вміння обводити малюнок для постановки руки щодо письма, вчити охайності під час роботи.

Вчити уявляти прочитане певними малюнками – образами, переносити уявлене малюнком, що дає змогу вчителю перевірити розуміння прочитаного.

1 завдання:  Розфарбувати букву Г за власним бажанням.   Знайти і обвести прописати всі букви Г  кольоровими олівцями (фломастерами).

 2 завдання:  Робота з малюнком:  На галявинці під тином

                                                                 Збудував собі хатину

                                                                 Та усівся під вікном

                                                                 Невеличкий сивий …. (гном)

 3 завдання:  Зробити звуковий аналіз слова «гном».

Кожен звук промовляємо разом з учнями, чітко проговорюючи кожен звук

Після запису звукової моделі в клітинках – прописуємо слово самостійно.             Обвести малюнок гнома. Розфарбувати його яскраво.

Скласти речення про гномика. Найкраще речення записати на дошці.

4 завдання: Читання  червоних  складів  ланцюжком, в парі один одному.

5 завдання:  Прочитати сині слова. Прочитати зелені слова. Чим вони схожі? Чим вони відрізняються? Скласти  пари,  з’єднати,  перевірити  - прочитати  їх.

6 завдання:  Читання слів чорним кольором.  Читаємо ланцюжком.  Після прочитання всіх слів  розфарбувати слово, значення якого не зрозуміли. 

Робота зі словами: гак, глек, гарбуз.                                                                                                 Робота з малюнками на дошці: які слова були прописані, які малюнки не мають прописаних слів?

7 завдання: Які з прочитаних слів можуть бути об’єднані? (погода-гроза, город-гарбуз, огірок, гарна погода….). Чому вони з’єднуються? (об’єднані однією темою). Якими словами можна доповнити ці пари? ( краплі, помідор, гарний…)

8 завдання:  Прочитати самостійно  речення. 

На горі росте дуб. Під деревом ріс грибок. На гриб упав листок.

Чи можна сказати, що це текст? Чому? Які слова в різних реченнях можна об’єднати? (дуб – дерево – листок, гриб - грибок).

Яким би реченням ти доповнив текст?  Грибок заховався. Листок накрив грибок. Під дубом тепер немає грибка.      Дописати своє речення на листочок. Звернути увагу на запис першого слова з великої букви, слова пишемо окремо одне від одного, дописуємо слово – перечитуємо його та перевіряємо, наприкінці ставимо крапку.

Намалювати ілюстрацію до тексту.

Перегляд робіт дітей.  Виставка робіт дітей.

 

docx
Додано
2 жовтня 2021
Переглядів
1777
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку