Робота з карткою «Знайомство з літерою Г. Вчити читати слова з новою буквою»
Мета (навчальна): познайомити з новою буквою, вчити впізнавати її серед інших, робити звуковий аналіз слів та записувати їх, вчити самостійно читати слова та речення, познайомити з спільнокореневими словами (без використання термінів), визначити чим вони відрізняються, що є спільним.
Розвивати вміння обводити малюнок для постановки руки щодо письма, вчити охайності під час роботи.
Вчити уявляти прочитане певними малюнками – образами, переносити уявлене малюнком, що дає змогу вчителю перевірити розуміння прочитаного.
1 завдання: Розфарбувати букву Г за власним бажанням. Знайти і обвести прописати всі букви Г кольоровими олівцями (фломастерами).
2 завдання: Робота з малюнком: На галявинці під тином
Збудував собі хатину
Та усівся під вікном
Невеличкий сивий …. (гном)
3 завдання: Зробити звуковий аналіз слова «гном».
Кожен звук промовляємо разом з учнями, чітко проговорюючи кожен звук
Після запису звукової моделі в клітинках – прописуємо слово самостійно. Обвести малюнок гнома. Розфарбувати його яскраво.
Скласти речення про гномика. Найкраще речення записати на дошці.
4 завдання: Читання червоних складів ланцюжком, в парі один одному.
5 завдання: Прочитати сині слова. Прочитати зелені слова. Чим вони схожі? Чим вони відрізняються? Скласти пари, з’єднати, перевірити - прочитати їх.
6 завдання: Читання слів чорним кольором. Читаємо ланцюжком. Після прочитання всіх слів розфарбувати слово, значення якого не зрозуміли.
Робота зі словами: гак, глек, гарбуз. Робота з малюнками на дошці: які слова були прописані, які малюнки не мають прописаних слів?
7 завдання: Які з прочитаних слів можуть бути об’єднані? (погода-гроза, город-гарбуз, огірок, гарна погода….). Чому вони з’єднуються? (об’єднані однією темою). Якими словами можна доповнити ці пари? ( краплі, помідор, гарний…)
8 завдання: Прочитати самостійно речення.
На горі росте дуб. Під деревом ріс грибок. На гриб упав листок.
Чи можна сказати, що це текст? Чому? Які слова в різних реченнях можна об’єднати? (дуб – дерево – листок, гриб - грибок).
Яким би реченням ти доповнив текст? Грибок заховався. Листок накрив грибок. Під дубом тепер немає грибка. Дописати своє речення на листочок. Звернути увагу на запис першого слова з великої букви, слова пишемо окремо одне від одного, дописуємо слово – перечитуємо його та перевіряємо, наприкінці ставимо крапку.
Намалювати ілюстрацію до тексту.
Перегляд робіт дітей. Виставка робіт дітей.