Урок навчання грамоти "Пізнавальний цирк"

Про матеріал
Розробка уроку допоможе перевірити навички читання, письма, усного мовлення, звукового аналізу слів, списування з друкованого тексту.
Перегляд файлу

Урок навчання грамоти

«Пізнавальний цирк»

Мета: закріпити і поглибити знання отримані на попередніх уроках; розвивати та вдосконалювати вміння учнів працювати в групах, в парах, увагу, мислення, уяву; перевірити навички читання, письма, усного мовлення, звукового аналізу слів, списування з друкованого тексту; закріплювати вміння ділити слово на склади; сприяти розвитку пізнавальної активності учнів; виховувати працелюбність, самостійність, інтерес до професії циркового артиста.

Обладнання: різнокольорові  кульки із завданнями, кулі зі складам.

Хід уроку.

І Організаційний момент

- Діти, сьогодні нас запросили в гості. А хто саме, дізнаєтеся коли відгадаєте загадку.

На арені виступає

І шалений успіх має

Його витівки і сміх

Звеселяють нас усіх. (Клоун )

 

На екрані зображення клоуна.

 

ІІ Актуалізація опорних знань.

  • Так, це клоун запросив нас до цирку. Ви любите цирк? Чи хотіли ви побувати на цирковій виставі? Тож заплющуйте очі й промовте чарівні слова Абракадабра. Ось ми в цирку. Але  нас ніхто не зустрічає. Так тихо навкруги. Ой, погляньте, тут лист.

Вчитель читає. «Дорогі діти, мені терміново потрібно від’їхати. Щоб ви не нудьгували, я придумав для вас цікаві завдання. Завдання на кольорових повітряних кульках. Розважайтеся,  незабаром зустрінемося. Ваш друг Клоун.»

1кулька. Завдання від фокусника (кулька з зображенням фокусника) . «Я так захопився фокусами , що постирав деякі букви. Допоможіть їх відновити.»

 

 Робота в парах . На листочках частково написані букви. Потрібно їх доповнити.

(діти виконують).

 

ІІІ Повторення і закріплення вивченого.

2 кулька: завдання від друзів клоуна – акробатів. А ви знаєте, що вміють акробати? (відповіді дітей : стрибати, сідати на шпагат, робити «колесо», робити різні акробатичні трюки). Акробати пропонують «прострибати» слово по складах. Скільки складів в слові, стільки раз треба підстрибнути. (Слова для гри: цирк,клоун, арена, тигр, акробат, купол, слон, жонглер, булав, браво аплодисменти, глядачі).

 

3 кулька: у дресирувальника розбіглися звірі. Допомогти їх відвести у свої клітки.

Написати каліграфічно в зошити назви тварин зображених на малюнках.( Списування з друкованих слів : лев, вовк, ведмідь, тигр,слон.) Зробити звуковий аналіз слова  лев.

 

Антракт (фізхвилинка)

 

4кулька: жонглери були не дуже вправні, коли підкидали кулі. Ті упавши, розкололися на дві частини. Потрібно скласти їх і прочитати склади. (сильні учні можуть скласти слова) . Склади на різнокольорових кульках розрізані навпіл.

Робота в групах : Н/А, Ш/А ,М/И, Л/О,  Р/И, Б/А, Т/А, Т/О, Д/І, Т/И, М/А, Т/И.

  • Кульки закінчилися, отже всі завдання виконано. Якщо завдання виконали правильно, то ви прочитаєте слово, яке люблять діти і наш клоун.

Вчитель перегортає кульки, на звороті кожної кульки буква, діти складають слово ЦИРК.цирк (2).jpg

 

ІV Підсумок уроку .

 Вправа  «Мікрофон»

Чи сподобався урок?

Що саме сподобалося?

З якими цирковими професіями ви познайомилися?

Покажіть смайликами свій настрій після уроку.

 

 

 

docx
Додано
25 вересня 2022
Переглядів
222
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку