Урок "Навіщо потрібен скелет" (3 клас)

Про матеріал
Розробка уроку "Навіщо потрібен скелет" (3 клас) за пібручником Іщенко О.Л.
Перегляд файлу

Тема. Навіщо потрібен скелет     

Мета: з’ясувати навіщо потрібен скелет (значення опорно-рухової системи); ознайомити з будовою скелета; формувати вміння подавати інформацію в таблиці; розвивати вміння працювати в групі, оцінювати свій внесок у роботу групи.

 

Тип уроку: засвоєння нових знань.

 

Обладнання й матеріали: мультимедійна дошка, презентація до уроку, інтерактивна вправа в онлайн-сервісі LearningApps,

 

Очікувані результати:

- розрізняє окремі системи органів людина за їхніми функціями та пояснює їх значення [4 ПРО 1-4.3-8];

- застосовує предметні моделі, малюнки, схеми, графіки, тексти для пояснення явищ і об’єктів природи [4 ПРО -2.2-1];

- узагальнює, систематизує класифікує інформацію з тексту у вигляді таблиць, схем [4 МОВ 2-2.6-3];

 

Критерії для самооцінювання.

Я знаю, з яких частин складається скелет (будову скелета). З чого складається скелет

Я можу показати частини скелету в себе.

Я можу пояснити навіщо потрібен скелет.

Я вчуся фіксувати інформацію з тексту у таблицях.

 

Хід уроку

І

Ранкова зустріч

* Привітання

Об’єднатися в групи. Привітати однокласників, сказати побажання. Вправа «Незакінчене речення»

Я усім бажаю (здоров’я, успіхів, щастя, дружної роботи, дізнатися щось нове, цікавих уроків, веселих перерв, …)

* Щоденні новини

Повідомлення дня тижня, числа, місяця, стану погоди.

* Групове заняття.

1. Актуалізація знань про органи і системи органів.

(Система органів – це органи, які виконують спільну роботу)

   Метод «Мозковий штурм».

- Пригадайте, які системи органів ви знаєте

2. Інтерактивна вправа в онлайн-сервісі LearningApps,

3. Скласти з букв слово, яке визначає тему дня - СКЕЛЕТ

Знайомство з проблемним питанням дня «Навіщо потрібен скелет?»

Формулювання критеріїв для самооцінювання.

 

ІІ

 

Актуалізація знань учнів

Обговорення інформації з даної теми.

Оформлення результатів обговорення у таблицю ЗХД

Питання для обговорення:

- Навіщо потрібен скелет (яку роль він виконує)?

- До якої системи органів відноситься?

- З яких частин складається?

… Записуються пропозиції дітей.

 

ІІІ

Засвоєння нового матеріалу

1. Робота з підручником. Заповнення понятійних таблиць.

 

а) Читання 1 і 2 абзаців у підручнику на ст. 59.

Шукаємо відповіді на питання:

- До якої системи органів належить скелет?

- Яку роль виконує ця система?

 

 

 

                        Роль оп-рух. системи

………              ………….            …………….

 

б)  Читання 3 і 4 абзаців з використанням прийому ІНСЕРТ

  • - відомо; «+» - нове; «?» - хочу дізнатися більше

- Що було відомо?

- Що дізналися нового?

- Чи з’явилося бажання про щось дізнатися більше?

 

в) Представлення інформації у таблиці

Назва частин скелету

Яка роль, робота

Цікава інформація

череп

захист

 

хребет

опора, рух

33 хребця

Грудна клітка (ребра)

захист

12 пар

Таз

підтримує, захист

 

Кістки кінцівок

рух

 

 

Прочитати 5 абзац, закінчити заповнення таблиці.

 

ІV

Закріплення вивченого матеріалу

 

1. Робота в групі. Гра «Живий експонат»

Члени групи прикріпляють назви частин скелету на одного з учнів.

- Чому кістки мають різний розмір ц форму?

- Чому пальці складаються з дрібних кісточок.

 

2. Кросворд у онлайн-сервісі LearningApps «Опорно-рухова система»

3. Цікаві задачі. Порахувати кістки кисті.

Зап’ясток (зап’ястя) – 8 кісток

П’ясток – 5 кісток

Пальці – 4 пальці по 3 фаланги і 1 палець – 2 фаланги.

V

Підсумок уроку

1. Повторення ключових слів уроку.

- Яку роль виконує скелет? Навіщо він потрібен?

2. Самооцінювання

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 січня 2022
Переглядів
1316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку