Тема. Навіщо потрібен скелет
Мета: з’ясувати навіщо потрібен скелет (значення опорно-рухової системи); ознайомити з будовою скелета; формувати вміння подавати інформацію в таблиці; розвивати вміння працювати в групі, оцінювати свій внесок у роботу групи.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання й матеріали: мультимедійна дошка, презентація до уроку, інтерактивна вправа в онлайн-сервісі LearningApps,
Очікувані результати:
- розрізняє окремі системи органів людина за їхніми функціями та пояснює їх значення [4 ПРО 1-4.3-8];
- застосовує предметні моделі, малюнки, схеми, графіки, тексти для пояснення явищ і об’єктів природи [4 ПРО -2.2-1];
- узагальнює, систематизує класифікує інформацію з тексту у вигляді таблиць, схем [4 МОВ 2-2.6-3];
Критерії для самооцінювання.
Я знаю, з яких частин складається скелет (будову скелета). З чого складається скелет
Я можу показати частини скелету в себе.
Я можу пояснити навіщо потрібен скелет.
Я вчуся фіксувати інформацію з тексту у таблицях.
№ |
Хід уроку |
||||||||||||||||||
І |
Ранкова зустріч * Привітання Об’єднатися в групи. Привітати однокласників, сказати побажання. Вправа «Незакінчене речення» Я усім бажаю (здоров’я, успіхів, щастя, дружної роботи, дізнатися щось нове, цікавих уроків, веселих перерв, …) * Щоденні новини Повідомлення дня тижня, числа, місяця, стану погоди. * Групове заняття. 1. Актуалізація знань про органи і системи органів. (Система органів – це органи, які виконують спільну роботу) Метод «Мозковий штурм». - Пригадайте, які системи органів ви знаєте 2. Інтерактивна вправа в онлайн-сервісі LearningApps, 3. Скласти з букв слово, яке визначає тему дня - СКЕЛЕТ Знайомство з проблемним питанням дня «Навіщо потрібен скелет?» Формулювання критеріїв для самооцінювання. |
||||||||||||||||||
ІІ |
Актуалізація знань учнів Обговорення інформації з даної теми. Оформлення результатів обговорення у таблицю ЗХД Питання для обговорення: - Навіщо потрібен скелет (яку роль він виконує)? - До якої системи органів відноситься? - З яких частин складається? … Записуються пропозиції дітей.
|
||||||||||||||||||
ІІІ |
Засвоєння нового матеріалу 1. Робота з підручником. Заповнення понятійних таблиць.
а) Читання 1 і 2 абзаців у підручнику на ст. 59. Шукаємо відповіді на питання: - До якої системи органів належить скелет? - Яку роль виконує ця система?
Роль оп-рух. системи ……… …………. …………….
б) Читання 3 і 4 абзаців з використанням прийому ІНСЕРТ
- Що було відомо? - Що дізналися нового? - Чи з’явилося бажання про щось дізнатися більше?
в) Представлення інформації у таблиці
Прочитати 5 абзац, закінчити заповнення таблиці.
|
||||||||||||||||||
ІV |
Закріплення вивченого матеріалу
1. Робота в групі. Гра «Живий експонат» Члени групи прикріпляють назви частин скелету на одного з учнів. - Чому кістки мають різний розмір ц форму? - Чому пальці складаються з дрібних кісточок.
2. Кросворд у онлайн-сервісі LearningApps «Опорно-рухова система» 3. Цікаві задачі. Порахувати кістки кисті. Зап’ясток (зап’ястя) – 8 кісток П’ясток – 5 кісток Пальці – 4 пальці по 3 фаланги і 1 палець – 2 фаланги. |
||||||||||||||||||
V |
Підсумок уроку 1. Повторення ключових слів уроку. - Яку роль виконує скелет? Навіщо він потрібен? 2. Самооцінювання |