16 вересня о 18:00Вебінар: Робота з дітьми, що мають синдром Дауна: цікаво про важливе

Урок "Найкраще місце на Землі…"

Про матеріал
Рекомендовані матеріали допоможуть вчителю: • «спресувати» спорідений матеріал, усунути дублювання у вивченні ряду питань; • Вивільнити час для іншої пізнавальної чи пошукової роботи; • Опанувати з учнями значний за обсягом навчальний матеріал, досягти цілісності знань; • Залучати учнів до процесу здобуття знань;
Перегляд файлу

Тема. Найкраще місце на Землі…

Марко Вовчок «Літній ранок». (літературне читання)

  Гори Карпати. (природознавство)

  Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися   (розвивати пам’ять,мислення, мовлення); ); загальнокультурна   (здатність  аналізувати, оцінювати досягнення української культури);      громадянська (   виховувати дбайливе ставлення до природи рідного краю), екологічна компетентність.  Предметних та міжпредметних компетентностей: комунікативної, літературної та  міжпредметно -  естетичної. Формування наскрізних вмінь: читати з розумінням, уміти логічно обґрунтовувати позицію, висловлювати власну думку, уміти співпрацювати з іншими, оцінювати ризики, приймати рішення.

Матеріали до уроку

 1. Загадки

- Сонце пече, липа цвіте. Жито доспіває, коли це буває? (Влітку)

- Усі його люблять, всі його чекають. А хто поглянуть схоче – вмить примружить очі.  (Сонце)

- Без ніг, а біжить, без рук, а з рукавами. (Річка)

- Бджілкам – взяток, діткам – каша, корівкам – поживна паша. (Гречка)

2. Розчитки: (читання повільно; швидко; не дивлячись на текст)

Сам вечірньої години заховався в кущ малини

Та на дуду голосну грає пісню чарівну. (соловей)

  1. Читання вчителем тексту «Літній Ранок» ( під супровід музики Е.Гріга «Ранок»
  • Пропонується учням пофантазувати та скласти словесну картину ранку,  який вони спостерігали у своєму житті.
  1. Вправи на розвиток читання
  • Читання для товариша. (робота в парах)
  • Читання тексту з прикритими лінійкою літерами.
  • Як прочитаний твір вплинув на ваш настрій, які викликав почуття?
  1. Вправа на розвиток мислення та уваги.

Учням пропонується до уваги декілька картин природи, серед них вони мають вибрати ту , що найбільше підходить по змісту до прочитаного твору. Знайти в тексті ключове слово, що допомогло визначитись з картиною

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Скласти асоціації до слова гори

 

краса різнотрав’я висота природа

 

 свіже повітря гори зелень

 

диво                      загадковість    холод безмежність

  1. Прочитати назви гір, що розташовані в Україні

Риго паитКар              гиро римсьКі

 

 

 

  1. Перегляд презентації про Карпати (природа, висота, розташування)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вікторина «Українські Карпати»
  • У якій частині України розташовані Карпати?
  • Яка найвища вершина Карпат та її висота.
  • Як називається карпатська ялинка?
  • Назвіть заповідники Карпат.
  • Будівельний матеріал, що добувають у Карпатах?
  • Озеро в Карпатах.
  • Розвинена галузь господарства в Карпатах.
  • Хвойний кущ, з деревини якого виготовляють олівці.
  1. Гра «Три речення» (сформулювати все, що запам’ятали про Карпати).
  2. Рефлексія
  • Чим славиться українська природа?
  • Чому на території Карпатського краю побудовано багато санаторіїв?
  1. Домашнє завдання
  • З додаткової літератури знайти і підготувати невеличкий текст про природу рідного краю.
  • Користуючись Червоною книгою приготувати презентацію про рослини і тварини Карпат, що знаходяться на межі зникнення.

 

docx
Додано
26 січня
Переглядів
103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку