Тема. Найкраще місце на Землі…
Марко Вовчок «Літній ранок». (літературне читання)
Гори Карпати. (природознавство)
Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися (розвивати пам’ять,мислення, мовлення); ); загальнокультурна (здатність аналізувати, оцінювати досягнення української культури); громадянська ( виховувати дбайливе ставлення до природи рідного краю), екологічна компетентність. Предметних та міжпредметних компетентностей: комунікативної, літературної та міжпредметно - естетичної. Формування наскрізних вмінь: читати з розумінням, уміти логічно обґрунтовувати позицію, висловлювати власну думку, уміти співпрацювати з іншими, оцінювати ризики, приймати рішення.
Матеріали до уроку
1. Загадки
- Сонце пече, липа цвіте. Жито доспіває, коли це буває? (Влітку)
- Усі його люблять, всі його чекають. А хто поглянуть схоче – вмить примружить очі. (Сонце)
- Без ніг, а біжить, без рук, а з рукавами. (Річка)
- Бджілкам – взяток, діткам – каша, корівкам – поживна паша. (Гречка)
2. Розчитки: (читання повільно; швидко; не дивлячись на текст)
Сам вечірньої години заховався в кущ малини
Та на дуду голосну грає пісню чарівну. (соловей)
Учням пропонується до уваги декілька картин природи, серед них вони мають вибрати ту , що найбільше підходить по змісту до прочитаного твору. Знайти в тексті ключове слово, що допомогло визначитись з картиною
краса різнотрав’я висота природа
свіже повітря гори зелень
диво загадковість холод безмежність
Риго паитКар гиро римсьКі