Урок німецької мови для 6 класу на тему "Вільний час. Ми охоче читаємо"

Про матеріал

Урок розроблено по підручнику Н. Басай «Німецька мова 6 клас (2й рік навчаня)». Можна використати розробку і без прив*язки до підручника. На уроці учні навчатьсячити вживати нові лексичні одиниці у лексичній структурі, потренуються у читанні діалогу з повним розумінням, у письмі на рівні речення, в усному мовленні.

Перегляд файлу

Wir lesen gern

 

Übung 1. Hört den Dialog!  Füllt die Lücken ein!

 

Benno:    Hallo, Inna!  Was liest du da?

Ina:         Ein Gedichtbuch.

Benno:    Was?  Ein Gedichtbuch?  Gedichte sind  1 ………………!

Ina:         Nein!  Mein Gedichtbuch ist 2 ………… .  Liest du keine  Gedichte?

Benno:     Ich finde Gedichte 3 …………… .

Ina:          Und was liest du gern?

Benno:     Ich lese  gern Krimis.

Ina:          O, ich lese auch gern Krimi.  Ich finde sie 4 ……………. .

langweilig,  klasse, uninteressant, spannend

 

 

Übung 2.  Bildet die Sätze nach der Tabelle.

 

 

Ich

 

der Krimi

langweilig.

Du

 

……………

klasse.

Er

finde

……………

uninteressant.

Sie

findest

……………

spannend.

Wir

findet

……………

toll.

Ihr

finden

…………….

spitze.

Sie

 

…………….

lustig.

 

 

…………….

uninteressant.

 

 

 

Перегляд файлу

  Тема: Вільний час. Ми охоче читаємо.

Мета: вчити вживати нові лексичні одиниці у лексичній структурі;

тренувати учнів у читанні діалогу з повним розумінням;

розвивати навички письма на рівні речення, усного мовлення, читання;

виховувати інтерес та любов до читання.

 Обладнання: підручник Н. Басай «Німецька мова  6 клас (2й рік навчаня)», проектор, слайди, м’яч, дидактичний матеріал.

 

Хід уроку

І. Організаційна частина.

 

1. Привітання. Повідомлення теми та мети уроку.

- Guten Tag, Kinder!

- Wer hat heute Klassendienst? Wer fehlt heute?

-Heute setzen wir unsere Arbeit fort mit dem Thema „die Freizeit“. Wir werden über die Bücher sprechen, und wie die Bücher sind.

 

 

2. Лексична розминка :«Про себе».

 

- Спочатку ми поговоримо німецькою мовою. Дайте відповіді на запитання:

-Zuerst sprechen wir Deutsch! Beantwortet die Fragen:

-Wie heißt du?

-Wie alt bist du?

-Was spielst du gern?

- Womit spielst du gern?

-Was liest du gern?

 

3. Фонетична розминка .Відпрацювання вимови буквосполучення –ig.

-Повправляємось у вимові.

Üben wir die Aussprache!

-Lest nach!

 

 

II. Основна частина.

 

  1. Введення нової лексики з використанням звукозапису.

 

-Отже,ми чоче читаємо різні книги:казки. Детективи. Пригодницькі книги Але які вони? Як це сказати на німецькій мові?.

-Also, sie lesen  verschiedene Bücher gern: Märchen, Krimis, Abenteuerbücher. Aber wie sind sie? Wie heißt das auf Ukrainisch?

-Hier sind neue Wörter.

-Послухайте і вимовте!- Hört zu und  sprecht nach!

 

-Schreibt die Wörter in eure Vokabelhefte. (Запис слів у словники.)

-Прочитайте слова ще раз!

-Lest die Wörter noch einmal!

 

   2.Фізкультхвилинка.

 

1,2,3,4-

Alle, alle klatcshen wir.

1,2,3,4-

Alle, alle turnen wir.

1,2,3,4-

Alle, alle gehen wir.

       1,2,3,4-

Alle, alle springen wir.

 

  1. Тренування вживання нової лексики.

 

-Побудуйте речення за таблицею.

- Bildet die Sätze nach der Tabelle.

 

 

  • Запишіть 4 речення в зошити.

 

  1. Ведення нової лексичної структури.

-Сьогодні ми вивчимо новий вираз.

 

-Heute werden wir neue Wendung lernen.

-Sprecht mir nach und übersetzt!

 

 

Гра з м’ячем. Вчитель задає питання Wie findest du…? і кидає м’яч . Відповідає той, хто м’яч спіймав.

 

4.Тренування діалогічного мовлення.(Прослуховування діологу з використанням роздаткового матеріалу)

 

-Ви отримаєте листки. На яких 2 вправи.

-Ihr bekommt die Blätter. Hier gibt es 2 Übungen.

-Виконуємо вправу 1. Послухайте двічі діалог і заповніть пропуски.

-Machen wir Übung 1. Hört den Dialog zweimal und dann füllt die Lücken!

 

Прослуховування діалогу.

 

Benno:    Hallo, Inna!  Was liest du da?

Ina:         Ein Gedichtbuch.

Benno:    Was?  Ein Gedichtbuch?  Gedichte sind  1 ………………!

Ina:         Nein!  Mein Gedichtbuch ist 2 ………… .  Liest du keine  Gedichte?

Benno:     Ich finde Gedichte 3 …………… .

Ina:          Und was liest du gern?

Benno:     Ich lese  gern Krimis.

Ina:          O, ich lese auch gern Krimi.  Ich finde sie 4 ……………. .

langweilig,  klasse, uninteressant, spannend

 

Повторне прослуховування. Виконання завдання.

  • Also, und jetzt lest und übersetzt den Dialog. (Читання діалогу в ролях.)

Скласти реченя за вправою 2 про своє ставлення до книг.

-Bildet die Sätze nach der Übung 2.

  •  

ІІІ.Заключна частина.

 1.Домашнє завдання.

- Виконати вправу 2 (роздатковий матеріал)письмово. Ви повинні по таблиці скласти 5 речень про те, якими ви вважаєте ті чи інші книжки і записати їх у зошити.

 

2.Підсумки уроку.Оцінювання.

  • Was haben wir heute auf der Stunde gemacht?
  • Also, was lest ihr und wie findet ihr diese Bücher?

Гра «Ланцюжок».

Уч.1: - Wie findest du Märchen?

Уч.2: -Ich finde Märchen interessant. Und wie findest du Krimis?

Уч.3: - Ich finde Krimis … . Und wie  ……..

 

-Ihr habt heute gut gearbeitet. Ihre Noten sind….  .

- Die Stunde ist zu Ende.  Auf Wiedersehen!

 

 

 

 

Bücher-Aldi.jpg
Bücher.jpg
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Wir lesen gern!

Номер слайду 2

Lest nach! lustig – lustige listig – listige windig - windige wolkig – wolkige mutig – mutige richtig - richtige

Номер слайду 3

langweilig нудний spannend захоплюючий (un)interessant (не)цікавий lustig веселий toll класний, чудовий klasse spitze

Номер слайду 4

ist sind interessant langweilig spannend uninteressant spitze toll klasse lustig

Номер слайду 5

Wie findest du Mдrchen? Ich finde Mдrchen klasse. Wie findest du ... ? Ich finde … …. langweilig / spannend / interessant/ lustig / toll / spitze

Номер слайду 6

gute_Buecher_lesen.jpg
zip
Додано
11 листопада 2018
Переглядів
1019
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку