Урок німецької мови у 6 класі.Тема "In der Freizeit"

Про матеріал
Розробка уроку німецької мови у 6(2) класі НУШ .Тема уроку"In der Freizeit". Підручник С.Сотникова Г.Гоголєва, Харків: Видавництво "Ранок", 2023
Перегляд файлу

                  Розробка уроку німецької мови у 6 класі

                                   Підготувала: Підлеснюк Лариса Миколаївна,

                                    вчитель німецької мови, Скоморошківський ліцей

                                     Вінницького району Вінницької області.

Підручниик 6 клас НУШ (другий рік навчання)

Автори: С.Сотникова, Г.Гоголєва  -Харків: Видавництво «Ранок», 2023

 

Thema: In der Freizeit

Lehrziele: вчити розповідати про види дозвілля, створювати власні діалоги за зразком; ввести модальне дієслово können, вчити відмінювати його та будувати речення з модальним дієсловом; формувати уміння зорового сприймання, сприймання на слух та усної взаємодії; розвивати пам’ять, увагу,здогадку, сприяти вихованню в учнів почуття співпраці, вміння працювати у групі, в парі; виховувати інтерес до цікавого і корисного дозвілля.

Erwarteten Ergebnisse:учень називає види дозвілля, читає та розуміє короткі тексти,  може побудувати короткі діалоги за зразком, вміє відмінювати модальне дієслово können та будувати з ним речення.

Lehr-Hilfsmittel: підручник, дошка, ноутбук, проектор, граматична таблиця, малюнки

Grammatik: модальне дієслово können

Integrierte Inhaltslinie Екологічна безпека та сталий розвиток

 

Ключові компетентності:

-здатність спілкуватися іноземною мовою;

-громадянська компетентність;

-соціальна компетентність;

-культурна компетентність;

-інформаційно-комунікаційна;

-навчання впродовж життя

 

                                      Stundenverlauf

                                   

І.Einstiegsphase

1.Begrüßung

Guten Tag, liebe Kinder!

(Діти стоять у колі і кидають один одному м’ячик, запитуючи про настрій)

2. Kinder, hört und sprecht nach!

( Прослухайте і повторіть лічилку)

Eins, zwei, drei, vier

Katharine spielt Klavier.

Fünf, sechs, sieben

Markus malt  zwei Ziegen.

Acht, neun, zehn

Leon will ins Kino gehen.

Elf, zwölf, dreizehn

Anna kann gut tanzen.

 

L Wie meint ihr, Kinder, Wie heißt unser Thema? ( Діти здогадуються)

    Ja.  Die Freizeit. Unsere Stundenaufgaben:

-lernen neuen Regel « können»;

-hören und spielen Dialoge;

-lösen die Rätsel;

-sprechen und schreiben;

-tanzen und singen.

 

ІІ Hauptteil der Stunde

L: Was assoziiert ihr mit «Freizeit»?

1.    Was kann man in der Freizeit machen? Erzählt bitte! Übung  2, S.52

L Gut. Und jetzt werden wir in 2 Gruppen arbeiten. Jede Gruppe soll   mein Bild 1. und Bild 2. beschreiben. Aber zuerst wiederholen wir  starke Verben.

 

Bild 1.

Bild 2.

2. Arbeit an der Grammatik.

(вчитель пояснює значення і відмінювання модального дієслова  können у  Präsens)

Übung 3, S.52 Lest die Kurztexte und nummeriert die Bilder. Achtet  auf die markierten Wörter.

3. Wollt ihr tanzen? Tanzpause» Brüderchen, komm, tanz mit mir»

 

4.Trainingsübung https://wordwall.net/ru/resource/38381555/k%C3%B6nnen

5.Sprechen. Übung  5, S.54 Hört und spielt die Dialoge.(Вчитель звертає увагу на порядок слів у реченні з модальним дієсловом)

6. Buchstabensalat. Übung 7, S.54 Lesen und schreiben.

ІІІ.Stundenschluss.

1.Hausaufgabe Übung 7, S.54 Schreibt eine Antwort an Viktor.

2. Zusammenfassung

Ihr habt heute gut gearbeitet und  bekommt gute Noten….

Das Lied «Am Montag»

 

 

 

 

                                    

docx
Додано
14 березня
Переглядів
87
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку