Розробка уроку німецької мови у 6 класі
Підготувала: Підлеснюк Лариса Миколаївна,
вчитель німецької мови, Скоморошківський ліцей
Вінницького району Вінницької області.
Підручниик 6 клас НУШ (другий рік навчання)
Автори: С.Сотникова, Г.Гоголєва -Харків: Видавництво «Ранок», 2023
Thema: In der Freizeit
Lehrziele: вчити розповідати про види дозвілля, створювати власні діалоги за зразком; ввести модальне дієслово können, вчити відмінювати його та будувати речення з модальним дієсловом; формувати уміння зорового сприймання, сприймання на слух та усної взаємодії; розвивати пам’ять, увагу,здогадку, сприяти вихованню в учнів почуття співпраці, вміння працювати у групі, в парі; виховувати інтерес до цікавого і корисного дозвілля.
Erwarteten Ergebnisse:учень називає види дозвілля, читає та розуміє короткі тексти, може побудувати короткі діалоги за зразком, вміє відмінювати модальне дієслово können та будувати з ним речення.
Lehr-Hilfsmittel: підручник, дошка, ноутбук, проектор, граматична таблиця, малюнки
Grammatik: модальне дієслово können
Integrierte Inhaltslinie Екологічна безпека та сталий розвиток
Ключові компетентності:
-здатність спілкуватися іноземною мовою;
-громадянська компетентність;
-соціальна компетентність;
-культурна компетентність;
-інформаційно-комунікаційна;
-навчання впродовж життя
Stundenverlauf
І.Einstiegsphase
1.Begrüßung
Guten Tag, liebe Kinder!
(Діти стоять у колі і кидають один одному м’ячик, запитуючи про настрій)
2. Kinder, hört und sprecht nach!
( Прослухайте і повторіть лічилку)
Eins, zwei, drei, vier
Katharine spielt Klavier.
Fünf, sechs, sieben
Markus malt zwei Ziegen.
Acht, neun, zehn
Leon will ins Kino gehen.
Elf, zwölf, dreizehn
Anna kann gut tanzen.
L Wie meint ihr, Kinder, Wie heißt unser Thema? ( Діти здогадуються)
Ja. Die Freizeit. Unsere Stundenaufgaben:
-lernen neuen Regel « können»;
-hören und spielen Dialoge;
-lösen die Rätsel;
-sprechen und schreiben;
-tanzen und singen.
ІІ Hauptteil der Stunde
L: Was assoziiert ihr mit «Freizeit»?
1. Was kann man in der Freizeit machen? Erzählt bitte! Übung 2, S.52
L Gut. Und jetzt werden wir in 2 Gruppen arbeiten. Jede Gruppe soll mein Bild 1. und Bild 2. beschreiben. Aber zuerst wiederholen wir starke Verben.
Bild 1.
Bild 2.
2. Arbeit an der Grammatik.
(вчитель пояснює значення і відмінювання модального дієслова können у Präsens)
Übung 3, S.52 Lest die Kurztexte und nummeriert die Bilder. Achtet auf die markierten Wörter.
3. Wollt ihr tanzen? Tanzpause» Brüderchen, komm, tanz mit mir»
4.Trainingsübung https://wordwall.net/ru/resource/38381555/k%C3%B6nnen
5.Sprechen. Übung 5, S.54 Hört und spielt die Dialoge.(Вчитель звертає увагу на порядок слів у реченні з модальним дієсловом)
6. Buchstabensalat. Übung 7, S.54 Lesen und schreiben.
ІІІ.Stundenschluss.
1.Hausaufgabe Übung 7, S.54 Schreibt eine Antwort an Viktor.
2. Zusammenfassung
Ihr habt heute gut gearbeitet und bekommt gute Noten….
Das Lied «Am Montag»