Урок «Нумерація чисел у концентрі «Тисяча»Додавання і віднімання вивчених видів. Розв’язування задач."..

Про матеріал
Конспект уроку математики для учнів 3 класу «Нумерація чисел у концентрі «Тисяча»Додавання і віднімання вивчених видів. Розв’язування задач."
Перегляд файлу

Автор: Берегова Олена Володимирівна

                                                                         вчитель БЗШ І ст. № 23

Тема: Додавання і віднімання вивчених видів. Розв’язування задач.

Мета: узагальнити і систематизувати вміння учнів розв’язувати приклади і задачі на вивчені випадки арифметичних дій; вдосконалювати вміння розв’язувати задачі вивчених видів; розвивати мислення, виховувати інтерес до предмета та бажання творити добро.

Хід уроку

І. Орг. момент

Міркуємо – швидко,
Відповідаємо правильно,
Лічимо – точно,
Пишемо – гарно

 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

     Ми з вами вже майже 2 місяці вивчаємо тему «Нумерація чисел у концентрі «Тисяча». Усне додавання та віднімання чисел.» Сьогодні я вам пропоную ще раз прогулятися володіннями королеви Математики, щоб роздивитися, чи ми нічого не упустили.

  • А чим займаються мешканці країни математики?
  • Що ви очікуєте від уроку? Що ми будемо робити?3

ІІІ. АОЗ

  1. Мандрувати будемо не пішки. А на чому ви дізнаєтесь, коли виконаєте вправу «Шифрувальники». Працюємо в парах із завданням № 1.

320 – 20                   740 + 100 

980 – 50                                                      460 + 200

280 – 80  650 – 80

230 + 20 730 + 200

 320 + 280

 

В

М

Е

О

Т

С

И

300

350

930

250

500

840

660

І

Д

П

Л

А

 

 

330

600

570

200

100

 

 

 

  • Молодці. Зверніть увагу на написання слова.
  • Як ви думаєте, чому ми їдемо не на автомобілі, а на велосипеді? Яка користь?3
  1. Сідаємо і покажемо, як ми вміємо красиво їхати і об’їжджати каміння ( а за кожне виконане завдання ми будемо отримувати певні букви)

(Відкриваємо зошити і записуємо дату і кал.хв. з логічним навантаженням по рядах)

Каліграфічна хвилинка

І ряд – 5,10,11,15,20,25,30,35

ІІ ряд – 70,60,50,40,30,19,20,10

ІІІ ряд – 12,16,22,34,13,10,18,20   2

    IV. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Ми підїхали до Гір Прикладів.

Гра «Хто швидше»

По 5 чоловік від ряду

820 + 100                  150 + 220                      300 + 500

650 – 530                  520 – 410                       610 – 100

400 + 300                  850 + 140                       460 +230

940 – 840                  800 – 200                        280 – 180

470 + 430                  340 + 360                       220 + 280   3

Ви показали Королеві, що у вас є певні знання. Молодці!

  1. Успішно з гір спустилися в Долину Задач.

а) Першого дня продали 460 кг картоплі, що на 130 кг більше, ніж другого. Скільки кг картоплі продали другого дня?

б) У парку посадили 360 беріз, а кленів – на 120 менше. Скільки посадили кленів?

в) У мотку було 350 г шерсті. Після того, як мама зв’язала рукавички, у мотку залишилося 250 г шерсті. Скільки грамів шерсті мама використала на рукавички?3

          На своєму життєвому шляху ми робимо багато добрих справ, усім допомагаємо. От і зараз проходить акція зі збору кришечок воїнам АТО.  Давайте розв’яжемо задачу про це.

                                                                          Задача

    Учні першого і другого класу за тиждень разом зібрали   450    кришечок, учні 2 і 3 класу разом зібрали     360     кришечок. А всього було зібрано 780 кришечок. По скільки кришечок за тиждень зібрали учні 1, 2 і 3 класу окремо?6

 

Фізкультхвилинка1

Їду швидко я вперед, мчиться мій велосипед.

Натискаю на педалі, їду далі, далі, далі…

Щось ми пальчики втомили,

Треба, щоб вже відпочили.

Тож зімкнемо їх усі,

Розімнемо, як годиться

Й знов писати будем вчиться.

  1. Ми вийшли до бурхливої Річки Рівнянь.

3 учні на дошці, всі інші у зошитах3

Х + 560 = 700 620 – Х = 40 550  + Х = 800

Тепер Королева побачила, що у вас є певні математичні вміння. Дуже добре.

  1. Берег річки болотистий і ми маємо навіть перенести свої велосипеди по Купинах Нерівностей

2 учні на дошці, інші у зошитах.3

320 – 80  ….  260 360 + 70 ….  450

800 – (60 + 40 ) …. 700 900 – (140 – 40) …. 800

400 – 290 …. 120 320 – 30 …. 300

  1. Ми виїхали на рівну тверду дорогу. Щоб знати, яку ми відстань подолали, згадаємо міри довжини.
  • Скільки м в 1 км?
  • Скільки дм в 1 м?
  • Скільки см в 1 м? в 1 дм?

Веселі задачі

Пройшов 100 метрів Вінні- Пух,

Постояв, перевівши дух,

А потім ще 130

Ішов він до крамниці.

Втомився дуже, ледь не впав!

Яку він відстань подолав?

300 метрів через ліс

Біг за зайцем братик лис.

Потім, не жалівши ніг,

Ще 500 за іншим біг,

Та й цього він не впіймав.

А скільки метрів подолав?3

Перетворення виразів з коментуванням3

6 м 30 см = …см    80 см = …дм

2 м 9 см = …см 5 м 50 см = …дм

7 дм 3 см = …см 3см 6 мм = …мм

  1. Перед нами Королівство. Всі будинки чудернадські. Складаються з геометричних фігур.

Повторюють геометричні фігури.1

    А зараз ми виконаємо практичну роботу. Візьміть у руки трикутник і ножиці, відріжте 1 кут.

  • Скільки стало сторін і кутів? Що за фігура?
  • Відріжте ще кут. Що за фігура?
  • Відріжте ще кут. Що за фігура?3

V. Підсумок уроку

  1. Ми з вами успішно подолали весь шлях і нас зустрічає Королева і просить вас продовжити речення.

Вправа «Незакінчене речення»

  • Сьогодні на уроці я навчилася…..
  • Мені сподобалось….
  • Я б хотів….
  • Я зазнав труднощів під час….
  • Знання мені знадобляться, щоб……2

Домашнє завдання

№408, №409.

 

 

 

 

docx
Додано
28 жовтня 2020
Переглядів
1342
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку