Урок. НУШ Математика 2 клас.Тема "Ознайомлення з таблицею множення числа 5. Обчислення виразів і розв'язування задач, які вимагають застосування таблиці множення числа 5"

Про матеріал
Мета: • ознайомити учнів з таблицею множення числа 5 та її практичним застосуванням; • вправляти учнів в обчисленні значень виразів і розв'язуванні задач; • вдосконалювати навички табличного множення; • розвивати пам'ять, логічне мислення; • виховувати працелюбність , старанність.
Перегляд файлу

Урок. НУШ Математика 2 клас

Тема. Ознайомлення з таблицею множення числа 5. Обчислення виразів і розв'язування

           задач, які вимагають застосування таблиці множення числа 5.

Мета:

  • ознайомити учнів з таблицею множення числа 5 та її практичним застосуванням;
  • вправляти учнів в обчисленні значень виразів і розв'язуванні задач;
  • вдосконалювати навички табличного множення;
  • розвивати пам'ять, логічне мислення;
  • виховувати працелюбність , старанність.

Обладнання: Таблиця усних обчислень, картки для опитування, таблиця множення  

           числа 5; малюнки і схеми до задач.

                                                     Зміст уроку

І. Вступна частина.

Організація класу.

Нумо, діти, підведіться!

Всі приємно посміхніться.

Пролунав уже дзвінок,

Починається урок.

І щоб він пройшов немарно,

Попрацюємо старанно.

1. Емоційне налаштування "Імпульс потиску".

          - Своїм потиском руки я передаю імпульс гарного настрою. Ваше завдання: отримавши імпульс, передати його іншому.

2. Усні обчислення. Повторення вивчених таблиць множення числа 3 та ділення на 3.

           28                                                18                                            6                7

24      : 3       32                            15     : 3       21                            5            ∙ 3              8

    16        12                                     12        27                                      4                9

3. Картки для опитування.

№1

1) Заштрихуй третю частину смужки.

 

 

 

2) Маса дині 6 кг. Яка маса половини дині?

№2

1) Заштрихуй четверту частину смужки.

 

 

 

 

 

2) У книжці 20 сторінок. скільки сторінок становить чверть книжки?

4. Каліграфічна хвилинка.

1 2 3 4 5

5 4 3 2 1

ІІ. Основна частина.

1. Робота за таблицею "Таблиця множення числа 5".

Учні з'ясовують, що в усіх прикладах першим множником буде число 5.

   - Назвіть перший приклад таблиці.

5 ∙ 2 =  

  - Замініть приклад на множення прикладом на додавання і назвіть результат.

5 + 5 = 10

           Учитель записує приклади на дошці, учні одночасно пишуть їх у зошитах.

           Після обчислення додаванням трьох прикладів таблиці учні помічають

  закономірність утворення кожного наступного результату: до попереднього числа

  додають 5.

          Учні пояснюють, чому так відбувається. далі приклади обчислюють з

 використанням вказаної закономірності.

   - Прочитайте результати таблиці множення числа 5.

   - Що ще цікавого ви помітили? (Числа закінчуються нулем або цифрою 5)

Фізкультхвилинка.

Раз-два - час вставати!

Будемо відпочивати!

Три-чотири - присідаймо,

Швидко втому проганяймо!

П'ять-шість - засміялись,

Вправно всі понахилялись!

Разом всі ми відпочили

І тепер за парти сіли.

2. Первинне закріплення.

а) Колективне розв'язування прикладів № 4 (с.98)

Учні пояснюють порядок виконання дій.

б) Усне розв'язування задачі 5.

в) Самостійне розв'язування задачі 6.

          5 ∙ 7 + 25 = 35 + 25 = 60 (гв.)

         Відповідь: з 60 білих гвоздик вона склала букети.

ІІІ. Заключна частина.

Задачі-вірші.

  • В магазині хлопчик плаче,

             Полічить не може здачу.

              П'ятаків  у нього п'ять.

              Скільки грошей як узнать? (5 ∙ 5 = 25)

 

  • По 5 пальців-молодців

            Розмістились на руці.

            Ну ж бо, діти, як узнаємо,

            Скільки пальців всього маємо? (5 ∙ 2 = 10)

 

Рефлексія. Вправа "Справа в капелюсі"

          Учні передають одне одному під музику зелений та червоний капелюхи. Коли

музика стихає, той, у кого в руках залишився зелений капелюх, озвучує вид діяльності,

який найбільше сподобався. учень, у руках якого опинився червоний капелюх, називає

вид  діяльності, що спричинив найбільше утруднення.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 березня 2020
Переглядів
1361
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку