Урок НУШ. "Схеми слів зі складів.Ознайомлення з основним рядком сітки зошита".

Про матеріал
Тема дня.Схеми слів зі складів.Ознайомлення з основним рядком сітки зошита, окремо верхньою та нижньою рядковими лініями. Формування уявлення про поле сторінки.Письмо ламаних і півовальних ліній у рядку. Мета:вчити орієнтуватися на сторінці зошита, добирати слова до поданих схем; закріплювати вміння учнів правильно розміщувати на парті зошит під час письма та малювання, рівно сидіти під час письма, правильно тримати ручку, олівець; розвивати дрібну моторику руки; дати поняття: «робочий рядок», «верхня, нижня робочі лінії»; формувати в учнів уміння писати малий і великий півовали; ознайомити з терміном півовал; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; зміцнювати м’язи кисті руки; вчити працювати самостійно, формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати здоровий спосіб життя.
Перегляд файлу

Українська мова  1  клас

 

Тема тижня.

Тема дня.Схеми слів зі складів.Ознайомлення з основним рядком сітки зошита,

окремо верхньою та нижньою рядковими лініями. Формування уявлення про поле сторінки.Письмо ламаних і півовальних ліній у рядку.

Мета:вчити орієнтуватися на сторінці зошита, добирати слова до поданих схем;

закріплювати вміння учнів правильно розміщувати на парті зошит під час письма та малювання, рівно сидіти під час письма, правильно тримати ручку, олівець; розвивати дрібну моторику руки; дати поняття: «робочий рядок», «верхня, нижня робочі лінії»; формувати в учнів уміння писати малий і великий півовали; ознайомити з терміном півовал; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; зміцнювати м’язи кисті руки; вчити працювати самостійно, формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати здоровий спосіб життя.

Формувати групу компетентностей:

-Компетентність спілкування державною мовою для прагнення відроджувати й вивчати оригінальну творчість народу, розуміння україномовних текстів різних жанрів;

- Ціннісно-смислову компетентність шляхом аналізу сюжету прослуханих творів засвоювати правила поведінки в суспільстві;

-Здоровязбережувальну компетентність шляхом гармонійного існування в суспільстві.

Очікувані результати:

З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі

Обговорює сюжетно-рольову гру, у якій брав участь (як відбувалася гра?, чи отримали задоволення від гри? якщо ні, то що цьому перешкодило)

Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось /кимось)

Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого й побаченого

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання

Уживає форму кличного відмінка іменника для звертання на ім’я до іншої особи, ввічливі слова

Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо)

Придумує іншу кінцівку твору або змінює місце подій

Малює або добирає ілюстрації до художнього тексту

Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі; лист із розповіддю про літні розваги; записка про очікувану класну подію

Записує елементарні повідомлення за допомогою умовних позначок для слів-назв предметів, дій, ознак

Підписує друкованими літерами своє ім’я та прізвище, назву на власних малюнках, на роботі, виконаній спільно у групі

Називає букви, із яких складається його ім’я та прізвище

Відтворює графічні знаки за зразком

Висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіатекстів

Досліджує походження слів – вересень, жовтень, листопад

Розрізняє голосні (складотворчі) та приголосні звуки

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків

Розрізняє глухі та дзвінкі приголосні звуки

Розрізняє тверді та м’які парні приголосні звуки

Використовує голос (тембр, темп, інтонація) і мову тіла (міміку, жести, рухи) для створення образу в процесі сюжетно-рольової гри

Обладнання: підручники, зошити, ілюстративний та роздатковий матеріал,

відеоматеріали,  кольорові олівці та фломастери.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Метод «Овочевий настрій»

Оберіть овоч, який ви любите. Привітайтесь з його допомогою.

Описание: G:\Початкові класи\1 клас\Навчання грамоти Пономарьова 1 клас\Письмо\Урок №12\Хватает-ли-вашему-ребенку-витаминов.jpg

 

ІІ. Етап цілепокладання

Робота з малюнками

  • Що зображено на фото?

F:\Початкові класи\1 клас\Українська мова Тарнавська\Урок №10\a9e522aff5f4f10aa72a7696c5fc7ab1.jpgF:\Початкові класи\1 клас\Українська мова Тарнавська\Урок №10\06.jpg

F:\Початкові класи\1 клас\Українська мова Тарнавська\Урок №10\i-nebolshuyu-kuhnyu-mozhno-sdelat-udobnoy-i-komfor-600x443.jpgF:\Початкові класи\1 клас\Українська мова Тарнавська\Урок №10\f2.jpg

F:\Початкові класи\1 клас\Українська мова Тарнавська\Урок №10\68126-ulichnaya-eda-v-koree-zhuchki-i-shashlychki (1).jpgF:\Початкові класи\1 клас\Українська мова Тарнавська\Урок №10\960_0b3bd9abd5fe2bacbbe04fb00188f4d7.jpg

На всіх фото місця для харчування

  • Чи всі ці місця безпечні і придатні для харчування?
  • Яка їжа корисна, а яка ні? Чому?

Оголошення теми та мети уроку

Сьогодні наш урок присвячений темі «Корисна їжа», а також ми навчимося писати овали та півовали та пригадаємо назви рядків у зошиті.

 

ІІІ. Етап цілереалізації

Розглядання малюнків

— А тепер розгляньте щойно розфарбовані малюнки, що лежать у вас на парті. Якими лініями вони зображені?

— Зверніть, будь ласка, увагу на ті малюнки, що залишилися незафарбованими. Якими лініями вони накреслені? (Прямими)

— Прямі лінії можуть бути горизонтальними, вертикальними, похилими.
Сьогодні на уроці ми ознайомимося з горизонтальними короткими та довгими прямими лініями.

Ознайомлення з сіткою робочого зошита

— У зошиті наші лінії живуть у певному місці. Давайте уважно роздивимося сторінку нашого зошита.

Описание: G:\Початкові класи\1 клас\Навчання грамоти Пономарьова 1 клас\Письмо\Урок №3\350.jpg

Ознайомлення з робочим рядком

— Я маю два малюнки: на першому — букви різного розміру, написані по всій площині зошита; на другому — всі букви однакового розміру, написані в робочому рядку.

Описание: G:\Початкові класи\1 клас\Навчання грамоти Пономарьова 1 клас\Письмо\Урок №3\351.jpg

— На якому малюнку вам легше прочитати запис? (На другому)

— Як ви вважаєте, чому? (Букви всі одного розміру і написані в одному рядку.)

— З яких же ліній утворився рядок? (Верхньої і нижньої робочої лінії.)

— Чому вони називаються «робочі»? (Ми будемо працювати саме на них.)

— Наш рядок теж називається «робочим рядком». Здогадалися чому?

— Давайте ще раз покажемо верхню та нижню робочі лінії, робочий рядок.

Практичне завдання. Робота в сітці зошита

Виконання вправ для розвитку окоміру та вільної орієнтації учнів у зошиті (в косу лінію).

Описание: G:\Початкові класи\1 клас\Навчання грамоти Пономарьова 1 клас\Письмо\Урок №3\352.jpg

Горизонтальними називаються лінії, що проводяться зліва направо (вчитель демонструє на дошці).

Слайд2-5. Розкажіть про продукти, що зображено. Який вони мають вигляд?

Демонстрація навчальної презентації.

Слайд6-7. Обведіть штрих пунктирні лінії. Розфарбуй.

Слайд8. Написання півовалів.

Слайд9. Рухлива вправа.

Слайд10. Написання півовалів.

Слайд11. Рухлива вправа.

Слайд12. Написання півовалів.

Слайд13. Фізкультхвилинка.

Слайд14. Написання півовалів.

Слайд15. Рухлива вправа.

  1. ЗВ (закріпленнявивченого)

Слайд16-18.Що за фрукти та овочі зображені? Якого кольору вони бувають? Обведіть та зафарбуйте. Зобразіть фрукт або овоч, що утворюється з півовалів.

Валеологічна бесіда про корисну їжу

Гра «Корисно - шкідливо»

Учитель називає або демонструє зображення їжі, якщо вона корисна діти показують зелену цеглинку, якщо шкідлива, то оранжеву.

ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

  • Чому корисно вживати овочі та фрукти?
  • Яку їжу частіше за все їсте ви?
  • Чи вживаєте ви чіпси, кока-колу, ход-доги?

Рефлексія

Презентація до уроку. "Які бувають потреби?"

  • Чи сподобався сьогоднішній урок?
  • Чого ви навчилися?
  • З чим виникли проблеми?

 

1

 

docx
Додано
25 жовтня 2022
Переглядів
1232
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку