Урок. НУШ Я досліджую світ 1 клас. Ранкова зустріч до теми "Я та тварини"

Про матеріал
Під час ранкової зустрічі формувати вміння говорити щиро компліменти, викликати бажання дізнаватися нову інформацію про тварину-слона. Виховувати ціннісне ставлення до природи, любов до тварин, бажання їм допомагати.
Перегляд файлу

Урок. НУШ Я досліджую світ 1 клас.
Тема:  Я та тварини

Мета: формувати вміння говорити щиро компліменти, викликати бажання дізнаватися

            нову інформацію про тварину-слона;    

            виховувати ціннісне ставлення до природи, любов до тварин, бажання їм

            допомагати. 

Хід ранкової зустрічі
(Діти стають по колу.)

1. Запрошення на ранкову зустріч

Грає музична мелодія, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.

Діти і вчитель встають у коло.

2. Вітання - перший компонент ранкової зустрічі

- Діти разом промовляють вірш - вітання, виконують відповідні рухи.

Привітаймо Сонечко!

Здрастуй дороге!

Привітаймо Квіточку!

Хай вона росте!

Привітаймо Дощик!

Лийся мов з відра!

Привітаймо друзів всіх!

Зичимо добра!

-  Привітання один з одним. 

Діти по колу передають іграшку слоненятко та вітаються.

Всі звертаються один до одного на ім’я, що допомагає створити атмосферу дружби. Вчитель звертає увагу, щоб діти вчилися дивитися один одному у вічі.

-         Доброго ранку, Маринко. Мені дуже приємно тебе бачити.

-         Доброго ранку, Данилко. Я рада, що ти з нами.

Вчитель: Я також рада бачити всіх вас та бажаю всім гарного настрою, цікавих занять і справ на сьогоднішній день. Аплодисменти.

3. Обговорення правил ранкової зустрічі.

       Нашим привітанням ми створили спокійний і розважливий настрій. Пропоную згадати правила ранкової зустрічі. Допоможуть нам малюнки – схеми.

Правила ранкової зустрічі нашої групи:

-         Говорити голосно й чітко.

-         Уважно слухати один одного.

-         Піднімати руку, якщо хочеш щось сказати.

-         Підтримували друзів посмішками та оплесками.

Вчитель: Прийшов час щоденних новин.

4. Щоденні новини – коротке повідомлення, складене по плану: відомості про сьогоднішній день, календар погоди, розклад занять на день.

- Доброго ранку! Сьогодні з прогнозом погоди ознайомлю вас я – головний синоптик Полінка.

Зараз пора року – весна. Другий весняний місяць – квітень.

Сьогодні середа – третій день тижня.

На вулиці тепло, ясно, вітер слабкий. Вранці ми спостерігали росу.

Дитина заповнює календар погоди.

5. Обмін інформацією

Тема, яку ми розглядаємо, вивчаємо під час ранкових зустрічей – «У світі тварин. Слони – унікальні істоти». Сьогодні в обміні інформацією будуть брати участь усі.

Діти, сидячі на стільцях по колу, задають один одному питання, уважно слухають інформацію кожного, вчитель коментує розповіді. Діти підтримують друзів оплесками.

-         Що ти, Арсенію, знаєш про слонів?

-         У слонів масивна голова і тулуб, довгий хобот, великі вуха і бивні. Прийнято вважати слона за розумного звіра.  Як правило, слони мають співчуття, грайливість, відмінні здібностям до навчання.

Вчитель: Дякую тобі, Арсенію. Це дійсно цікава інформація. Аплодисменти.

-         А ти що знаєш про слонів, Карино?

-         Хобот дорослого слона має 2м в довжину. Хобот слона досить чутливий, щоб підняти  єдину травичку із землі, але все ж таки достатньо сильний, щоб вирвати з коренем дерево.

Після кожної розповіді вчитель коментує, діти аплодують та ставлять запитання іншому по колу: «А ти, Іванко, що знаєш про слонів?»

Вчитель звертає увагу на виставку робіт на тему «Слони – унікальні істоти». Роботи ці діти виконали вдома. Вчитель пропонує  відео сюжет «Такі цікаві тварини – слони».

6. Групове заняття. Робота в групах

Вчитель пропонує дітям об’єднатися в 4 групи, вибрати певний колір – емблему. Кожній групі треба виконати своє завдання, а потім презентувати роботу. Головне, кожна дитина повинна зробити свій внесок в спільну працю, виконувати завдання по черзі і вчитися спільно вирішувати проблему.

Завдання по групам:

1. Виконати аплікацію «Рожевий слон» з нетрадиційного матеріалу – різаної  нитки з використанням шаблону – самостійно малюють контур.

2. Виконати аплікацію «Блакитне слоненя» з нетрадиційного матеріалу – кольорові серветки по намальованому контуру – наносять елементи на готове зображення.

3. Скласти картинку «Мій улюблений слон» з пазлів.

Обладнання: листи картону,  шаблон слона; прості олівці, клей ПВА, шерстяна нитка, кольорові серветки.

По сигналу діти починають та закінчують роботу. В групах вибирають того, хто буде презентувати картинку. Працювати треба спільно, дружно, допомагати та підтримувати один одного.

Презентація робіт на кріслі автора

1 група

Свою роботу ми вирішили презентувати всі разом. Нашого рожевого слона звуть Фунтик. Він добрий, любить їсти банани та купатися в річці.

Його ми робили з шерстяних ниток. Спочатку намалювали силует по шаблону. Потім товстим шаром нанесли на силует клей, не виходячи за лінію. А потім  насипали нитки на силует слона, покритий клеєм.

Коментар дітей та вчителя. Аплодисменти.

Презентація робіт на кріслі автора

Кожна група придумує ім’я слону, риси характеру, його звички.  Коротко розповідають план виконання роботи. Коментар дітей та вчителя. Аплодисменти.

7. Підсумок. Очікування від сьогоднішнього дня

Вчитель повідомляє дітям, що їх чекає сьогодні, які уроки, ігри. Діти висловлюють свої очікування на сьогоднішній день. Вчитель схвалює позитивними коментарями кожен вислів.

Дитина: я чекаю від сьогоднішнього дня веселого настрою, використовуємо іграшковий мікрофон.

Вчитель: я впевнена, що він у тебе таким і буде.

docx
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
1730
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку