ІІ. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКАВправа «Відлуння»Діти повторюють за вчителем ПАРАД ПЛАНЕТВсі планети стали в ряд, Починається парад! Раз – Меркурій-мандрівник,Два – Венера, ясний лик. Три – Земля вітає нас,А чотири – красень Марс. П’ять – Юпітер, шість – Сатурн,Сім – Уран, за ним – Нептун. Вісім сонячних планет. Поспішають на бенкет. Був Плутон завжди дев’ятим,Не беруть його на свято!Він найменшим уродивсяІ до карликів прибився.
ІV. Мотивація навчальної діяльності. Відгадайте загадку: Океан бездонний Океан безмежний, Безповітряний і темний, Ще він надзвичайний,Бо живуть у ньому ВсесвітиІ зірки й комети, Є ще і планети….. А все разом зветься …..(космос)- Складіть «Асоціативний кущ» до слова КОСМОСЛюди полюбляють фантазувати про космос і гадають, що там можуть жити інопланетяни. Про них пишуть книги і знімають кіно.
2. Читання комбіновним способом І частини (учитель – учень)- Хто є головними персонажами?3. Робота в командіПофантазуйте та продовжіть текст.4. Читання комбіновним способом ІІ частини(учитель – учень)Чи справдились ваші припущення щодо продовження твору?Який це твір за жанром? Казка чи оповідання?5. Музична фізкультхвилинка.https://www.youtube.com/watch?v=j. Hiytz. JD0t. E6. Вправа «Рибки» – читання мовчки. Незрозумілі слова помічайте олівчиком.
VІІ. Закріплення вивченого матеріалу. Гра «Закінчи речення». Робота в команді. Песик кумедно …Клас затих…Аж раптом пляшка…2. Робота за ілюстрацією. - Який епізод тексту зображено на малюнку?Що нового ви дізнались про персонажів твору?3. Вибіркове читання. Робота в команді. Знайдіть речення з фразеологізмом і зачитайте. Знайдіть речення з порівнянням і зачитайте.4. Читання в особах.