Мета: ознайомити учнів із твором Ніни Бічуя «Чотири руді лисиці»; узагальнити знання про діалог; удоскона- лювати навички правильного виразного читання, читання за ролями; розвивати зв’язне мовлення, уяву, фантазію учнів; збагачувати словниковий запас; розширювати кругозір учнів; формувати компетентності (спілкування рідною мовою, соціальна, громадянська, мистецька, компетентність у природничих науках і технологіях); виховувати любов до природи та дбайливе ставлення до тварин.
Визначаємо настрій дітей з допомогою емоцій (діти надсилають в чаті смайлики відповідно до свого настрою)
Перейдіть за посиланням та відгадайте загадки і ви дізнаєтесь про яку тваринку ми будемо стогодні говорити.
https://learningapps.org/display?v=pmmcxfj9c22
Цікавинки про лисицю.
1. Лисиці взимку ведуть одиночний спосіб життя і тільки напередодні літа заводять сім’ї.
2. У лисячій сім’ї турботу про потомство беруть на себе обоє батьків. Батько ще до появи малят доглядає за своєю самкою і допомагає їй облаштовувати лігво.
3. Лисиці всеїдні. Переважно харчуються невеликими тваринами: дрібними гризунами, кроликами, зайцями і козулями.
4. Хвіст для лисиці — дуже важливий орган. Під час бігу він допомагає їй тримати рів- новагу, а взимку служить додатковим захистом від холоду.
5. Лисиці дуже обережні. У разі небезпеки або погоні вони заплутують сліди і перехову- ються в інших місцях, щоб увести переслідувача в оману. Саме через цю особливість лисиці присвоєно звання найхитрішого звіра.
6. Максимальна швидкість, з якою може бігти лисиця,— 50 км/год.
7. Лисиці часто оселяються поблизу великих міст або передмість. Де вони дуже добре пристосовуються й обживають міські околиці.
8. У дикій природі лисиці живуть близько 6–8 років, а в неволі можуть прожити від 20 до 25 років.
9. Найбільш розвиненими почуттями у лисиць є слух і нюх. З їх допомогою звір дізна- ється про навколишнє середовище.
10 Лисицю намагалися одомашнити. В результаті експерименту була одомашнена сріб- лясто-чорна лисиця, у якої з’явилися суттєві відмінності від її диких родичів у поведінці, будові тіла і фізіології.
Перший крок до добра — не роби зла.
Запропонуйте учням закінчити речення.
С. 69–70 виразно читати, відповідати на запитання. Намалювати лисичок.