Тема. О. Копиленко «Найвеселіший місяць»
Мета: навчити швидко, правильно, свідомо, виразно читати;ознайомити з особливостями третього місяця весни - травня, збагачувати словниковий запас учнів; розвивати мислення, пам’ять; виховувати бережне ставлення до природи, бажання її пізнавати і берегти.
Обладнання: предметні малюнки, комп’ютер, флеш-картки, портрет автора
Хід уроку
І. Організаційний момент
Продзвенів для нас дзвінок,
Починаємо урок.
Попрацюємо старанно, щоб почуть наприкінці,
що у нашім дружнім класі
діти- просто молодці!
ІІ. Мовна розминка.
Тане сніжок,
Зеленіє лужок,
День прибуває
Коли це буває? (Навесні)
Жовтий жук купив жилет
Джемпер, джинси та жакет.
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку
- Сьогодні на уроці ми будемо читати прозовий твір про розквіт природи у травні, необхідність її збереження.
ІV. Робота над оповіданням О. Копиленка.
- Про який місяць це оповідання? Чому ви так думаєте?
Дрозди коноплянки
щиглики шугають
птаство буйно
вівчарики найгучнішими
- Яке слово «зайве»? Чому?
- Які рослини згадуються в оповіданні?
- Голоси яких птахів почув оповідач?
- Де можна почути голоси птахів?
- Чий голос найчистіший?
- Як змінюються рослини?
- Як несподівано почала змінюватися погода?
- Чому автор вважає травень найвеселішим місяцем?
План.
V. Підсумок уроку. Вправа «Незакінчене речення»
- Мені подобається місяць…, тому що…