Урок "Об’єкти навколишнього світу, властивості конкретних об’єктів та значення властивостей."

Про матеріал
Конспект уроку з інформатики НУШ. З теми "Об’єкти навколишнього світу, властивості конкретних об’єктів та значення властивостей."
Перегляд файлу

Тема. Об’єкти навколишнього світу, властивості конкретних об’єктів та значення властивостей.

Мета: формувати предметні компетентності: сформувати поняття про об’єкти навколишнього світу, властивості конкретних об’єктів та значення властивостей, розуміти поняття модель об’єкта;

розвивати ключові компетентності: спілкування рідною мовою, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання: презентація Microsoft PowerPoint, ПК, роздаткові картки для самоконтролю.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Вітання учителя з учнями.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Давайте пригадаємо, на попередніх уроках ми вивчали що таке інформація та як ми можемо сприймати її з навколишнього світу.

  • Як називають відомості про предмети та явища, що нас оточують? (Інформація)
  • За допомогою чого ми сприймаємо інформацію? (Органів чуття)

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

1. Нас оточують різні предмети та живі істоти: стіл, ручка, мобільний телефон, комп’ютер, люди, тварини та рослини. Деякі з них ми можемо навіть не помічати, на інші звертаємо увагу або виконуємо з ними різні дії. Крім того ми можемо спостерігати за явищами природи – веселкою, сонячним затемненням, блискавкою.

IV. Робота над темою уроку.

Істоту, явище чи предмет, на який звернули увагу або з яким виконують дії, називають об’єктом. Ст.52

(Погляньте на об’єкти кругом вас, вони однакові?)

Об’єкти можуть відрізнятись один від одного формою, кольором, розміром. Такі ознаки об’єктів називають властивостями.

 2.Робота з підручником ст. 53, Розглянемо таблицю з об’єктом.

У різних об’єктів можуть бути деякі однакові властивості. Але принаймні одна властивість в таких об’єктів різні.

Значення властивостей об’єктів можна встановити за допомогою органів чуття, визначити за допомогою інструментів або отримати за допомогою доссліду.

(Відгадай який об’єкт в коробці та назви його властивості. Учням пропонується коробка з різними об’єктами, учні по черзі дістають предмети та називають властивості).

Є об’єкти, які існують уявно, у нашій свідомості. Наприклад, уявним об’єктом є подарунок, який ти плануєш виготовити. Деякі об’єкти можуть нагадувати реальні предмети. Тоді говорять, що такий об’єкт є моделлю реального об’єкта. Наприклад, глобус – модель Землі.

Модель – це спрощене подання реального об’єкта.

V. Фізкультхвилинка.

(Відео)

VI. Робота за комп’ютером.

  1. Повторення правил техніки безпеки у комп’ютерному класі.

Якщо учні згодні то показують карточку з веселим смайликом, якщо ні то зі злим.

У клас комп’ютерний спітнілі

Ми вбігаємо щосили…

Витри старанно взуття,

Нам не потрібне сміття!..

За улюблений комп’ютер

Падаєм мов стиглі фрукти…

А щоб сісти нам за парту,

Вчитель нам дає команду!..

Ти підсунь екран близенько

І шнури поправ хутенько!..

Від екрана ти відсядь

Сантиметрів п’ятдесят!..

Я дротів не зачіпаю,

Правило це добре знаю…

Як відчую щось горіле

Промовчу усім на диво…

В електронний клас науки

Сміло входь, лиш вимий руки!..

  1. Інструктаж учителя щодо роботи з програмою Paint.
  • Намалювати об’єкти схожі за формою, але різні за кольором.

(Сонце, м’яч, яблуко)

  • Схожі за кольором, але різні за формою.

(Ялинка, листок, повітряна кулька)

  1. Релаксація. Зарядка для очей.

VII. Підсумок уроку.

Самооцінка знань.

Питання

+ або -

1.

Я знаю, що таке об’єкт?

 

2.

Я називаю властивості об’єкта?

 

3.

Я знаю, що таке модель?

 

4.

Умію працювати в програмі Paint?

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Розробки уроків
НУШ
Додано
18 грудня 2020
Переглядів
1663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку