Урок "Облік оцінки рухової дії з техніки виконання ведення м'яча у баскетболі"

Про матеріал
Закріплення техніки виконання ловлі та передачі двома руками від грудей.Виховання відповідальності за свою команду під час навчальної гри у баскетбол.
Перегляд файлу

УРОК 

Дата:                                                                                                                      

Місце проведення: спортивний зал

Тема: «Баскетбол».

Мета і завдання:

1. Провести облік оцінки рухомої дії з техніки виконання ведення м'яча в русі, кроком, бігом, з прискореннями, зі зміною напряму руху.

2. Закріпити техніку виконання ловлі і передачі м’яча двома руками від грудей.

3. Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості засобами спеціальних вправ для баскетболіста.

4. Виховання відповідальності за свою команду під час навчальної гри у баскетбол.

Методи навчання: словесний, наочний, практичний, повторний, ігровий, змагальний.

Обладнання: гімнастичні лави, баскетбольні м'ячі, щити з кошиками.

             Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.Підготовча частина. 8-12 хвилин

 

1. Організація учнів до уроку:

  • Шикування за групами фізичної підготовленості.
  • Перевірка правильної постави.
  • Привітання.
  • Повідомлення завдань уроку.
  • Підрахунок ЧСС.

2. Стройові вправи:

  • стройові команди, повороти на місці, розрахунок. перешикування з 1 шеренги у 3 шеренги на місці.

3. Різновиди ходьби:

  • на носках;
  • на внутрішній стороні стопи, на зовнішній стороні стопи;
  • у напівприсіді, в повному присіді;
  • спортивна ходьба.

4. Різновиди бігу:

  • з високим підніманням стегна;
  • з захлестом гомілки назад;
  • стрибками у великому кроці;
  • приставними кроками лівим і правим боком;
  • з прискореннями, із зупинкою по свистку і зміною напряму руху.

5. Повільна ходьба з махами рук.

6. Комплекс загально розвивальних вправ на місці. Перешикування з 1 в 3 шеренги на місці.

1. В.п. – ноги нарізно, руки на пояс.

1 – нахил голови назад; 2 – В.п. 3 – нахил голови вперед; 4 – В.п. 5 – нахил голови вліво; 6 – В.п. 7 – нахил голови вправо; 8 – В.п.

2. В.п. – ноги нарізно, руки в сторони, долоні стиснути у кулаки.

1-4 – колові оберти кистями рук уперед;

1-4 – колові оберти кистями рук назад.

3. В.п. – те ж.

1-4 – колові оберти руками уперед;

1-4 – колові оберти руками назад.

4. В.п. – ноги нарізно, руки за голову.

1 – нахил тулуба назад; 2 – В.п. 3 – нахил тулуба вперед; 4 – В.п. 5 – нахил тулуба вліво; 6 – В.п. 7 – нахил тулуба вправо; 8 – В.п.

5. В.п. – ноги нарізно, руки на поясі.

1-2 – пружинні нахили до лівої ноги; 3-4 – пружинні нахили до підлоги, 5-6 – пружинні нахили до правої ноги; 7-8 - В.п.

6.В.п. – ноги разом руки на поясі.

1 – випад уліво; 2 – нахил до лівої ноги;

3 – випад; 4 – В.п.; 5 – випад управо; 6 – нахил до правої ноги; 7 – випад; 8 – В.п.

7. В.п. – ноги разом, руки на поясі.

1 – присідання, руки уперед, п’яти від підлоги не відривати; 2 – В.п., 3-4 -  теж саме.

8. В.П. – о.с.

1 – стрибок ноги нарізно, оплеск над головою;

2 – стрибок ноги схресно, оплеск перед собою;

3- стрибок ноги нарізно, оплеск над головою;

4 - стрибок ноги схресно, оплеск за спиною;

7. Підрахунок ЧСС.

8.Вправи для корекції постави

 

 

 

1 хв.

30 сек.

30 сек.

 

 

30 сек.

   10 сек

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

2 кола

 

 

 

 

 

4 кола

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 2кола.

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-8 разів

 

 

 

1хв.-10сек.

Фронтальний метод

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття

 

 

70-75 ударів за хвилину

 

 

 

Стежити за правильною поставою учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Показує учень

Нахил голови максимальний, темп середній. Під час нахилу торкатися тулуба.

 

 

 

 

Амплітуда максимальна, темп середній

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Під час нахилів ноги в колінних суглобах напружені, лікті відведені назад.

Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінних суглобах напружені

Випад максимальний, під час нахилу ноги у колінних суглобах прямі, руками торкатися підлоги, стежити за поставою, у вихідне положення повернутися поштовхом ноги

 

 

 

 

Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням

 

 

150-180 уд. за

хвилину

2. Основна частина. 20-25 хвилин.

 

1. Облік умінь та навичок з техніки виконання ведення м’яча вивченими способами.

  • ведення м’яча лівою рукою на швидкість;
  • ведення м’яча правою рукою на швидкість;
  • ведення м’яча з опором захисника;
  • ведення м’яча з послідуючим кидком по кільцю;
  • з лівою на праву руку;
  • передача м’яча с правої на ліву руку під ногами;
  • з поворотами поміж стійок.
  1. Клас поділити на 2 шеренги.

 Завдання: учні виконують техніку ловіння та  передачі м’яча у русі один одному з просуванням приставними кроками: учні першої шеренги без м’ячів рухаються назустріч другої шеренги, отримають від них м’яч і одночасно з ловінням м’яча роблять зупинку стрибком, повертають м’яча партнерові, а самі бігом спиною уперед стають на свої місця. Змінюються місцями після 10-12 повторень.

4.Навчальна гра у баскетбол з завданням:

  • Закріпити під час гри  вивчені способи передач м’яча;
  • Вдосконалити під час гри вивчені способи ведення м’яча;
  • Не допускати подвійного ведення м’яча (ведення м’яча двома руками);
  • Не допускати пробіжок (пересування по майданчику баз ведення м’яча);
  • Не допускати продовження ведення м’яча, якщо учень взяв м’яч у руки.
  •  

5 хв.

 

Через 5 хв. змінювати групи місцями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв. – хлопці;

5 хв. - дівчата

Критерії оцінювання:

Початковий рівень -  кисть накладається на м’яч ударом, прямі ноги;

Середній рівень – Відсутня координація роботи рук і ніг; невміння управляти м’ячем у вільному пересування кроком і бігом без постійного зорового контролю;

Достатній рівень – ведення м’яча з недостатньо направляючим рухом вперед; недостатньо зігнуті ноги;

Високий рівень – відсутні помилки

Клас шикується у дві шеренги біля бокових смуг, обличчям один до одного на відстані 8-10 метрів. Слідкувати за вірною технікою виконання ловіння та передач м’яча на місці:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за дотримуванням учнями правил гри у баскетбол.

 

Поки хлопці грають у навчальну гру, дівчата сидять на лаві та уважно слідкують за помилками хлопців, потім дівчата грають, а хлопці уважно слідкують за помилками

3. Заключна частина.5 хвилин.

 

1. Шикування.

2. Виконання вправ на відновлення уваги (учні класу попарно стають обличчям один до одного. перші виконують будь-які рухи або вправи, другі повторюють. За кілька хвилин «дзеркала»та «відображення» міняються ролями.

3. Підрахунок ЧСС.

4. Підведення підсумків уроку, розбір помилок, допущених хлопцями або дівчатами під час навчальної гри у баскетбол, виставляння оцінок за урок.

5. Домашнє завдання: віджимання від підлоги.

6. Вихід із залу.

30 сек.

 

 

1 раз

 

 

 

 

 

 

 

10 сек.

 

2 хв.

 

 

 

 

хл -4 ×10 разів, д.-4×5 разів

 

 

Розбір гри, відновити дихання і ЧСС до 80-100 ударів. за хв.

 

Визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки

 

 

docx
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
420
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку