Урок образотворчого мистецтва "Фігура людини в русі. «Зимові ігри»"

Про матеріал
Тема. Фігура людини в русі. «Зимові ігри» Мета. продовжувати ознайомлювати із пропорціями людської фі¬гури; надавати початкові відомості про правила малювання людської фігури, що рухається; закріплювати знання про основи композиції; розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати вмін¬ня аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навча¬ти міркувати, стимулювати розвиток допитливості; вихову¬вати акуратність, увагу. Оснащення. Зоровий ряд: навчальні плакати, репродукції картин відомих художників, фотографії, навчальні роботи з методичного фон¬ду; схеми послідовності малювання фігури людини в русі, схе¬ма пропорцій та побудови людського тіла. Обладнання: альбом для малювання; простий олівець; гумка; гуаш; пензлі № 4, 6; ємність для води; серветки для витирання рук і пензлів; палі¬тра. Вид художньої діяльності. Зображення на площині.
Перегляд файлу

Дата                             Урок                           Обр. мис-во                3 кл.

Тема. Фігура людини в русі. «Зимові ігри»

Мета. продовжувати ознайомлювати із пропорціями людської фі­гури; надавати початкові відомості про правила малювання людської фігури, що рухається; закріплювати знання про основи композиції; розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати вмін­ня аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навча­ти міркувати, стимулювати розвиток допитливості; вихову­вати акуратність, увагу.

Оснащення. Зоровий ряд: навчальні плакати, репродукції картин відомих художників, фотографії, навчальні роботи з методичного фон­ду; схеми послідовності малювання фігури людини в русі, схе­ма пропорцій та побудови людського тіла.

Обладнання: альбом для малювання; простий олівець; гумка; гуаш; пензлі № 4, 6; ємність для води; серветки для витирання рук і пензлів; палі­тра.

Вид художньої діяльності. Зображення на площині.

Хід уроку

І.Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь

Бесіда

- Що таке композиція?

- Для чого художникові потрібно знати закони композиції?

- Які види композиції ви знаєте?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІV. Вивчення нового матеріалу

Слово вчителя

- Пропорції будь-якого живого організму, який розвивається та зростає, змі­нюються. Ці зміни виразно простежуються в людській фігурі.

Пропорції дитини дуже відрізняються від пропорцій дорослої людини.

У дорослої людини розмір голови складає 1\7 частину всього її зросту, а в ди­тини 4—5 років — 1\4 або 1\5 частину.

C:\Users\0737~1\AppData\Local\Temp\FineReader11\media\image1.jpegІснують певні співвідношення частин тіла: кінці пальців опущеної руки до­рослої людини, коли вона стоїть, знаходяться трохи нижче за середину стегна. Cтегно дещо довше за гомілку. Передпліччя коротше за плече.

Коли людина рухається, положення окремих чаcтин її тіла змінюється за певними правилами. Так, фігура, яку ми зображуємо, завжди має бути врівно­важеною, інакше глядачам здаватиметься, що вона падає.

Художники зазвичай починають малювати людську постать зі схеми, що відображає розташування кісток у скелеті. А потім «нарощують» м’язи, дода­ючи одяг.

(Пропоную учням розглянути таблицю порційної будови людської фігури, звертаю увагу на співвідношення окремих частин тіла.)             

V.Закріплення вивченого матеріалу

Організація сприйняття творів мистецтва

Розповідь учителя з елементами бесіди

- Розгляньте уважно картини, що створені художниками, та спробуйте роз­повісти, який задум, на вашу думку, митці хотіли донести до нас, глядачів.

- Кого художники зобразили на своїх картинах?

- Де розташовані основні та другорядні зображення, як вони пов’язані одне

з одним?

- Як ви вважаєте, чи вдалося художникам донести до глядача свій задум?

2.Творче завдання

- Чи любите ви зиму? Чи любите грати в сніжки, кататися на ковзанах і санчатах, бігати на лижах, ліпити снігову бабу, будувати фор­тецю? Зима дарує людям безліч забав та розваг.

Намалюйте зимові розваги.

C:\Users\0737~1\AppData\Local\Temp\FineReader11\media\image1.jpeg

Схема послідовності малювання фігури людини, яка рухається


3.Пояснення до творчого завдання

Спочатку придумайте й намалюйте пейзаж, снігову гірку, ковзанку, куто­чок засніженого парку. Фігури, розташовані ближче до нас, зробіть більшого розміру, ніж віддалені. Коли ви малюєте людину в русі, пам’ятайте, що руки та ноги ми можемо зігнути тільки в тих місцях, де кістки з’єднуються між собою за допомогою суглобів.

(Схеми послідовності малювання постаті людини повинні бути розта­шовані на видноті під час усього процесу малювання.) .

4. Фізкультхвилинка.

5.Індивідуальна робота за творчим завданням

Учні виконують творчу роботу. Надаю індивідуальну допомогу.

VІ.Підсумок уроку.

1.Перегляд та оцінювання дитячих робіт.

2.Демонстрування найкращих композицій.

3.Прибирання робочих місць.

 

docx
Додано
15 березня 2020
Переглядів
3291
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку