Урок "Одночастинна музична форма"

Про матеріал
Цей урок допоможе учням зрозуміти основні принципи музичної форми і сприятиме розвитку їх музичного мислення.
Перегляд файлу

Тема: Одночастинна музична форма

Мета уроку:

  • Ознайомити учнів з поняттям «музична форма».
  • Формувати вміння розпізнавати одночастинну музичну форму.
  • Розвивати музичний слух, пам'ять, уяву.
  • Виховувати любов до музики та інтерес до музичного мистецтва.

Обладнання:

  • Фортепіано або музичний центр
  • Аудіозаписи музичних творів в одночастинній формі
  • Нотні записи (якщо є)
  • Картинки або схеми, що ілюструють музичну форму
  • Роздатковий матеріал для учнів (нотні зошити, кольорові олівці)

Хід уроку:

  1. Організаційний момент:
    • Привітання, перевірка готовності до уроку.
    • Створення позитивного емоційного настрою за допомогою музичної розминки (співання пісень, ритмічні вправи).
  2. Актуалізація опорних знань:
    • Бесіда про те, що таке музика, які музичні інструменти діти знають.
    • Пригадати поняття «мелодія», «ритм», «темп».
  3. Повідомлення теми уроку:
    • Повідомити учням, що сьогодні вони дізнаються про музичну форму.
    • Запитати, що вони уявляють, коли чують слово «форма».
    • Пояснити, що так само, як і у скульптури чи будівлі є своя форма, так і у музичного твору є своя форма.
  4. Вивчення нового матеріалу:
    • Що таке музична форма? Пояснити, що музична форма – це будова музичного твору.
    • Одночастинна музична форма: Продемонструвати на прикладі кількох музичних творів (наприклад, народних пісень), що одночастинна форма – це найпростіша форма, в якій музичний твір складається з однієї частини.
    • Слухання музики: Прослухати кілька музичних творів в одночастинній формі, звернути увагу на повторення мелодій, зміну настрою.
    • Візуалізація: Використати схему або малюнок, щоб показати структуру одночастинної форми.
    • Практична робота: Роздати учням нотні зошити та запропонувати намалювати схему одночастинної форми.
  5. Закріплення матеріалу:
    • Гра "Впізнай мелодію": Прослухати уривки з різних музичних творів і визначити, чи є вони одночастинними.
    • Створення власної мелодії: Запропонувати учням створити власну мелодію в одночастинній формі.
    • Рухова активність: Виконати рухи під музику, відчуваючи ритм і мелодику.
  6. Підсумок уроку:
    • Повторити основні поняття, які були вивчені на уроці.
    • Запитати учнів, що їм найбільше сподобалося на уроці.
    • Похвалити учнів за активну роботу.

Домашнє завдання:

  • Знайти вдома музичні інструменти і спробувати зіграти або заспівати мелодію в одночастинній формі.
  • Намалювати малюнок, який відображає музику, яку ви слухали на уроці.

Примітка:

  • Під час уроку важливо використовувати різноманітні методи навчання: слухання музики, співи, рухи, малювання.
  • Слідкуйте за тим, щоб учні були активними учасниками навчального процесу.
  • Заохочуйте їх до творчості та самовираження.

 

docx
Додано
31 січня
Переглядів
82
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку