Урок "Одночлен. Стандартний вигляд одночлена."

Про матеріал
Розробка уроку допоможе вчителю використати різні види роботи в поясненні нового матеріалу.
Перегляд файлу

Урок №4 Дата_________ Клас_________

 

Тема уроку. Одночлен. Стандартний вигляд одночлена.

Формування ключових компетентностей:

1)спілкування державною мовою;

2)математична компетентність;

3)інформаційно-цифрова компетентність;

4)уміння вчитися впродовж життя.

 

Мета уроку:

 1) Домогтися розуміння учнями понять одночлена, стандартного вигляду одночлена, коефіцієнта одночлена стандартного вигляду, степеня одночлена.

2) Сформувати вміння і навички розв’язувати приклади з використанням властивостей одночлена.

3) Розвивати пам'ять і увагу.

4) Виховувати наполегливість і акуратність.

 

Очікуванні результати:

  1. Учні повинні розпізнавати одночлени, наводити приклади одночленів, формулювати означення одночлена, одночлена стандартного вигляду, степеня одночлена.
  2. Учні повинні вміти зводити одночлени до стандартного виду, знаходити коефіцієнт одночлена, степінь одночлена.

Обладнання: підручник, роздатковий матеріал.

Тип уроку: Урок засвоєння нових знань.

Хід уроку

І. Організаційний етап

- привітання;

- перевірка присутності учнів;

- перевірка готовності учнів та кабінету до уроку;

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

  • перевірка   біля дошки;
  • фронтальне опитування;

сформулювати означення степеня з натуральним показником,

сформулювати основні властивості степеня з натуральним показником,

  • інтерактивна гра «Знайдіть помилку» (записано п’ять прикладів на дошці)

 

ІІІ. Формулюванні теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

  • оголошення теми уроку;
  • формулювання разом з учнями мети й завдань уроку;
  • мотивація навчальної діяльності

Під час розв’язування низки задач часто зустрічаються вирази, що містять тільки дії множення й піднесення до степеня. Саме такі вирази ми й будемо вивчати на уроці.

 

IV. Актуалізація опорних знань

  • запитання до учнів

чим відрізняються дві групи виразів:  x+7y,  a-3b,  8-x² та 9x²y×5a ?

 

V. Засвоєння нових знань

 План викладання нового матеріалу.

  1. Одночлен.
  2. Одночлен стандартного вигляду.
  3. Коефіцієнт одночлена стандартного вигляду.
  4. Степінь одночлена.

 Учні самостійно ознайомлюються з матеріалом теми та заповнюють таблицю, дотримуючись плану викладання нового матеріалу, записаного на дощці.

Нове поняття

Означення

Приклад

 

 

 

 

VI. Первинне закріплення знань

  • Виконання усних вправ

Підручник _стор.77 №334,335_____________________________________

  • Виконання письмових вправ

Підручник _стор.77№336(самост.,потім перевірка),№338(1 учень коло дошки),стор.78 №340 (по черзі коло дошки,останні 2 приклади самост.,відповіді на дошці) _____________________________________

Дидактичні матеріали __картки з індив. завданнями__________________________

  • Робота в малих групах за картками (і)

Картка

  1. Запишіть у стандартному вигляді одночлен (приклади розв’язань):

 

а)  3cd²×⅓c²d³    б) 0,5a×4a²×3b;

Укажіть його степінь n  і коефіцієнт k.

Перевірити й оцінити кілька робіт за бажанням учнів.

 

VII. Підбиття підсумків уроку

  • Бліц контроль
  1. Який вираз є одночленом?

а) 2-y3   б) 5x×x³   в)(x-4)³  г) –x

 

  1. Який запис містить одночлен стандартного вигляду?
  1. 5x×x²   б) 7ab³   в) 2x²×y³

 

  1. Назвіть коефіцієнт і степінь одночлена:

а) 2a4y7x5  б)  -x   в) axyz.

Звернути увагу учнів на необхідність обґрунтувати відповіді.

 

VIII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

  • Завдання для всього класу

Підручник __________________________________

Дидактичні матеріали ________________________

  • Індивідуальне завдання (і)

Розв’яжіть рівняння:

 а)  x3×x4 = -1   б) -3x7×x3 = 3  в) 2x×x3 = 2.

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
До уроку
Одночлени
Додано
24 жовтня 2021
Переглядів
471
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку