Урок "Оригамі. Створення об'ємної фігурки снігура технікою оригамі"

Про матеріал
На даному уроці діти вчаться складати фігурку снігура в техніці оригамі; закріплюють прийоми складання паперу; розширюють знання про снігура; розвивають дрібну моторику рук, художню уяву, мислення, вчаться любити та берегти природу.
Перегляд файлу

Тема: Оригамі. Створення обємної  фігурки снігура в техніці оригамі

Мета: навчити виготовляти фігурку снігура в техніці оригамі; закріпити прийоми складання паперу; розширити знання учнів про снігура; розвивати моторику дрібних м’язів пальців; художню уяву, мову, мислення; виховувати акуратність, любов та бережливе ставлення до природи.

Обладнання: малюнки із зображенням різних видів птахів; плакат із зображенням гілки горобини; заготовки кольорового паперу червоного та чорного кольорів розміром 10*10 см.

Хід уроку

I. Організація учнів до уроку.

1)Перевірка робочих місць.

2)Вступне слово вчителя.

- Продзвенів уже дзвінок – починаємо урок! А урок наш сьогодні буде незвичайним, цікавим і пізнавальним. На уроці нам потрібні будуть:

голова – ми будемо думати,

очі – ми будемо дивитись,

вуха – слухатимемо,

губи – будемо відповідати та посміхатися,

руки – будемо творити!

II. Повідомлення теми і мети уроку.

 ( Стук у двері. Входить листоноша і приносить запрошення в гості)

Вчитель читає:       Вас, чудові мої друзі

                                 Ми запрошуємо в гості!

-Діти, ви щось зрозуміли? Ага, ось тут є продовження:

Звуться птахи ….( снігурі).

  • Перш, ніж піти в гості, ми повинні дізнатися про господарів.

( На дошці висить малюнок снігура)

III. Актуалізація опорних знань.

1) Розповідь вчителя.

-  Що ви знаєте про цих птахів?

-  Чи бачили снігурів у нашій місцевості?

Снігурі - красиві птахи. Червоногруді, тримаються невеликими зграйками по 7-10 птахів. Влітку вони живуть у найглухіших ялинових хащах. Там снігурі мостять собі гнізда, виводять та вигодовують пташенят. А взимку вони мандрують у пошуках їжі. Живляться різними ягодами, бруньками, насінням. Тож, коли настає зима, снігурі, що сидять на гілочках, схожі на червоні ліхтарики, якими прикрашають деревце.

-  Як називаються птахи, що залишились зимувати?

-  Давайте назвемо друзів снігура, відгадавши загадки.

2) Робота над загадками.

            1. Пташечка невеличка,

               В неї білі щічки.

               Сірі лапки, чорна шапка,

               Фартушок жовтенький,

               Голосок тоненький.

               Тож ця пташка невеличка

               Називається …..(синичка).

2.Бідовий хлопчина

В сірій сорочині

По дворах стрибає,

Крихти збирає. (Горобчик).

                                Та цей звук не від рук.

         Птаха дробом стовбур б’є,

         Лікарем для лісу є. (Дятел)

4.Дзьоб міцний і гарні крила

Чорний хвіст, жилетка сіра,

Чи присяде, чи летить,-

« Кар, кар, кар!»- усе кричить. (Ворона)

                     Вдень відпочиває,

                    Має круглі очі,

                    Бачить серед ночі. (Сова)

6.Стрекотуха білобока

Звуть усі її….(сорока)

-МОЛОДЦІ! Всі птахи – друзі людини, тому заслуговують на піклування та бережливе ставлення до себе. А як ми зможемо допомогти їм у важкий зимовий час?

-А ви не забули, куди ми з вами запрошені?

-Але з порожніми руками в гості не ходять, обов’язково потрібно подарувати подарунок.

-Що ми можемо подарувати?

-А я пропоную подарувати поробку снігура. Виконаємо її в техніці оригамі.

 -Що таке оригамі?

-Правильно, діти, це спосіб складання з паперу різноманітних поробок і зародився він у Японії майже тисячу років тому назад.

IV. Новий матеріал

1)Аналіз зразка:

-Що це? Яку форму має- плоску чи об’ємну? З якого матеріалу виготовлений? З яких частинок складається? (Голова, тулуб, крила, хвіст).

-З якої геометричної фігури будемо складати? (Квадрата)

2) Фізкультхвилинка

Сьогодні фізкультхвилинка пройде у японському стилі:

-Розведіть руки в сторони. Далі повторюйте за мною : Привіт, права рука! Привіт, ліва рука! (Зводимо руки разом, трохи схиляємо голову) Давайте працювати разом!

V. Практична робота

1) Інструктаж по ТБ при роботі з папером та ножицями.

2) Технологічна картка виготовлення виробу:

* складіть квадрат по діагоналі червоним боком всередину;

* перегорніть отриманий трикутник попалам і розігніть;

* розверніть вершиною вниз;

* зігніть верхній кут вверх, захватуючи одну частину паперу;

* розверніть фігуру, зігніть чорним боком вверх;

* на маленькому трикутничку ( голова) вигніть кут всередину так, щоб його було видно;

* з двох боків підніміть кути-крила і загніть;

* хвіст: зробити надрізи вздовж хвоста і загнути надрізи всередину, формуючи лапки;

* намалюйте очі з обох боків.

VI.  Виставка робіт та створення композиції ( на дошці висить плакат з гілочками калини, діти прикріпляють снігурів на плакат).

VII. Закріплення матеріалу.

- Сьогодні ми закінчили велику роботу. познайомилися з мистецтвом оригамі та киригамі. Що ж ми навчились робити? Які навички отримали?

-А де можна використати вміння складати папір в техніці оригамі? ( виготовити вітальні листівки, запрошення, подарунки)

VIII. Підсумок уроку.

  • Отже, подарунки ми виготовили, тож можемо йти в гості!

Снігурі на гілці, мов яскраві квіти.

Снігурі не хочуть в теплий край летіти.

Де морози люті, де сніги завзяті,

Снігурі лишились зиму зимувати.

Снігурі на гілці наче із картини,

Наче ті прикраси дивні новорічні,

Не бояться снігу і не мерзнуть в січні.

IX. Прибирання робочих місць.

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\detsad-248334-1415281832.jpgC:\Users\User\Desktop\detsad-248334-1415281586.jpg

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\detsad-248334-1415281942.jpgC:\Users\User\Desktop\detsad-248334-1415282156.jpg

 

 

 

  

 

 

C:\Users\User\Desktop\detsad-248334-1415286562.jpgC:\Users\User\Desktop\detsad-248334-1415285977.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Перець Олена Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Черкай Любов
Додано
12 лютого 2020
Переглядів
837
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку