Урок основ християнської етики в 1 класі "Неповторність кожної людини"

Про матеріал
Ця розробка допоможе вчителям у проведенні уроку основ християнської етики в 1 класі. В ній використано цікаві дидактичні ігри, руханки до теми уроку,вправи, завдання на робочих листках для учнів.
Перегляд файлу

Тема  Неповторність кожної людини

Мета :

     розширювати знання учнів про створення світу, ознайомити з історією створення перших людей, з тим, як Господь турбується про кожного з нас;

     розвивати вміння дякувати Богу за дар життя та дари Святого Духа;

     формувати соціальну та громадянську компетентності:дбайливе ставлення до свого здоров’я та здоров’я ближніх, повагу до кожної людини , вміння реалізувати своє покликання ;

     виховувати  любов до Бога та до ближніх.

     Матеріали для уроку: Біблія для дітей, мультфільм «Створення людини», силуетні малюнки із зображенням тварин.

Тип уроку: комбінований

План уроку

І. Вступ

    привітання

    бесіда про настрій учнів

ІІ. Повторення вивченого

    Повторення вивченого про створення світу.

    ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідмлення теми уроку

Хто чим славиться?

-соловейко-…(піснею),

-джерельце-…(водою),

-колосок – …(зерном),

-сонечко - …(ласкою і теплом),

- квітка -…(ніжним запахом).

Ну а чим же ти на землі прославишся? (Роздуми дітей)

Підсумкове слово вчителя, повідомлення теми уроку: сьогодні ми дізнаємось про себе багато цікавого.

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Гра «Відшукай мешканців»: на дошці намальований казковий будиночок, діти відгадують загадки і «поселяють в нього мешканців»

Влітку гуляє, а взимку спочиває.(Ведмідь)

У зеленому жакеті галасує в очереті. (Жаба)

Хоч не шию я ніколи , а голок завжди доволі. (Їжак)

 

  1. Бесіда з елементами вирішення проблемних завдань

-А тепер придивіться уважно до звірят, подумайте і скажіть. Чим схожі вони між собою. (У них є вуха, ніс, рот тощо).

-Подивіться в люстерко. Кого ви там бачите? (Себе)

-А чи є і в нас очі, вуха, рот?

- Для чого вони нам потрібні?

- І люди, і тварини мають багато спільного: всі ми народжуємося, ростемо, дихаємо, харчуємося. Але чим же людина відрізняється від інших живих істот?

-Давайте подумаємо, чи може хтось інший, крім людини, навчатися в школі, випікати смачні пиріжки, лікувати хворих, будувати будинки і, врешті грати у футбол? (Відповіді учнів)

- Отже, людина відрізняється від тварин тим, що Бог наділив її розумом, дав їй душу, щоб людина могла радіти, переживати, вміти бачити і робити добро. Це означає, що Господь створив людину за своїм образом і подобою: ми як і Бог можемо бути добрими, люблячими, можемо допомагати іншим, прощати…- це був шостий день творіння

  1. Читання з Біблії для дітей оповідання про створення людини. Перегляд мультфільму «Створення людини»
  2. Обговорення побаченого
  3. Поспівка – руханка

Маю два очка , ними світ бачу.

Маю дві ніжки, ними я скачу.

В голівці розум,щоб мудро жити,

В грудях серденько людей любити.

                                      Г. Добош

6. Виконання завдання на робочих листках: діти домальовують частини тіла людини, обговорюють їх важливість, дякують Богу,за дар мови, розуму, можливість рухатися, чути, бачити…; домальовують одяг дівчат та хлопців, поруч приклеюють свою фотографію.

Отже, кожен з нас є неповторним, особливим; кожен ,за допомогою органів чуття, може пізнавати світ, створений Богом, пізнавати велич Бога Творця.

 

V. Закріплення вивченого

Дидактична вправа «Коло цінності» :

    діти  стають в коло, вчитель бере клубок ниток, називає своє ім’я накручує нитку на палець і кидає клубок до когось з дітей. Той, хто отримав клубок, повторює так само. Невдовзі в колі утворюється сітка з ниток, яку діти повинні добре розтягнути.

    Говоримо, що ця сітка є гарна ,бо її тримає (називаємо імена дітей)

    Після цього вчитель каже кільком дітям опустити нитку з пальчика. Говоримо  про те, що сітка вже не така гарна. Чому? Тому, що її вже не тримає (називаємо імена дітей, які опустили нитку)

      Таким чином ,підводимо дітей до думки, що кожен з них дуже важливий і неповторний у своїй родині,класі,школі, у світі.(Опис гри використала з посібника Галини Добуш «Хочу пізнавати»,Львів «Свічадо» 2005, с.6)

VІ. Рефлексія

    Враження учнів від уроку: вправа «Мій смайлик»

    Слово вчителя

Це Господь так захотів, щоб (називаємо імена дітей) жили у світі, бо без вас світ був би не таким прекрасним,не було б таких чудових дівчаток і хлопчиків, не було б першого класу, не було б кому радіти Божим дарункам, опікуватися Божими створіннями, примножувати красу. Отож, кожен з нас один такий у цілому світі – єдиний , неповторний і важливий; і всі ми разом

І Ти , і я – ми  діти Божі,

Велика Божа родина ми всі.

Тож, будьмо добрі , усіх любімо,

Спасіння своє шукаймо у Христі.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Етика, 1 клас, Розробки уроків
Додано
16 січня
Переглядів
261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку