Урок основ здоров'я "ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ І ЗДОРОВ’Я".

Про матеріал

Мета: ознайомити учнів з основними поживними речовинами, навчити відрізняти корисну їжу від тієї, що може зашкодити здоров'ю; розвивати творчий потенціал учнів, активність на уроці; виховувати культуру здорового харчування.

Обладнання: підручники, зошити, картки "Корисна і некорисна їжа", упаковки їжі корисної та некорисної, кошик, схема "Вітаміни", схема «Склад їжі», смайли-таблички, ноутбук, відеофайли, ложка.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань з елементами тренінгу.

Перегляд файлу

Дата             Урок 6 клас 6

 

Тема:  ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ І ЗДОРОВ’Я.

 

Мета: ознайомити учнів з основними поживними речовинами, навчити відрізняти корисну їжу від тієї, що може зашкодити здоров’ю; розвивати творчий потенціал учнів, активність на уроці; виховувати культуру здорового харчування.

 

Обладнання: підручники, зошити, картки "Корисна і некорисна їжа", упаковки їжі корисної та некорисної, кошик, схема "Вітаміни", схема «Склад їжі», смайли-таблички, ноутбук, відеофайли, ложка.

 

Тип уроку: урок засвоєння нових знань з елементами тренінгу.

 

ХІД УРОКУ:

 І.  ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

  • Привітання "Добрий день! Доброго здоров'я".

 

  • Налаштування на позитивний настрій. Гра "Смайли" (останній смайл їсть).

 

 ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

  • Вступне слово вчителя.

 У 3-5 класах ми знайомилися з пірамідою потреб. Хто пам’ятає, які потреби передусім має задовольняти людина? (Діти називають їх, учитель акцентує на потребі у харчуванні).

 Наголосити: їжа впливає на фізичне, психологічне і соціальне благополуччя кожної окремої людини і на стан здоров’я цілих народів.

 

 ІІІ.  МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.

  • Вправа «Знайомство».

Найбільше я люблю їсти… (закінчити речення, передати ложку іншому учневі).

Обговорити, як діти розуміють відомий вислів Поля Брегга: «Ми — те, що ми їмо».

 

 ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

  • Вправа "Незакінчене речення". 

 "Ми їмо, щоб…" Наведіть  причини,  з  яких  людям  необхідно  їсти (щоб  втамувати  голод,  нормально  розвиватися,  отримати задоволення,  заряд  енергії,  підтримати  компанію, поспілкуватися,  зігрітися,  вилікуватися...).

 

  • Вправа "Показуха".

 Покажіть та назвіть свої фізичні відчуття, емоції, здатність  до  навчання  та  іншої  праці, коли  ви:

  • страшенно голодні;
  • з’їли надто багато;   картинки
  • смачно і в міру поїли.

 

  • Складання на дошці схеми "Складові їжі".

Пригадаємо, з чого складається їжа?

 

 

  • Робота за підручником (с. 32-34).  Читання ланцюжком. Обговорення схем.
    1. Харчування і здоров'я.
    2. Вода і поживні речовини.
    3. Поживність і калорійність продуктів харчування.
    4. Особливості харчування підлітків.

 

 Обговорення. Учні по черзі називають одну страву калорійну і не надто поживну, та одну — не калорійну, але поживну.

 

  • Вправа «Континуум».

 Мета: оцінка ставлення учнів до здорового харчування.  

 Проведіть у класній кімнаті умовну лінію. На одному кінці лінії стають ті, кому подобаються натуральні продукти, а на другому - ті, хто надає перевагу продуктам з консервантами, барвниками, ароматизаторами. Решта обирають місця ближче до того чи того краю. Бажаючі можуть висловитися, чому вони обрали саме таке місце.

 

  • Фізкультхвилинка "Федір фрукти полюбляє".

 

 V.  ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ УЧНІВ.

  • Гра "Корисно-некорисно".

 Учитель демонструє картку зі стравою, а учні плескають у долоні, якщо вона належить до корисних, і заперечливо хитають головою, якщо її треба вживати зрідка.

 

 

  • Гра "Покупець" (учням необхідно із запропонованих продуктів харчування вибрати тільки корисні, свій вибір прокоментувати та скласти їх у кошик).

Набір продуктів: чіпси, газований напій, снікерс, сир, морква, яблуко, геркулес, майонез, кетчуп, часник, цибуля, банан, перець, сухарики, макарони, капуста.

 

  • Перегляд відео "7 корисних напоїв", "5 найнебезпечніших продуктів".

 

 VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

 Опрацювати § 6. Скласти корисне меню на день (письмово у зошиті).

 

  • Релаксація. Вправа «Улюблена страва мого дитинства».

 Закрийте очі. Пригадайте улюблені страви вашого дитинства. Намагайтеся уявити смак цих страв, запах, зовнішній вигляд. Хто для вас їх готував? Чи є вони для вас такими ж привабливими і бажаними, як кілька років тому? Чи хотіли б ви поділитися рецептом своїх улюблених страв?

Заслуховування кількох рецептів.

 

  • Підсумки.

 Від  харчування  залежить  фізичне,  психологічне  і  соціальне благополуччя  людини.

 Щоб  рости,  розвиватися,  добре  вчитись  і  почуватися  здоровим,  ти  потребуєш  продуктів,  які  забезпечують  організм вуглеводами,  білками,  жирами,  вітамінами  і  мінеральними речовинами.

 Спортивні  тренування  та  інші  фізичні  навантаження  передбачають  підвищення  калорійності  харчового  раціону  та  вживання  більшої  кількості  води.

 

 То ж візьмемо девіз життя: «Перш ніж за стіл мені сісти я подумаю, що краще їсти» (проголосити разом).

1

 

 

Перегляд файлу

Ми — те, що ми їмо.


Перш ніж за стіл мені сісти я подумаю, що краще їсти!

Перегляд файлу



 

http://sovetclub.ru/tim/ddf3c3f8d808eec3f31c9a7b4cf4d1b8.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://ctvm.kz/media/IS0pJpiHTJ/16%20%D0%B6%D0%B8%D1%80%D1%8B,%20%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD,%20%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE%202.jpghttp://ctvm.kz/media/IS0pJpiHTJ/16%20%D0%B6%D0%B8%D1%80%D1%8B,%20%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD,%20%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE%202.jpghttp://ctvm.kz/media/IS0pJpiHTJ/16%20%D0%B6%D0%B8%D1%80%D1%8B,%20%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD,%20%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE%202.jpg

2.jpg
20130219144948.jpg
emotional-eating-520x346.jpg
yak-ne-yisti-pslya-1800_982.jpeg
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Невмержицька Олена
    Дякую за цікавий матеріал.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
20 жовтня 2018
Переглядів
9445
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку