Урок основ здоров'я "ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ І ЗДОРОВ’Я".

Про матеріал

Мета: ознайомити учнів з основними поживними речовинами, навчити відрізняти корисну їжу від тієї, що може зашкодити здоров'ю; розвивати творчий потенціал учнів, активність на уроці; виховувати культуру здорового харчування.

Обладнання: підручники, зошити, картки "Корисна і некорисна їжа", упаковки їжі корисної та некорисної, кошик, схема "Вітаміни", схема «Склад їжі», смайли-таблички, ноутбук, відеофайли, ложка.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань з елементами тренінгу.

Перегляд файлу

Дата             Урок 6 клас 6

 

Тема:  ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ І ЗДОРОВ’Я.

 

Мета: ознайомити учнів з основними поживними речовинами, навчити відрізняти корисну їжу від тієї, що може зашкодити здоров’ю; розвивати творчий потенціал учнів, активність на уроці; виховувати культуру здорового харчування.

 

Обладнання: підручники, зошити, картки "Корисна і некорисна їжа", упаковки їжі корисної та некорисної, кошик, схема "Вітаміни", схема «Склад їжі», смайли-таблички, ноутбук, відеофайли, ложка.

 

Тип уроку: урок засвоєння нових знань з елементами тренінгу.

 

ХІД УРОКУ:

 І.  ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

  • Привітання "Добрий день! Доброго здоров'я".

 

  • Налаштування на позитивний настрій. Гра "Смайли" (останній смайл їсть).

 

 ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

  • Вступне слово вчителя.

 У 3-5 класах ми знайомилися з пірамідою потреб. Хто пам’ятає, які потреби передусім має задовольняти людина? (Діти називають їх, учитель акцентує на потребі у харчуванні).

 Наголосити: їжа впливає на фізичне, психологічне і соціальне благополуччя кожної окремої людини і на стан здоров’я цілих народів.

 

 ІІІ.  МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.

  • Вправа «Знайомство».

Найбільше я люблю їсти… (закінчити речення, передати ложку іншому учневі).

Обговорити, як діти розуміють відомий вислів Поля Брегга: «Ми — те, що ми їмо».

 

 ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

  • Вправа "Незакінчене речення". 

 "Ми їмо, щоб…" Наведіть  причини,  з  яких  людям  необхідно  їсти (щоб  втамувати  голод,  нормально  розвиватися,  отримати задоволення,  заряд  енергії,  підтримати  компанію, поспілкуватися,  зігрітися,  вилікуватися...).

 

  • Вправа "Показуха".

 Покажіть та назвіть свої фізичні відчуття, емоції, здатність  до  навчання  та  іншої  праці, коли  ви:

  • страшенно голодні;
  • з’їли надто багато;   картинки
  • смачно і в міру поїли.

 

  • Складання на дошці схеми "Складові їжі".

Пригадаємо, з чого складається їжа?

 

 

  • Робота за підручником (с. 32-34).  Читання ланцюжком. Обговорення схем.
    1. Харчування і здоров'я.
    2. Вода і поживні речовини.
    3. Поживність і калорійність продуктів харчування.
    4. Особливості харчування підлітків.

 

 Обговорення. Учні по черзі називають одну страву калорійну і не надто поживну, та одну — не калорійну, але поживну.

 

  • Вправа «Континуум».

 Мета: оцінка ставлення учнів до здорового харчування.  

 Проведіть у класній кімнаті умовну лінію. На одному кінці лінії стають ті, кому подобаються натуральні продукти, а на другому - ті, хто надає перевагу продуктам з консервантами, барвниками, ароматизаторами. Решта обирають місця ближче до того чи того краю. Бажаючі можуть висловитися, чому вони обрали саме таке місце.

 

  • Фізкультхвилинка "Федір фрукти полюбляє".

 

 V.  ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ УЧНІВ.

  • Гра "Корисно-некорисно".

 Учитель демонструє картку зі стравою, а учні плескають у долоні, якщо вона належить до корисних, і заперечливо хитають головою, якщо її треба вживати зрідка.

 

 

  • Гра "Покупець" (учням необхідно із запропонованих продуктів харчування вибрати тільки корисні, свій вибір прокоментувати та скласти їх у кошик).

Набір продуктів: чіпси, газований напій, снікерс, сир, морква, яблуко, геркулес, майонез, кетчуп, часник, цибуля, банан, перець, сухарики, макарони, капуста.

 

  • Перегляд відео "7 корисних напоїв", "5 найнебезпечніших продуктів".

 

 VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

 Опрацювати § 6. Скласти корисне меню на день (письмово у зошиті).

 

  • Релаксація. Вправа «Улюблена страва мого дитинства».

 Закрийте очі. Пригадайте улюблені страви вашого дитинства. Намагайтеся уявити смак цих страв, запах, зовнішній вигляд. Хто для вас їх готував? Чи є вони для вас такими ж привабливими і бажаними, як кілька років тому? Чи хотіли б ви поділитися рецептом своїх улюблених страв?

Заслуховування кількох рецептів.

 

  • Підсумки.

 Від  харчування  залежить  фізичне,  психологічне  і  соціальне благополуччя  людини.

 Щоб  рости,  розвиватися,  добре  вчитись  і  почуватися  здоровим,  ти  потребуєш  продуктів,  які  забезпечують  організм вуглеводами,  білками,  жирами,  вітамінами  і  мінеральними речовинами.

 Спортивні  тренування  та  інші  фізичні  навантаження  передбачають  підвищення  калорійності  харчового  раціону  та  вживання  більшої  кількості  води.

 

 То ж візьмемо девіз життя: «Перш ніж за стіл мені сісти я подумаю, що краще їсти» (проголосити разом).

1

 

 

Перегляд файлу

Ми — те, що ми їмо.


Перш ніж за стіл мені сісти я подумаю, що краще їсти!

Перегляд файлу



 

http://sovetclub.ru/tim/ddf3c3f8d808eec3f31c9a7b4cf4d1b8.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://ctvm.kz/media/IS0pJpiHTJ/16%20%D0%B6%D0%B8%D1%80%D1%8B,%20%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD,%20%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE%202.jpghttp://ctvm.kz/media/IS0pJpiHTJ/16%20%D0%B6%D0%B8%D1%80%D1%8B,%20%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD,%20%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE%202.jpghttp://ctvm.kz/media/IS0pJpiHTJ/16%20%D0%B6%D0%B8%D1%80%D1%8B,%20%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD,%20%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE%202.jpg

2.jpg
20130219144948.jpg
emotional-eating-520x346.jpg
yak-ne-yisti-pslya-1800_982.jpeg
zip
Додано
20 жовтня 2018
Переглядів
1231
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку