Урок Основ здоров’я "Як зберегти здоров’я взимку."

Про матеріал

Урок мислення серед природи - урок квест розроблений із включенням ігрових форм, проблемних ситуацій, елементів змагань, що стимулює учнів до використання набутих знань у повсякденному житті. Розробка містить яскраву, цікаву презентацію, що допоможе учням засвоїти тему "Як зберегти здоров'я взимку".

Перегляд файлу

Основи здоров’я

Тема. Як зберегти здоров’я взимку.

Мета:

формування предметних компетентностей: допомогти дітям пригадати правила безпечної поведінки взимку; створити умови для збагачення індивідуального досвіду вести здоровий спосіб життя; розвивати зв’язне мовлення, образне мислення.

формування  ключових компетентностей:

 уміння вчитися: розвивати вміння досліджувати, робити самостійно висновки, узагальнювати, формувати бажання вчитися;

соціальну: розвивати вміння працювати в парах, в групі, викликати бажання спільно діяти;

здоров’язбережувальна: формувати вміння застосовувати знання для збереження здоров’я;

загальнокультурну: виховувати любов до природи, бажання робити добро, переконання вести здоровий спосіб життя.

Тип уроку: урок мислення на природі, урок-квест.

Хід уроку

  1. Організація класу. Створення позитивного емоційного настрою на урок.

Треба всім нам привітатись:

Добрий день!

Дружно весело сказати:

Добрий день!

Вліво – вправо повернемось,

Туди – сюди усміхнемось.

Всіх людей ми привітаєм:

І здоров’я побажаєм.

 Вправа «Сніжинка» (діти передають сніжинку, вітаються, роблять компліменти).

 

  1. Оголошення теми і мети уроку.

На дошці записані слова: сніг, ліки, лижі, лід, спорт.

Якщо здогадаєтесь про що буде йти мова на уроці, то отримаєте завдання на урок.

  • Я думаю, що мова буде йти про зиму, здоров’я;
  • Про те, як не захворіти.
  1. Мотивація навчальної діяльності.

Стук у двері. Принесли телеграму.

«Друзі, допоможіть!

Лютий лютує, мороз щипає за носа, лід на річках, ожеледиця. Як нам врятуватись від зими та здоров’я зберегти!»

  • Чи згодні допомогти?

Але для цього нам потрібно виконати багато завдань. Щоб з ними справитись, потрібно уміти досліджувати, робити висновки, бути уважним, спостережливим, пригадати всі правила безпеки взимку.

  • Готові?
  • Так.

Будь кмітливим – не  зівай.

В мандрівку готовий – руку давай.

  • Що ви очікуєте від мандрівки? 
  • Щоб було цікаво;
  • допомогти малятам не боятись зими;
  • скласти пам’ятку-підказку;
  • пригадати всі правила безпеки взимку і цікаво розповісти малятам;
  • переконати дітей, що правила не тільки треба знати, а потрібно обов’язково дотримуватись їх.
  1. Актуалізація опорних знань.

Зима хоче допомогти вам і передала підказки.

1 підказка

Відгадайте загадку:

Текла, текла і під скло лягла. (Річка)

Йдемо до річки. Як вона нам допоможе?

  • На річці можна кататись на ковзанах;
  • Треба пригадати правила безпеки на льоду.
  • Перевірити міцність льоду.

2 підказка

Вірш «Мороз»

Кажуть, що мороз сердитий.

Тільки це неправда, діти.

                      Є. Саталкіна

- Що потрібно робити, щоб мороз не нашкодив здоров’ю?

- Як допомогти при обмороженні?

3 підказка

У торбині зерно, крихти хліба, кусок несолоного сала.

- Це корм для пташок. Підемо до годівниці.

- Але як це допоможе нам зберегти здоров’я?

  • Прогулянки на свіжому повітрі – корисні для здоров’я.
  • Робити добро – це радість, хороший настрій.
  • Влітку птахи будуть нас веселити своїми піснями.

4 підказка

Написані слова: будівельник, річка, дерева, хатка.

  •  Хто це може бути?
  • Це бобри.

Про що хочуть розповісти нам бобри?

  • Потрібно побільше гуляти серед природи.
  • Спостерігати за природою.
  • Милуватись нею.

 

5 підказка

Малюнки: лижі, сани, ковзани.

  • Що хочуть сказати ці предмети?
  • Корисно кататись на лижах, ковзанах, санах.
  • Треба займатись зимовими видами спорту.
  • Не можна кататись на вулиці.
  • Щоб кататись на ковзанах треба перевірити міцність льоду.

6 підказка

Прислів’я «Без верби і калини – нема України».

  • Що хоче підказати прислів’я?
  • Калина лікує від застуди.
  • Чай з ягід калини зміцнить імунітет.
  • У ягодах багато вітамінів.
  1. Закріплення вивченого.

Ми використали всі підказки. Чи зможемо виконати просьбу малят? Як це краще зробити? Які у вас ідеї?

  • Приготувати презентацію.
  • Зробити фото.
  • Записати правила, біля них вставити фото.
  • Розказати правила і зняти відео.
  • Виготовити пам’ятку.

Робота в групах. Гра «Будь кмітливим»

Будь кмітливим не – зівай.

Пам’ятку склади – руку давай.

1 група Правила поведінки на льоду

2 група Вітаміни

3 група Зимові розваги

  1. Підсумок уроку. Рефлексія

Вправа «Радість»

  • Чи справдились ваші очікування?
  • Що найбільше сподобалось?
  • Який у вас настрій?
  • Як можна показати свою радість?

Поділіться своєю радістю з іншими, недарма кажуть, що розділена радість – вдвоє більша радість.

Діти ловлять уявну сніжинку і здмухують її з долонь, щоб вона полетіла і розповідають про свої враження від уроку.

Вірш Н. Забіли  «Випав сніг»

Ставаймо  на лижі,

Сідаймо в санчата,

Берім ковзани ,

Щоб здоровими стати!

Хай щоки щипає

Мороз жартома.

Хороша погода!

Весела зима!

Заходить зима.

Дорогі діти! Я дуже рада, що ви скористалися моїми підказками. Також мені сподобались ваші ідеї, як допомогти малятам! Але мені пора з вами прощатись. До побачення. До нових зустрічей! Будьте здорові!

Оцінювання роботи учнів

Діти ви дуже плідно попрацювали. Я вдячна вам, вашим батькам за співпрацю. Тематичний день добігає кінця. На згадку про цей день малята отримають від вас пам’ятку «Як зберегти здоров’я взимку».

Продзвенить дзвінок,

закінчився наш урок.

Та скажу вам у кінці,

Що у нашім класі,

Діти просто «Молодці!»

Бажаю вам успіхів!

Дякую за співпрацю!

 

docx
Додано
20 березня 2018
Переглядів
7493
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку