Урок "Ознайомлення учнів із дією множення. Знак множення. Розв язування задач.

Про матеріал
Розробка уроку математики в 2 класі. Тема: Ознайомлення учнів із дією множення. Знак множення. Розв язування задач. На уроці діти отримують поняття про дію множення, як суму однакових доданків, закріплюють обчислювальні прийоми додавання і віднімання, вміння розв'язувати задачі, вчаться розв`язувати проблемні ситуації, що виникають у житті та перевіряють правильність розв`язання, лічать об`єкти. позначають результат лічби числом.
Перегляд файлу

Тема: Ознайомлення учнів із дією множення. Знак множення. Розв язування задач.

Мета: дати учням поняття про множення, як суму однакових доданків, закріпити обчислювальні прийоми додавання і віднімання, вміння розв'язувати задачі, розвивати логічне мислення, увагу,виховувати акуратність, дисциплінованість, любов до математики.

1 ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА

Вже дзвінок нам дав сигнал

Працювати час настав

Ось і ти часу не гай

Працювати починай

-Привітайтеся до гостей

-Кому дозволимо сісти першими?

-Правильно, спочатку краса , а потім сила.

Покажіть з яким настроєм прийшли сьогодні на урок.

Сьогодні у нас незвичайний урок

У казку ми зробимо ще один крок

У казку де живе чарівний, добрий,

Такий рум'яний, круглий…(Колобок)

Отже, вирушаємо в дорогу,часу в нас небагато, а для того, щоб дізнатися хто з вас подорожуватиме разом з Колобком потрібно правильно  виконати завдання.

Кожен  ряд отримує листок з прикладами. Один учень розв'язує один приклад і передає листок далі ланцюжком .Який ряд впорається за 2 хв., той і подорожуватиме сьогодні з Колобком

. Молодці, всі  встигли, правильно виконали завдання, отже дружно вирушаємо в подорож разом з Колобком

 .Але  для початку, як справжні мандрівники ми повинні записати дату, коли ми почали свою подорож і де . Сіли  рівненько і записали  Сьоме грудня, класна робота.

КАЛІГРАФІЧНА ХВИЛИНКА

Колобок теж дуже хоче записати дату,коли він розпочав свою подорож, так хоче, що аж закотився на каліграфічну галявину. Яку цифру йому  потрібно навчитися писати?

Зніміть зайві і залиште потрібну.

Сідаємо  рівненько,беремо правильно ручку  та покажемо Колобкові як же правильно писати цю цифру.

Поки діти пишуть. Цифра 7 дуже пов'язана з сьогоднішнім днем.7грудня в Україні відзначають свято Катерини. А чи пов'язана цифра 7 з нашою казкою. Порахуйте скільки  персонажів у казці про Колобка?

ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ,

Сьогодні на уроці ми будемо подорожувати разом з казковими героями,  розв'язуватимемо приклади, задачі, а ще вивчимо нову математичну дію, дію множення.

Чого очікуємо від уроку сьогодні?Мікрофон.

Побачимо чи здійсняться ваші очікування.

-Кого першого зустрів на своєму шляху Колобок? (Зайчика)

-Колобок, Колобок, я тебе  з'їм.

Не їж мене, я не звичайний колобок, а математичний. В моїй голові повно математичних законів, правил, хочеш я тобі розкажу?

-А ну ж, розкажи!

- Дітки, допоможіть мені, бо поки котився в голові все переплуталося,перемішалося, врятуйте мене!.

Мозковий штурм

- Кого  наступного зустрів на своєму шляху Колобок? (вовчика)

- Колобок, Колобок, я тебе з'їм.

- не Їж мене я не звичайний Колобок , а математичний..

_добре не з'їм, але якщо ти виконаєш завдання,які мені задали додому у лісовій школі

Добре, Дітки, допоможете?

У Розкидайка під ліжком 4 пари черевиків. Скільки черевиків у Розкидайка?

По скільки черевиків будемо додавати?

2+2+2+2=8

Скільки разів по 2 додали?

Порахувати скільки лап у всіх звірів із казки Колобок.

-По скільки лап будемо додавати?

4+4+4+4=16

-Порахувати скільки  діток сидить по 2  на середньому ряді.

Скільки разів по 2 додали?

2+2+2+2+2=10

Чи можна сказати Що ми  додавали однакові доданки?

А чи зручно записувати такі великі приклади?

Наступне завдання які задали Вовчику в лісовій школі-зробити меншими приклади на додавання однакових доданків.

Ці приклади можна зробити значно меншими, для цього ми  запросили на урок спеціальну гостю.

Я, дія множення і прийшла до вас,щоб полегшити запис виразів на додавання однакових доданків.

Яка дія прийша?

Давайте разом скажемо «множення»

 ДОДАВАННЯ ОДНАКОВИХ ДОДАНКІВ НАЗИВАЮТЬ МНОЖЕННЯМ

Позначається дія множення крапочкою.

Зараз ми з вами станемо чарівниками і  почнемо перетворювати приклади на додавання однакових доданків на приклади на множення.

Який однаковий доданок у першому прикладі? 2

-Скільки разів додали цифру 2?

-Отже можемо записати 2×4=8

Робота з правилом на ст..66, №405,406

Фізкультхвилинка

Колобочок наш котиться далі лісовою стежинкою. Встанемо подивимося куди він покотився підемо за Колобочком

Ми лісочком йшли, йшли

Грибочок знайшли,

Нагнулись, поклали і далі пішли(горішок, малинку,Ведмедя )

Знайшли,сіли,затихли,і ручку взяли.

ВЕДМІДЬ

Щастя котиться до мене,

Вовчик правду говорив

В нього ж тільки голова,

А розумна ж он яка!

Колобочку, поможи, цю задачу розв'яжи!

Їсти я тебе не стану,

Може ще й в пригоді стану

№407,409.

Колобок  допоміг ведмедику із  задачами. Кого ж наступного повинен зустріти на своєму шляху Колобок?

Лисичка

-Колобок , Колобок, я тебе з'їм.

-Не  їж мене я не звичайний Колобок, а математичний!

 

ЛИСИЧКА

-Колобок? Математичний?

Ой! Ой! Ой! І не пшеничний?

Приклади у голові?

Ой, розказуйте мені!

Зараз приклади оті ,

Похрумтять у животі!

Колобок

  • Не їж мене, я тобі у пригоді стану!
  • Добре, не  з'їм, Якщо діти виконають завдання аж у 3 конвертах!
  • (Робота в групах)
  • У кожному конверті знаходяться цифри (3,3,3,3,3. +,+,+,+,=,=,*, 15,15,3,5) Кожному ряду потрібно з цих цифр скласти по 2 приклади з однаковою відповіддю. Можна всім дітям одного ряду підійти до перших парт.
  • Молодці, сьогодні ми  врятували Колобка, його ніхто не з'їв. Давайте подбаємо про безпеку Колобка і надалі. У Колобка є власне подвір'я,яке має форму квадрата. Щоб туди не заходили звірі його треба огородити. Колобок знає, що одна сторона
  • Його квадратного подвір'я дорівнює 6м. Скільки метрів огорожі потрібно придбати Колобкові, щоб огородити все подвір'я?
  • Що ми знаємо про квадрат? (всі сторони рівні)
  • Як математичною мовою записати ці розрахунки?
  • Р=6+6+6+6=24
  • Чи можна їх замінити прикладом на множення?

Молодці ми добре подбали про безпеку Колобка на сьогоднішньому уроці.

ПІДСУМОК УРОКУ

  • Що нового дізналися?
  • Що ще робили?
  • Чи справдились ваші очікування?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Я теж очікую, що вдома ви добре справитеся з домашнім завданням

В номері 410 потрібно знайти і виправити помилки. В номері411 потрібно скласти до задачі приклад на додавання, а потім замінити його прикладом на множення, Або розв'язати задачу 2 способами.. Запишіть у щоденник.

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 жовтня 2022
Переглядів
578
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку