Бахмутська загальноосвітня школа № 5
І-ІІІ ступенів з профільним навчаннямБахмутської міської ради
Розробка уроку з математики. 1 клас.
Тема. Ознайомлення з числом і цифрою 7. Порівняння чисел у межах 7.
Учитель початкових класів
Н.В.Жирова
М.Бахмут
Тема: Ознайомлення з числом і цифрою 7. Порівняння чисел у межах 7.
Мета:- ознайомити учнів з числом і цифрою 7; пояснити утворення числа та цифрі 7 додаванням до попереднього числа в порівняннях у межах 7; закріпити вміння складати приклади;
-розвивати пам’ять;
-виховувати інтерес до навчання;
-формувати комунікативну компетентність.
Хід уроку
І.Організаційний момент.
Учні: «Я – учень.
Я все розумію.
Я все буду знати.»
Учитель: «Всі сідайте, діти, тихо
Домовляємось – не шуміти.
Спочатку сядуть дівчатка,
А за ними і хлоп’ятка.»
- Сьогодні у нас незвичайний урок.
У світ математики зробимо крок.
На уроці треба міркувати, рахувати, один одному допомагати.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1.Віршик «В парках і садочках падають листочки…»
На дошці хмарки, на краплинах завдання
- порахувати, скільки краплинок
- назвати числа від 1 – 6, 6-1
- порахувати предмети і показати цифру
- назвати число, яке передує числу 2,3,4,5,6
- назвати сусідів числа 25,3,4,5
- склад числа 6.
2. Каліграфічна хвилинка.
- Пригадати кількість краплинок. Прописуємо цифру 6.
«Зошит свій я відкриваю
І під нахилом кладу.
І від вас не потаю.
Ручку я ось так тримаю,
Сяду рівно, не зігнусь.
Буду я писати вправно,
До роботи я берусь».
Фізхвілинка
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Загадки
«Дуже схожа на косу та косить вона не може.
Хто її не хоче вчити – хай іде траву косити.» (7)
«Дощ пройшов, через ставок перекинувся місток.
Кольорів у ньому сім – він подобається всім» (Веселка)
І\/. Вивчення нового матеріалу.
1. Усний рахунок.
- Доки ми писали, відгадували загадки, краплинки промочили землю і проросли грибочки
( До шапочки знайти ніжку.)
-Рахуємо. (7)
- Який грибочок зайвий? (мухомор)
- Чому? (ядовитий)
- Чи будемо вживати? (Ні)
- Знищувати? (Ні)
Яке число нам зустрілося? Як утворилося ( 6+1=7). Читаємо разом.
2. Робота в парах. Один учень бере 6 кружечків, а другий 1.
3. Вірш про цифру 7.
\/. Досліднецька робота. Досліджуємо, прописуємо цифру 7.
Фізхвилинка
\/І. Закріплення матеріалу.
1.Подарунок від Осені.
- Осінь пригостила нас яблуками. Вона подарувала 6 яблук. Скільки треба додати, щоб отримати 7.(Складаємо приклад 6+1=7)
2. Робота з підручником с.29
3. Зупинка – цікавинка. Пригадати, де ми зустрічаємо 7. (Сім днів у тижні, сім кольорів у веселці …)
\/ІІ. Підсумок уроку. Рефлексія. Закінчи речення.(Мікрофон)
Сьогодні на уроці вчився….
Найбільше мені сподобалось…
Складним було…
Хочу навчитися краще…