Урок. "Ознайомлення з числом і цифрою 7. Порівняння чисел у межах 7.

Про матеріал
План-конспект уроку, мета якого ознайомити учнів з числом і цифрою 7; пояснити утворення числа та цифрі 7 додаванням до попереднього числа в порівняннях у межах 7; закріпити вміння складати приклади; -розвивати пам’ять; -виховувати інтерес до навчання; -формувати комунікативну компетентність
Перегляд файлу

Бахмутська загальноосвітня школа № 5

 І-ІІІ ступенів з профільним навчаннямБахмутської міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку з математики. 1 клас.

 Тема. Ознайомлення з числом і цифрою 7.                                                                          Порівняння чисел у межах 7.

 

 

 

Учитель початкових класів

Н.В.Жирова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М.Бахмут

 

 

 

 

 

Тема: Ознайомлення з числом і цифрою 7. Порівняння чисел у межах 7.

Мета:- ознайомити учнів з числом і цифрою 7; пояснити утворення числа та цифрі 7 додаванням до попереднього числа в порівняннях у межах 7; закріпити вміння складати  приклади;

-розвивати пам’ять;

-виховувати інтерес до навчання;

-формувати комунікативну компетентність.

Хід уроку

І.Організаційний момент.

Учні: «Я – учень.

            Я все розумію.

            Я все буду знати.»

Учитель: «Всі сідайте, діти, тихо

                 Домовляємось – не шуміти.

                 Спочатку сядуть дівчатка,

                 А за ними і хлоп’ятка.»

- Сьогодні у нас незвичайний урок.

У світ математики зробимо крок.

На уроці треба міркувати, рахувати, один одному допомагати.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1.Віршик «В парках і садочках падають листочки…»

На дошці хмарки, на краплинах завдання

- порахувати, скільки краплинок

- назвати числа від 1 – 6, 6-1

- порахувати предмети і показати цифру

- назвати число, яке передує числу 2,3,4,5,6

- назвати сусідів числа 25,3,4,5

- склад числа 6.

2. Каліграфічна хвилинка.

- Пригадати кількість краплинок. Прописуємо цифру 6.

«Зошит свій я відкриваю

І під нахилом кладу.

І від вас не потаю.

Ручку я ось так тримаю,

Сяду рівно, не зігнусь.

Буду я писати вправно,

До роботи я берусь».

 

Фізхвілинка

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Загадки

«Дуже схожа на косу та косить вона не може.

Хто її не хоче вчити – хай іде траву косити.» (7)

 

«Дощ пройшов, через ставок перекинувся місток.

Кольорів у ньому сім – він подобається всім» (Веселка)    

 

І\/. Вивчення нового матеріалу.

1. Усний рахунок.

- Доки ми писали,  відгадували загадки, краплинки промочили землю і проросли грибочки

( До шапочки знайти ніжку.)

-Рахуємо. (7)

- Який  грибочок зайвий? (мухомор)

- Чому? (ядовитий)

- Чи будемо вживати? (Ні)

- Знищувати? (Ні)

Яке число нам зустрілося? Як утворилося ( 6+1=7). Читаємо разом.

2. Робота в парах. Один учень бере 6 кружечків, а другий 1.

3. Вірш про цифру 7.

\/.  Досліднецька робота. Досліджуємо,  прописуємо цифру 7.

 

Фізхвилинка

 

\/І. Закріплення матеріалу.

1.Подарунок від Осені.

- Осінь пригостила нас яблуками. Вона подарувала 6 яблук. Скільки треба додати,  щоб отримати 7.(Складаємо приклад  6+1=7)

2. Робота з підручником с.29

3. Зупинка – цікавинка. Пригадати, де ми  зустрічаємо 7. (Сім днів у тижні, сім кольорів у веселці …)

\/ІІ. Підсумок уроку. Рефлексія. Закінчи речення.(Мікрофон)

Сьогодні на уроці вчився….

Найбільше мені сподобалось…

Складним було…

Хочу навчитися краще…

 

doc
Додав(-ла)
Жирова Наталя
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
18 червня 2019
Переглядів
2119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку