Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні.

Про матеріал
Познайомити учнів з переставною властивістю додавання, вчити свідомо використовувати її під час розв’язання виразів та задач, довести до свідомості дітей, що скільки б доданків у виразі не було, їх можна додавати в будь – якому порядку, удосконалювати навички розв’язувати задачі, продовжити роботу над засвоєнням вивчених таблиць додавання та відніманняу межах 100.
Перегляд файлу

Тема уроку. Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Слайд 1

Мета: формувати обчислювальні навички додавання і віднімання на основі десяткового складу числа, навчитися додавати до круглого числа окремих одиниць; виконувати додавання на основі десяткового складу числа;  застосовувати  набуті знання у житті; розв’язувати задачі; закріплювати правила знаходження невідомого доданка  ; розвивати логічне мислення учнів шляхом підбору пропущених чисел .

Хід уроку

І. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНО -ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Подивилися на мене Слайд 1

Сьогодні  ми будемо вдосконалювати набуті вміння і намагатимемося швидко і правильно виконувати обчислення.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І СПОСОБІВ ДІЇ

1Розвʾяжіть ланцюжок Слайд 2

До нас сьогодні  в гості завітала  Краплина  яка просить у нас допомогти їй знайти веселку, та для цього нам треба  виконати  завдання  і продовжити послідовність .   

2. Геометрична хвилинка.

перша сходинка-назва геометричної фігури;

друга-визначити ознаку;

третя-продовжити послідовність;

3. Усний рахунок. Слайд 3

Слайд 4

 

ІІІ. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК

1. Закріплення способу творення чисел першої сотні та десяткового складу чисел першої сотні

Практична робота з математичними матеріалами «Кружки-намистинки». Утворіть за допомогою намистин і низок число 34 (79...).

Скільки в цьому числі десятків? одиниць?

Покажіть намистинки, що ілюструють десятки;

Покажіть намистинки,що ілюструють одиниці;

       Як утворити це число з кількох десятків та кількох одиниць?Складіть приклад. Як з цього числа одержати попереднє число? Складіть приклад.

Як з цього числа одержати наступне число?Складіть приклад

Яке це число?Якими цифрами воно записується?Що означає цифра на першому місці зліва?на другому місці?

Фізкульхвилинка

2.Закріплення взаємозв’язку арифметичних дій додавання

Завдання 3(підручник, с.121).  Виконується колективно.Слайд 5

Давайте згадамо як називаються числа при додавані

10 +5          70+8

30+5           50+4

Слайд 6

3. Формування обчислювальної навички додавання і віднімання чисел на підставі десяткового складу        Дошка

Завдання  № 4 (підручник, с. 121) - виконується з коментарем.

 

 

Знайди  пропущені  числа   Слайд 7

Визначаємо, який доданок невідомий; користуємось правилом знаходження невідомого  доданка.

50+    =53                 60+    =65

20+     =27               41+     =45

40+    =48                25+    = 30

Фізкультхвилинка для очей

4.Формування уміння розв’язувати задачі. Слайд 8

Ціна  іграшкової  машинки  40 грн. Петрик  дав касирові купюру 50 грн.

Скільки грн  решти  отримав Петрик від касира?

5. Завдання № 4 (робота в зошиті) – виконується самостійно.

6. Розвиток логічного мислення.

Із цифр 4 , 3 , 0 складіть можливі двоцифрові числа.

[Відповідь: 43, 40, 34, 30.]

IV. РЕФЛЕКСІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Чи задовлені ви своєю роботою на уроці?

Що виходило добре?

Про що ви  розкжете  дома  мамі ?

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 червня 2019
Переглядів
931
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку