Урок "Ознайомлення з транскрипцією".

Про матеріал
Цей урок допоможе сформувати уявлення про звуки; познайомитися з англійською транскрипцією/навчитися читати елементарні слова; закріпити ЛО з теми “Animals”. Розвивати пам’ять, мислення, увагу
Перегляд файлу

                      План-конспект уроку у 1-му класі

Ознайомлення з транскрипцією.

 

Тема: Ознайомлення з транскрипцією (на прикладі лексики з теми Animals).

Мета:

Практична: сформувати уявлення про звуки; познайомитися з англійською  транскрипцією/навчитися читати елементарні слова; закріпити ЛО з теми “Animals”.

Розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу

Виховна: сприяти  усвідомленню спорідненості мов/культур.

 

 

Хід уроку

1. Початок уроку

1.1 Привітання

Good morning, children!

Im glad to see you!

1.2 Зарядка

Вчитель: «Давайте перед уроком поснідаємо, а для цього…

Wash your eyes/ nose/ears/hands, and now eat your lunch!”

 

 

2. Основна частина уроку

 

2.1 Повторення

Вчитель: «Сьогодні у нас дуже важливий урок, ми відкриємо нову сторінку англійської мови.   Але спочатку подивимось, чи ви готові до цього, чи досить  вже знаєте.»

Учні відповідають на запитання: Whats your name? Old are you?/Have you got a …?/Can you…? Whats this? (на дошці розвішано малюнки). Повторюється матеріал, засвоєний під час усного вступного курсу.

Вчитель: «Які ви молодці! Я бачу, що ми можемо йти далі.»

 

2.2 Ознайомлення з  транскрипцією.

Вчитель: Can you speak English? Of course, you can! Can you read in English? No, you can’t! Сьогодні ми почнемо вчитися читати.» Вчитель знайомить дітей з поняттям звуків, разом з ними аналізує українські слова,  а потім переходить до англійських: « Скільки звуків у слові “cat”? Давайте назвемо їх.»

Учні виділяють/називають звуки з учителем, потім клас ділиться на групи по троє учнів, кожна з яких отримує слово (pig, dog, hat, etc) і завдання назвати звуки, з яких складається слово. Визначається група-переможець, яка найкраще виконала завдання.

Вчитель: «А тепер я відкрию вам таємницю: англійські слова ховаються ось у таких будиночках (вчитель зображує на дошці транскрипційні дужки), але я дам вам чарівний ключик: якщо ви навчитеся ним користуватися, то зможете відкривати будь-які англійські слова.»

Учням пропонується таблиця транслітерації.  Читанню слів передує аналіз таблиці: «…звуки першої колонки вміють співати, другої – ні.» (діти виконують вправу: кажуть, в якому стовпчику знаходиться названий вчителем звук). 

«…українські звуки дуже схожі на англійські, і вони спочатку будуть нам допомагати.»

«…в якому стовпчику живе звук …?» (учні змагаються, хто першим знайде в таблиці/прочитає зображений на дошці звук).

 

2.3 Читання за транскрипцією.

Вчитель: «А тепер давайте «відкривати» цілі слова.»

Учні:  

- за допомогою вчителя читають слова: [bxt], [kxt], [dPg], [frPg], [pIg], [dAk], [kPk];

 - виконують на дошці вправу – поєднують малюнки з транскрипцією:

 

 

[bxt]

 

[kxt]

 

[dAk]

 

[kPk]

 

[dPg]

 

[frPg]

 

[pIg]

 

 - тягнуть картки з написаними словами. Вчитель дає команди: “Cats, stand up! Dogs, run! (діти ще раз читають слова/звикають до нових графічних образів.)

- картку з написаним словом тягне вчитель: What have I got?” Учні:You have got …”. Потім вчитель демонструє учням слово і пропонує прочитати та перевірити, чи вони вгадали.

 

2.4 Закріплення.

Вчитель: «Отже, давайте перевіримо, чи навчились ви читати ці слова.» На дошку проектується вправа:

 

1. [bxt]

2. [kxt]

 3. [dPg]

 4. [frPg]

 

5. [kPk]

6. [dAk]

 

 

 

 

Вчитель: «Під яким номером сховалася кішка (собака/порося)?»

                 «Хто порве ланцюжок?» (Учні по-черзі читають по одному слову.)

 

3. Заключна частина

Вчитель: «Мені здається, що ми з вами молодці. А ви як вважаєте? Наступного разу ми продовжимо «відкривати» англійські слова.»

The lesson is over, goodbye, children

 

(Ознайомлення з транскрипцією слід починати з другої чверті, після усного вступного курсу,  до початку вивчення літер.)

doc
Додано
26 січня 2020
Переглядів
1413
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку